Sowieso dat eerste inderdaad.quote:
Echt stom dat je je ouders niet over hebt kunnen halenquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:48 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Fitness. En dan vakantieBweh. Twee examenfeesten missen + chillen op het strand + meet
__!
Uitslapen en zien waar het schip strandtquote:
Soberzo, allicht kan ik mijn moeder dan wel overhalen dat ik mag overnachtenquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Sowieso dat eerste inderdaad.
[..]
Echt stom dat je je ouders niet over hebt kunnen halen.
D'r moet echt een tweede meet komen
Dit!quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:49 schreef yosander het volgende:
Echt stom dat je je ouders niet over hebt kunnen halen.
D'r moet echt een tweede meet komen
Mja, ik las het topic... ik wist helemaal niet dat Gouda Centraal 's nachts zo naar wasquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Soberzo, allicht kan ik mijn moeder dan wel overhalen dat ik mag overnachten
Sowieso 2e meet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:51 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dit!Maar de vakantie is nog lang.
Dat denk jij.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sowieso 2e meet.
Dan gaat Ezell ook mee zei ze.
Trusten man. Als ik je niet meer spreek: heel veel plezier op de meet en in Sunny Beach en ik spreek je, man!quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:52 schreef yosander het volgende:
Ik ga zo wel pitten, drukke dag gehad wat de vakantie betreft
Zekerquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:53 schreef yosander het volgende:
Housewarmingparty bij mij in Groningen. Lekker gezellig met z'n allen op 15-20m2
Dankjequote:Op woensdag 1 juni 2011 01:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Trusten man. Als ik je niet meer spreek: heel veel plezier op de meet en in Sunny Beach en ik spreek je, man!
Die liedjes over zijn dochter.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik kan ook wel even kijken of er hier iets mogelijk is, eventueel... maar dan alleen voor de bazen, en niet voor randgespuis zoals BaasD
Oh zaterdagavond alweer trouwensquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje! Maar de meet zit er voor mij ook zo als niet meer in dus
. Wanneer ben je weer terug dan
?
Ah topquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Oh zaterdagavond alweer trouwensDan spreek ik je wel weer dus
Station zelf is niet zo erg, maar ik moet dan langs aardig veel gare plekkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mja, ik las het topic... ik wist helemaal niet dat Gouda Centraal 's nachts zo naar was
Aight.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Ah top. Ik vertrek pas maandagavond
.
Hmja oke, ik kan me er wat bij voorstellen... Belachelijk eigenlijk, je hoort gewoon overal dag en nacht veilig te zijn. Maar ja, zo werkt het helaas niet meer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Station zelf is niet zo erg, maar ik moet dan langs aardig veel gare plekken
Station zelf heb ik 1 keer 's nachts gezien, stonden ze achter maar moest ik voor zijn
Poeeh, daar moet ik toch even over nadenken. Wat is de jouwe?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Algemene vraag: Wat is het meest 'rakende' liedje dat jullie kennen? Benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |