Memoriesquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:20 schreef Ezell het volgende:
Het WK kijken in Spanje. Met dertig scholiertjes in een café zitten om de kwartfinale te kijken. Niets verstaan van wat de commentator lult. Spanjaarden die Nederlanders gingen uitlachen vanwege hun gedrag. Dat was echt lachen...
Kut, je hebt nog gelijk ook. Ik bedoelde de groepsknuffelquote:
Ja er zijn echt 20 versies van die track of zoquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Deze versie is baas want ik versta geen hol van die vrouw
Pff ja die draaide ze toen ook fucking vaak vorig jaar.. kutnummerquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja er zijn echt 20 versies van die track of zo
Overigens vond ik We No Speak Americano wel echt de vreselijkste zomerhit die er was, vorig jaar...
Inderdaad, echt een pesthekel aan dat nummerquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Overigens vond ik We No Speak Americano wel echt de vreselijkste zomerhit die er was, vorig jaar...
quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:22 schreef jordyqwerty het volgende:
All the memories make me want to get back there, back there
Breng dat nou niet terugquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Versta ik het goed?quote:
WK finale jwt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Versta ik het goed?
Back to the disaster?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet de ninja kick nog welquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:24 schreef Keauning het volgende:
Ik weet eigenlijk helemaal niks meer van die wedstrijd tegen Spanje, ik heb die ook echt in een roes beleefd. Ik kan me alleen nog herinneren dat ik zei dat het was afgelopen na die kansen van Robben.. bleek uiteindelijk ook nog waar te zijn.
Zaterdag ben ik naar Rowwen Heze.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:26 schreef jordyqwerty het volgende:
Zaterdag vriendschappelijk tegen Brazilië.
THIS IS SPARTA!!!!!!11!!!!!1!!!!!111!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |