abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97888817
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat weet ik, dat beweer ik dan ook niet. Maar goed, jij bent nog steeds heel bezig met je kruistocht hier m.b.t. dit onderwerp, je wil graag iedereen die het niet eens is met je onder de tafel te lullen, maar at the end of the day, als je op dat kruisje rechtsboven klikt, wat heb je dan bereikt m.b.t. je situatie? Niks. Beetje waste of energy dan. Energie die jij volgens mij veel beter kunt gebruiken.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

:') makkelijke uitvlucht, maar het verbaast me eigenlijjk niet.

Het is ook niet mijn zorg dat jij heel graag wil dat iedereen roept 'ja jij hebt het heel zwaar en je hebt die uitkering 110% terecht". Het is ook niet mijn zorg dat jij op de kast zit zodra er iets wordt geroepen wat jou niet helemaal uitkomt en het is al helemaal niet mijn zorg dat jij het niet eens bent met mij.
O-)
  Moderator woensdag 8 juni 2011 @ 15:20:25 #252
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_97888841
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

. Het is ook niet mijn zorg dat jij op de kast zit zodra er iets wordt geroepen wat jou niet helemaal uitkomt en het is al helemaal niet mijn zorg dat jij het niet eens bent met mij.
O-)
[/quote]

Dus je roept van nee je zoekt zelf maar, en dan ondertussen doe je het achteraf alsnog. had je 't beter direct kunnen doen, had je energie bespaard, maar dan is het discussieren om het discussieren niet zo leuk he :P

Ik zit niet op de kast hoor. Ik vermaak me kostelijk in dit topic, onder andere vanwege jou. Andere mensen reageer ik veel serieuzer op.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_97888857
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Neuh, ik heb daar de tijd niet voor, ík moet ondertussen ook nog werken :P
Prima, dan doet niemand het toch? Mij een zorg :P
pi_97888882
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kruistocht? Kom, doe nou niet zo dramatisch :P
Maar goed, magnetron, even heel eerlijk en objectief gezien, je moet het je toch wel een klein beetje emotioneel aantrekken om 4 topics lang er mee bezig te zijn? Ik geef ronduit toe dat ik mij erger aan al die rotte appels die ik tegenkom, terwijl ik toch logischerwijs weet dat er ook meer is behalve die rotte appelboom, maar dat verklaart bij mij wel een beetje de ergernis van de 'can`t do, won`t do mentaliteit' die ik proef.
  Moderator woensdag 8 juni 2011 @ 15:22:02 #255
16180 crew  CoolGuy
pi_97888902
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Prima, dan doet niemand het toch? Mij een zorg :P
Nou dat 'mij een zorg' gaat voor jou niet op, want je reageert behoorlijk emotioneel.
pi_97888922
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

O-)
Dus je roept van nee je zoekt zelf maar, en dan ondertussen doe je het achteraf alsnog. had je 't beter direct kunnen doen, had je energie bespaard, maar dan is het discussieren om het discussieren niet zo leuk he :P

Ik zit niet op de kast hoor. Ik vermaak me kostelijk in dit topic, onder andere vanwege jou. Andere mensen reageer ik veel serieuzer op.
[/quote]
Omdat ik dat wou. Het eerdere was iets dat jij wou :P
Waarom blijf je dit eigenlijk aanhalen? Wat heeft dit verder met wajong uitkering en eigenwaarde te maken?
pi_97888931
quote:
5s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maar goed, magnetron, even heel eerlijk en objectief gezien, je moet het je toch wel een klein beetje emotioneel aantrekken om 4 topics lang er mee bezig te zijn? Ik geef ronduit toe dat ik mij erger aan al die rotte appels die ik tegenkom, terwijl ik toch logischerwijs weet dat er ook meer is behalve die rotte appelboom, maar dat verklaart bij mij wel een beetje de ergernis van de 'can`t do, won`t do mentaliteit' die ik proef.
Ik zit hier dan ook niet continue of zo :P
  Moderator woensdag 8 juni 2011 @ 15:23:10 #258
16180 crew  CoolGuy
pi_97888950
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Omdat ik dat wou. Het eerdere was iets dat jij wou :P
Waarom blijf je dit eigenlijk aanhalen? Wat heeft dit verder met wajong uitkering en eigenwaarde te maken?
Nou, very ontopic vraag dan. Wat doet het feit dat jij een wajong uitkering hebt met jouw eigenwaarde, en waarom doet 't dat?
pi_97888991
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zit hier dan ook niet continue of zo :P
[insert semi flauw grapje over uitkeringstrekkers en uitslapen]
pi_97889007
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, very ontopic vraag dan. Wat doet het feit dat jij een wajong uitkering hebt met jouw eigenwaarde, en waarom doet 't dat?
je hebt me verkeerd gequote
pi_97889044
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Heb ik allang al antwoord op gegeven schatje, maar jullie waren wat druk bezig met die rotte appels en zo :P
pi_97889050
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:38 schreef magnetronkoffie het volgende:Vraag het hun?
Als je met psychiatrisch patienten werkt, is 't wel zo handig om er het nodige van af te weten, anders moet je of cursus doen, en als dat niet lukt, ben je gewoon niet geschikt om met psychiatrisch patienten te werken
Veel grote bedrijven hebben wel connecties met het UWV en hebben ook coaches in dienst om mensen met bijvoorbeeld een Wajong te helpen. Wat ik al eerder aangaf staat het soms vermeld bij vacatures. Ik denk dat je best een intelligente gozer bent die wel wat kwaliteiten heeft. Ga na wat die en je valkuilen zijn en probeer de juiste re-integratiebedrijf te zoeken. Zelf volg ik nu de cursus "Werken aan werk" bij het GGZ en je hebt er best wel veel aan. Je leert niet alleen hoe je moet solliciteren, maar ook welke instanties er zijn. Het blijft lastig, maar als je je goed laat informeren, is er meer dan je denkt. ;)
signatuurloos
  Moderator woensdag 8 juni 2011 @ 15:28:03 #263
16180 crew  CoolGuy
pi_97889125
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

je hebt me verkeerd gequote
Lekker belangrijk.
pi_97889133
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:26 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Veel grote bedrijven hebben wel connecties met het UWV en hebben ook coaches in dienst om mensen met bijvoorbeeld een Wajong te helpen. Wat ik al eerder aangaf staat het soms vermeld bij vacatures. Ik denk dat je best een intelligente gozer bent die wel wat kwaliteiten heeft. Ga na wat die en je valkuilen zijn en probeer de juiste re-integratiebedrijf te zoeken. Zelf volg ik nu de cursus "Werken aan werk" bij het GGZ en je hebt er best wel veel aan. Je leert niet alleen hoe je moet solliciteren, maar ook welke instanties er zijn. Het blijft lastig, maar als je je goed laat informeren, is er meer dan je denkt. ;)
Ik gaf antwoord aan maanvis, op deze vraag:
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

1) Het gaat er niet om dat er mensen in zitten die liever lui dan moe zijn, het gaat er om dat jongeren die willen en kunnen werken wordt verteld dat ze niet kunnen werken. Aangezien je als jongere nog niet weet wat je wilt en wat je kunt kan een beetje moeite op de arbeidsmarkt (wat bijna elke jongere heeft) in combinatie met een psychische stoornis al gauw gezien worden als arbeidsongeschiktheid.
2) Hoe minder mensen er in de wajong zitten hoe meer geld er is voor mensen zoals jij die er wel terecht in zitten.
3) Waarom is het vaak zo dat we bij schoffelwerk icm psychische stoornissen meer horen 'dat wil ik niet' dan 'dat kan ik niet' ?
Ter informatie, dit was mijn antwoord:
Vraag het hun?
Als je met psychiatrisch patienten werkt, is 't wel zo handig om er het nodige van af te weten, anders moet je of cursus doen, en als dat niet lukt, ben je gewoon niet geschikt om met psychiatrisch patienten te werken

Tevens nog geen antwoord op gehad
  Moderator woensdag 8 juni 2011 @ 15:29:14 #265
16180 crew  CoolGuy
pi_97889183
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb ik allang al antwoord op gegeven schatje, maar jullie waren wat druk bezig met die rotte appels en zo :P
Nou ja, lieverd, ik weet dat het een negatief effect heeft op je eigenwaarde, maar ik ben meer op zoek naar de reden waarom dat is. Komt dat door bedrijven die je afwijzen om -in jouw ogen- die reden, of komt dat door hoe mensen om je heen er op reageren?
pi_97889311
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou ja, lieverd, ik weet dat het een negatief effect heeft op je eigenwaarde, maar ik ben meer op zoek naar de reden waarom dat is. Komt dat door bedrijven die je afwijzen om -in jouw ogen- die reden, of komt dat door hoe mensen om je heen er op reageren?
door mensen zoals jou, gok ik zo ~:)
je lijkt wel een ex-roker die op de meest fanatieke wijze het licht heeft gezien.
pi_97889369
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, ik weet het niet heur, ik ben best berijd om eerlijk antwoord te geven op vragen van mensen....MITS het om volwassen vragen gaat en helaas coolguy, opmerkingen als "ik weet dat het een negatief effect heeft op je eigenwaarde" gaan er niet voor zorgen dat je je antwoord sneller hebt! :P
  woensdag 8 juni 2011 @ 15:36:03 #268
165633 eriksd
The grand facade...
pi_97889441
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:32 schreef dawg het volgende:

[..]

je lijkt wel een ex-roker die op de meest fanatieke wijze het licht heeft gezien.

In de Wajong hangen is dan ook een bijzonder destructieve eigenschap.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  Moderator woensdag 8 juni 2011 @ 15:36:34 #269
16180 crew  CoolGuy
pi_97889454
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:32 schreef dawg het volgende:

[..]

Nou, ik mag hopen van niet, want dat zou dus betekenen dat de eigenwaarde van die mensen afhankelijk is van hoe mensen in hun omgeving daar op reageren. Dat is makkelijk, dan kun je steeds met je vingertje naar iemand anders wijzen op het moment dat jij een reactie krijgt die je niet zint. Trek dat ver genoeg door en dan is 't straks dat hij het niet meer aankon en voor de trein is gesprongen omdat 'insert random persoon' dingen tegen hem zei die hij niet lief vond.

Kom op zeg. Als je zo zwak in je schoenen staat dat je gemoedstoestand afhangt van wat andere, onbekende mensen over/tegen je zeggen, dan moet je daar eens wat mee doen, en hard schreeuwen en roepen dat het 'door jullie komt' is gelul.
  Moderator woensdag 8 juni 2011 @ 15:39:22 #270
16180 crew  CoolGuy
pi_97889561
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, ik weet het niet heur, ik ben best berijd om eerlijk antwoord te geven op vragen van mensen....MITS het om volwassen vragen gaat en helaas coolguy, opmerkingen als "ik weet dat het een negatief effect heeft op je eigenwaarde" gaan er niet voor zorgen dat je je antwoord sneller hebt! :P
Volgens mij is het een hele volwassen vraag. Ik denk eerder dat jij niet wil reageren omdat je een beetje op de kast zit. Die opmerking maakte ik omdat ik dat wel weet, dat het dat met jou doet. Zoveel is me wel duidelijk. De achterliggende reden is me echter niet geheel duidelijk in jouw geval. Vandaar de vraag. Of je daar nou antwoord op wil geven of niet zal mij verder een zorg zijn. De manier waarop je tot nu toe reageert geeft mij ook wel een beeld van jou, en ik denk steeds minder en minder dat de hoofdreden van jouw issue is dat je 'in de wajong zit'.
pi_97889589
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

...dan kun je steeds met je vingertje naar iemand anders wijzen op het moment dat jij een reactie krijgt die je niet zint. Trek dat ver genoeg door en dan is 't straks dat hij het niet meer aankon en voor de trein is gesprongen omdat 'insert random persoon' dingen tegen hem zei die hij niet lief vond.
Nou nou nou, is een cursusje drama oid niet iets voor jou?
pi_97889601
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik gaf antwoord aan maanvis, op deze vraag:

Ik wilde alleen maar helpen. ;(
signatuurloos
pi_97889661
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Volgens mij is het een hele volwassen vraag. Ik denk eerder dat jij niet wil reageren omdat je een beetje op de kast zit. Die opmerking maakte ik omdat ik dat wel weet, dat het dat met jou doet. Zoveel is me wel duidelijk. De achterliggende reden is me echter niet geheel duidelijk in jouw geval. Vandaar de vraag. Of je daar nou antwoord op wil geven of niet zal mij verder een zorg zijn. De manier waarop je tot nu toe reageert geeft mij ook wel een beeld van jou, en ik denk steeds minder en minder dat de hoofdreden van jouw issue is dat je 'in de wajong zit'.
Had al aangegeven daar geen antwoord op te geven.
Als ik jou een zorg ben, hoef je me ook niet zoveel aandacht te geven hoor schatje :9
pi_97889687
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:40 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Ik wilde alleen maar helpen. ;(
Ik snap alleen niet hoe? :?
Wat had je in gedachten dan?
  Moderator woensdag 8 juni 2011 @ 15:42:44 #275
16180 crew  CoolGuy
pi_97889696
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou nou nou, is een cursusje drama oid niet iets voor jou?
:') als je nou eens even inhoudelijk en on topic reageert, en gewoon de post leest zoals ie bedoeld is (en wat jij ook echt wel snapt) dan weet je dat het gechargeerd is, maar je snapt wel exact wat ik daarmee wil zeggen.

maar goed, wat je nu doet is een vorm van toch het laatste woord willen hebben zonder inhoudelijk te reageren. Mag, maar daarmee bereik je verder niet zoveel.

Tenzij wat jij wil is dat je straks hier een clubje mensen hebt zitten die allemaal tegen elkaar vertellen hoe moeilijk ze het wel niet hebben, dat ze volledig terecht in de wajong zitten en allemaal heel goed bezig zijn, en dat de Grote Boze Buitenwereld jullie gewoon niet snapt. Prima, gedeelde smart is halve smart. Maar ja, dan lig je 's avonds in bed, en dan heb je veel tijd verkwanseld aan symptoombestrijding, die je ook had kunnen stoppen in datgeen dat men hier roept dat men heel graag wil: 'uit die situatie komen'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')