Als hij het elke week zou doen werd ie er waarschijnlijk ook wel beter in.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:56 schreef MamaPurk het volgende:
En ik red het wel vrouwen zijn toch beter he iin multitasken
Als ik Lena bij me draag heb ik haar voorop zitten. Ik vind haar nog te klein om achterop te dragen, want ik wil haar graag in de gaten houden. Maar als ik Lena voorop draag heb ik mijn handen niet vrij genoeg voor Ivan. Hij is nog te klein om alles zelf te lopen en ook te onberekenbaar. En hij weegt 14kg.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:55 schreef As1981 het volgende:
Neem je Lena dan mee in de buggy? Is andersom geen optie?
Die van mij echt niet hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als hij het elke week zou doen werd ie er waarschijnlijk ook wel beter in.
das een hele goede oplossing zeg Claudiaquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik Lena bij me draag heb ik haar voorop zitten. Ik vind haar nog te klein om achterop te dragen, want ik wil haar graag in de gaten houden. Maar als ik Lena voorop draag heb ik mijn handen niet vrij genoeg voor Ivan. Hij is nog te klein om alles zelf te lopen en ook te onberekenbaar. En hij weegt 14kg.![]()
De beste oplossing is allebei in de duowagen, maar dat is in het openbaar vervoer niet te doen. Dus dan moet Ivan maar op de rug!
oh ja dat bedoel ik dus maar dan korter en beter gezegdquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
So true. Mijn lief heeft er inmiddels handigheid in. Ik heb echt geen idee hoe hij dat aanpakt met die flesjes en zou het hem niet na kunnen doen! Dat is nu zijn ding.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ja dat bedoel ik dus maar dan korter en beter gezegd
Dat probeer ik te zeggen ja, routine.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:59 schreef huuphuup het volgende:
Niet dat ik het fantastisch doe hoormaar ik merk vaak wel dat ik fulltime thuis ben en dus veel meer routine heb met de 2 samen.
Op dat soort momenten ben ik er wel van doordrongen dat ik eigenlijk 2 baby's heb, al merk ik dat elke maand bij Ivan nu wel telt. Hij is zoveel zelfstandiger dan hij was toen Lena net geboren was.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:59 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
das een hele goede oplossing zeg Claudia
Wat dat betreft is zo'n tiet ook wel makkelijk. Mijn lief moet met Dottir naar het CB omdat ik de auto nooit heb op mijn vrije dag. Zou ik het doen was het makkelijk: gaat ze huilen van de prikkies, hop tiet erin. Zij moet daadwerkelijk troostenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe hij dat aanpakt met die flesjes en zou het hem niet na kunnen doen! Dat is nu zijn ding.
Door schade en schande word je wijs. Ik ging eens met Ivan wandelen in het park terwijl ik Lena bij me droeg. Ivan viel, wou opgetild worden, moest weer in de kinderwagen, ging driftig doen. Mijn hemel, wat een ramp! En Lena hing er op het eind helemaal scheef bij.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:03 schreef As1981 het volgende:
Oke duidelijk Claudia. Snap dat je haar nog voorop wilt dragen en dat het dan lastig is. Ik vond de winkelwagen in en uitladen met Yaro voorop al lastig. Ha ha ha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |