abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97633737
Dat zal wel even wennen zijn geweest MP en moeilijk als sarah zo huilt en je het hoort maar niks kan doen
pi_97634617
Niet bijgelezen, ben 4 dagen amper online geweest, veel te druk op het werk en thuis gehad.
Zag wel een mooie foto van Jelte voorbij komen! Welkom hier.

MamaPurk, snap het helemaal is, ook heel dubbel. En wat fijn dat papa het heeft overleefd en het prima heeft gedaan. Ik merkte hier toch ook dat mijn man zijn eigen ritme moest vinden toen ik weer ging werken. En nu vermaken die twee zich prima samen als mama er niet is.
pi_97634710
was zeker wennen en inkomen! en dat niets kunnen doen was het lastigste :? :Y
ik had haar zo graag willen wiegen in mijn armen en knuffelen! Nu slaapt ze op mijn arm O+

mijn meneer vind het vinden van een balans in zijn aandachtsverdeling vooral lastig, maar dat ik ook moeilijk als een van de twee steeds huilt!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97634902
Is ook best lastig, ook al heb je alles al eens meegemaakt, maar nu heb je er "ineens" twee. Ik vind het al lastig als er 1 heel de tijd huilt.

Gelukkig doet Yaro dat weinig nog. Heeft het de eerste 3 maanden veel gedaan. Nu de afgelopen dagen wat meer, zat gewoon even niet lekker in zijn vel en dat komt naar voren tijdens zijn slaapjes overdag. Ben dinsdag 2 uur bezig geweest om hem te laten slapen. Uiteindelijk heb ik hem een uur eerder naar mijn vader gebracht. Ik moest opnieuw douchen (alles zat onder het snot en slijm) en ik moest nog eten voordat ik ging werken en ik zag het op dat moment niet zitten om het te doen zoals hij toen was.
Voelde me wel een beetje schuldig, maar van een gestreste mama werd hij ook niet vrolijker. Uiteindelijk heeft hij bij mijn vader 1,5 uur samen met hem geslapen.
pi_97635120
Maar het was gister pas voor jou de eerste dag alleen, en vandaag voor je man, toch MamaPurk? Geef jezelf wat tijd! En dan nog zullen er wel dagen tussen zitten dat je niet weet hoe je het met twee handen moet doen, maar je wordt er handig in. :+

Helpt het als jij (of je man) Sarah in de Bondolino doet?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97635213
Het enige wat ik nog niet zo zie zitten is om in m'n eentje met twee kinderen het openbaar vervoer in te gaan. Maar ik hoop dat dat makkelijker wordt als de drager voor Ivan binnen is. Als ik hem op mijn rug heb is dat weer een zorg minder.
pi_97635390
Neem je Lena dan mee in de buggy? Is andersom geen optie?
pi_97635431
Het komt uiteindelijk ook helemaal goed hoor! En ja gister mijn eerste dag alleen en vandaag die van hem... We zijn verwent :D

En Sarah moet eerst kalmeren en dan in de bondolino, maar manlief wist even niet meer hoe het werkte... :X Maar goed hij zal ze niet heel vaak alleen hebben, eigenlijk alleen af en toe een weekend en das pas in juli en dan zijn we weer een ruime maand verder :)

En ik redt het wel vrouwen zijn toch beter he iin multitasken :Y
  donderdag 2 juni 2011 @ 21:56:20 #84
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97635438
Poppedein wat een prachtige zoon heb je O+ O+ O+

En wat je schrijft over met 2 kindjes is heel herkenbaar :Y
pi_97635492
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:56 schreef MamaPurk het volgende:
En ik red het wel vrouwen zijn toch beter he iin multitasken :Y
Als hij het elke week zou doen werd ie er waarschijnlijk ook wel beter in.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97635531
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:55 schreef As1981 het volgende:
Neem je Lena dan mee in de buggy? Is andersom geen optie?
Als ik Lena bij me draag heb ik haar voorop zitten. Ik vind haar nog te klein om achterop te dragen, want ik wil haar graag in de gaten houden. Maar als ik Lena voorop draag heb ik mijn handen niet vrij genoeg voor Ivan. Hij is nog te klein om alles zelf te lopen en ook te onberekenbaar. En hij weegt 14kg. }:|

De beste oplossing is allebei in de duowagen, maar dat is in het openbaar vervoer niet te doen. Dus dan moet Ivan maar op de rug!
pi_97635551
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Die van mij echt niet hoor :+
pi_97635579
haha MP, herkenbaar, B. is fantastisch met zn meisjes, maar als Elin zo huilt dan raakt ie even de draad kwijt en loopt Amélie in dr blote billen al haar speelged naar buiten te slepen terwijl Elin ondersteboven in de draagdoek bungelt :+ bij wijze van hè :P
Niet dat ik het fantastisch doe hoor ;) maar ik merk vaak wel dat ik fulltime thuis ben en dus veel meer routine heb met de 2 samen.

Openbaar vervoer gaat weer redelijk tegenwoordig. Elin in de doek en Amélie als het gaat lopend mee, en anders in de buggy, maar dat laatste liever niet want ik vind buggy's (en kinderwagens) stiekem ondingen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97635593
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Als ik Lena bij me draag heb ik haar voorop zitten. Ik vind haar nog te klein om achterop te dragen, want ik wil haar graag in de gaten houden. Maar als ik Lena voorop draag heb ik mijn handen niet vrij genoeg voor Ivan. Hij is nog te klein om alles zelf te lopen en ook te onberekenbaar. En hij weegt 14kg. }:|

De beste oplossing is allebei in de duowagen, maar dat is in het openbaar vervoer niet te doen. Dus dan moet Ivan maar op de rug!
das een hele goede oplossing zeg Claudia :)
pi_97635600
quote:

[..]

oh ja dat bedoel ik dus maar dan korter en beter gezegd :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97635610
quote:

[..]

So true. Mijn lief heeft er inmiddels handigheid in. Ik heb echt geen idee hoe hij dat aanpakt met die flesjes en zou het hem niet na kunnen doen! Dat is nu zijn ding.
pi_97635652
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:59 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh ja dat bedoel ik dus maar dan korter en beter gezegd :P
:D Ik wilde dus net posten:

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:59 schreef huuphuup het volgende:
Niet dat ik het fantastisch doe hoor ;) maar ik merk vaak wel dat ik fulltime thuis ben en dus veel meer routine heb met de 2 samen.
Dat probeer ik te zeggen ja, routine.

GMTA2
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97635736
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:59 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

das een hele goede oplossing zeg Claudia :)
Op dat soort momenten ben ik er wel van doordrongen dat ik eigenlijk 2 baby's heb, al merk ik dat elke maand bij Ivan nu wel telt. Hij is zoveel zelfstandiger dan hij was toen Lena net geboren was.
pi_97635749
Oke duidelijk Claudia. Snap dat je haar nog voorop wilt dragen en dat het dan lastig is. Ik vond de winkelwagen in en uitladen met Yaro voorop al lastig. Ha ha ha.
pi_97635768
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe hij dat aanpakt met die flesjes en zou het hem niet na kunnen doen! Dat is nu zijn ding.
Wat dat betreft is zo'n tiet ook wel makkelijk. Mijn lief moet met Dottir naar het CB omdat ik de auto nooit heb op mijn vrije dag. Zou ik het doen was het makkelijk: gaat ze huilen van de prikkies, hop tiet erin. Zij moet daadwerkelijk troosten :o
pi_97635802
Mijn lief heeft wel heel veel geduld, maar routine en structuur zijn en blijven ver te zoeken... Is niet erg ik ben de stabiele factor hier in huis (behalve als het om werken gaat, zo onregelmatig als ik weet niet wat :P) Maar weet je hij heeft het wel leuk met de meisjes en zij met hem... En ja het is een grote zwijnenstal als ik dan thuis kom, maar die ruim ik met liefde op dan hoor, ik vind het fijn om te kunnen zien dat ze een leuke dag hebben gehad O+
pi_97635807
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:03 schreef As1981 het volgende:
Oke duidelijk Claudia. Snap dat je haar nog voorop wilt dragen en dat het dan lastig is. Ik vond de winkelwagen in en uitladen met Yaro voorop al lastig. Ha ha ha.
Door schade en schande word je wijs. Ik ging eens met Ivan wandelen in het park terwijl ik Lena bij me droeg. Ivan viel, wou opgetild worden, moest weer in de kinderwagen, ging driftig doen. Mijn hemel, wat een ramp! En Lena hing er op het eind helemaal scheef bij.
pi_97635914
ha ha ha, ik zie het helemaal voor me (alhoewel op dat moment niet leuk natuurlijk).

Herkenbaar hoor MamaPurk, ik ben ook de stabiele factor, met onregelmatige diensten. In het begin maakte ik me druk. Nu alleen als ik echt moe ben. Van de week na 5 diensten, waarvan 4 laat. Toen na 3 dagen het schone wasgoed nog niet was weggeruimd door manlief (meestal doe ik dat), heb ik dat wel even laten weten. Maar als ik uitgerust ben, kan ik dat prima hebben.
pi_97636087
Ik ben ook wel een verwende mama hoor, want ik heb alleen maar late diensten door de weeks, dus ik zie mijn meisjes heel veel! Ik start ze altijd zelf op en ben bij ze tot na het middagslaapje! daaran naar de oppas of ze komen hier oppassen en dan neemt papa het over en die zorgt dat ze in bed terecht komen :) Het is een rijkdom om de kids zoveel te zien terwijl ik ook veel werk (28 uur) Alleen in de weekenden en op feestdagen komt het voor dat ik dagdiensten draai en dan is mijn man er voor de meisjes :)
pi_97636147
Ik begin te merken dat het leven soms makkelijker wordt door er twee te hebben. Ze gaan elkaar nu steeds meer bezighouden. Als ze bijvoorbeeld achterin de auto zitten dan blijft Lena maar gapen naar haar grote broer die hele verhalen ophangt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')