abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97582887
Oehhh wat naar dat je daar zelf nog zo'n last van hebt Krijtlijk! Succes ook met je peuter, maar fijn dat t eigenlijk verder zo goed gaat!

F_r, heerlijk dat je je meisje al thuis hebt, toch snel uiteindelijk!! Ik hoop dat ze gauw ook goed wil drinken, t is nog al niet wat voor zo'n klein mupke (en voor haar ouders!)

Ik ben nog helemaal niet heel goed bijgelezen, probeer steeds wel wat, maar dan kost t me de tijd om te reageren ;) Maar dan nu eindelijk na 2,5 wkn een officiele meld en hallo :W

Mag Jelte in de op? 14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein

Het gaat hier hartstikke lekker, eigenlijk sinds de naweeën zo'n 2 dagen later achter de rug waren heb ik al niet meer het idee dat ik net bevallen was. We hebben er een heerlijk manneke bij, wel een klein zwaan-kleef-aantje..het leven is heerlijk zolang je maar fijn tegen je moeder aangeplakt hangt t liefst nog met een tepel in je mond, maar dat geeft niets...lekker in de doek en handen vrij. Af en toe is ie even heel zielig en krijg ik haast de neiging om met m mee te gaan huilen, iets wat ik helemaal niet ken van Lena, op de een of andere manier voelt dit manneke nog een flink paar graadjes aandoenlijker, kwetsbaarder, ik weet niet, ik kan het niet goed uitleggen.Mn lijf reageert enorm op hem en af en toe als ik met m bezig ben moet ik moeite doen om uit het wereldje te komen wat "ons" is, omdat er nog een veel groter "ons" is! Hij doet t ook ontzettend goed, was al heel snel bijna 10% afgevallen naar 3520gr en nu zit hij op 4400gr, dus ruim 800 gr al in ruim 2 weekjes, en begint mn schrieltje kleine spekkies te krijgen O+

Lena is ultiem lief, ik kan er af en toe spontaan en heel hard van gaan huilen als ik me bedenk hoe trots ik ben op haar en hoe ze alles doet. Ze doet werkelijk alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat Jelte nu bij ons hoort en als ze even van huis is geweest, naar de creche of bij opa en oma, dan rent ze bij thuiskomst vol overgave en wijzend naar m toe terwijl ze heel blij "Jeltunnnnnnnnnnnnnn" roept. Als ze 's avonds gaat slapen moet Jelte even bij haar in bedje liggen en gaat ze m toedekken en liedjes voor m zingen. Ze ligt dan naast m en ze kijken elkaar echt minuten lang onafgebroken in de ogen terwijl Jelte steeds haar gezicht "betast"...het is heel erg bijzonder zo'n verse broer en zus band O+

Tis wel echt duidelijk ineens echt organiseren en multitasken, wat dat betreft vind ik de overgang nu groter dan van geen naar 1 kind, maar t scheelt enorm dat Jelte zo'n makkelijk kindje aan de borst is (itt Lena destijds). Vanochtend was ik bijvoorbeeld even heel snel aan het douchen terwijl Jelte in zn wiegje lag te huilen. We moeten de deurklinken nog even omhoog zetten, want ik hoorde Lena naar Jelte gaan en ineens was het echt doodstil. Echt, ik ben de douche uitgesprint.. Tsja, ze is enorm lief voor m, legt knuffels bij m en spuugdoekjes over zn gezicht ( ) maar voor t zelfde geld gooit ze dr grote jip en janneke boek ineens op z'n hoofd...tsja, dat zou toch zonde zijn ;)
En een groot verschil is dat ik wel merk dat ik flink wat meer slaaptekort heb nu, Lena legde ik na de eerste ochtendvoeding altijd weer terug in bedje en dan sliep ik lekker uit tot de volgende voeding, maar nu begint mijn dag vrolijk om half 7- 7 uur.. die voel je toch wel als je 's nachts om de 2-2,5uur minimaal 3 kwartier aan het voeden bent...

Maar echt, het grote genieten staat voorop, want dat doe ik, en ik ben me er ook zó bewust van! Ik ben zó trots op allebei mijn kindjes en ook weer op mijn lieve lief, die de allerliefste papa van de wereld is voor zijn trotsies!

Het is heerlijk om 1 van 4 te zijn!

* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 1 juni 2011 @ 15:15:53 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97583078
Poppedein, gefeliciteerd en welkom *O*

Wat een mooi menneke O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_97583123
Poppedein daar ben je :W
Wat is Jelte een mooi manneke zeg O+
pi_97583125
Ohh poppedein nu moet ik ook echt een broertje of zusje voor J. Wat spat de liefde van je verhaal af zeg! O+ en wat is jullie Jelte knap!

Krijtlijk, welkom! Hopelijk is je onderkantje ;) snel genezen!

Danic, fijn dat je meisje zo gegroeid is!

Amy, Hahaha wat sta je geweldig op de ik-mag-niet-lachen-foto en de lach foto is geweldig!
29/10/'10 - 25/03/'13
  woensdag 1 juni 2011 @ 15:18:17 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97583142
Krijtlijk ook gefeliciteerd en welkom *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_97583479
Krijtlijk en Poppedein welkom! :) Wat is Jelte een mooi mannetje O+
Sola, ik moest ook erg lachen om de niet-lachen foto van Amy :D Overigens mocht Anne gewoon lachen hoor, volgens de fotograaf was het niet-lachen nog geen eis bij kinderen onder de 5. Maar Anne wilde niet eens lachen :+

Tico, dan krijgen Anne en Leyla tegelijk hun eerste tandje, toevallig zeg! Hier dus ook een duidelijk ribbeltje, mag er ook gerust aanzitten, Anne lijkt er (nog?) geen last van te hebben. Ze is alleen zo ontzettend moe... hoort dat ook bij tanden krijgen?
pi_97584505
Poppedein wat klinkt je gelukkig O+ ik kreeg gewoon een beetje tranen in mn ogen toen ik las over Lena en Jelte bij elkaar in bed O+
En wat een mooi mannetje is t!

Amy, geniale foto :D

Leyla en Anne allebei een tandje *O*
Ik vond 2 tandjes zo schattig, nu krijgt ie boven ook 2 tanden en das gewoon grappig :D Hij krijgt zo'n ander bekkie ervan *lol*

Krijtlijk, balen dat de onderkant niet lekker wil helen ;(

Mijn kind is echt gewoon geen baby meer vind ik. Hij wordt zo onwijs groot, niet normaal!
Opeens eet ie echt super goed! Hij heeft vandaag echt een boterham naar binnen zitten proppen :') Daarna nog wat fruit gegeten. s Avonds eet ie als ie een potje krijgt dat helemaal op, met een toetje erna. Wij eten vaak later dan hem (hij wordt moe rond half 7, dus dan heeft wachten met eten geen zin. Als ie moe is eet ie niet namelijk) en als ie dan nog wakker is, dan wil hij ook nog hapjes eten van ons. Hij wordt gewoon boos als je m niks geeft.
Wel zielig, vannacht had ie gespuugd. Maar dat had k niet gemerkt. Heel zn haar (en bed) was vies. Gelukkig werd ie al om kwart over 7 wakker (normaal haal k m om 10 over half 8 zn bed uit), want nu kon ie nog even mee onder de douche met papa.
Verder is ie helemaal fan van zn auto's. Kan ie uren mee spelen O+ grootste hit is nog wel de houten vrachtwagen die biij de opa en oma van R vandaan komt. Hebben hun kleinkinderen al mee gespeeld. Geen idee hoe oud ie dus precies is, maar Floris vind m geweldig. Zo leuk.
Ik lach me ook rot om m. Net lag ie op de grond om auto'tjes onder de tafel vandaan te vissen, maar dan lukt niet zo goed (te korte armen hehe). Dus ik denk ik help m even, hop auto weer onder de tafel :')
Hij is gewoon zo onwijs leuk O+
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:12:35 #58
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97585058
Poppedein en Krijtlijk, welkom!

Poppedein wat klink je gelukkig. Mooie foto ook.

Krijtlijk, wat naar dat het niet zo goed heelt als verwacht.

Son, jouw kind is inderdaad al groot!

Vraagje, Nathan heeft flinke luieruitslag, dit heb ik nog nooit zo bij hem gezien. In zn luieruitslag zitten ook waterpokken, ik smeer er billenzalf op, is dat voldoende of kan ik beter iets anders gebruiken?
pi_97585188
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 15:09 schreef Poppedein het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een prachtig kindje O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:17:05 #60
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97585224
Oh Poppedein wat een heerlijk venyje O+
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_97586026
Ik had het al gezegd, Poppedein: Jelte is een schoonheid. O+

En je verhaal is zo ontzettend herkenbaar! Van de heftige naweeën, het al snel fit zijn na de bevalling, de nog emotionelere kraamtijd, het knusse broer- en zusgebeuren én de vermoeidheid omdat alles immers door blijft gaan en je niet meer wekenlang in bed kunt blijven liggen of op de bank kunt hangen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:43:26 #62
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_97586207
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:18 schreef pessie het volgende:
TT, het kost even moeite om bij sommige kindjes de slaapsignalen te herkennen. Wakker zijn van 8 tot 3 is echt veeeeeel te lang voor zo'n kleintje. Ik kan me voorstellen dat ze overprikkelt raakt. Heb je een draagdoek? Misschien is het een idee om haar lekker tegen je aan in de draagdoek te knopen en zo een dagje rustig rond te lopen en kijken hoeveel ze dan slaapt. Sommige kindjes vinden het ook gewoon niet tof om niet bij mama te zijn (geef ze es ongelijk, ze hebben net 9 maanden in je buik vertoeft) en hebben gewoon veel mama-honger.
Ken je de Dunstan methode? Daar heb ik in het begin heel veel aan gehad. Ik leerde Nathan er beter door begrijpen. Kijk maar even op youtube.
Oh wow, zoiets zocht ik, geweldig!Ik probeerde de methode net gelijk uit toen ze ging huilen. Bleek het inderdaad een boer te zijn (2 nog wel!)! En er waren nog meer 'Oh ja!' momentjes toen ik de filmpjes bekeek. En dat allemaal in 10 minuutjes film kijken. Wow!

Bedankt voor de tip!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:52:28 #63
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97586591
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:43 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

Oh wow, zoiets zocht ik, geweldig!Ik probeerde de methode net gelijk uit toen ze ging huilen. Bleek het inderdaad een boer te zijn (2 nog wel!)! En er waren nog meer 'Oh ja!' momentjes toen ik de filmpjes bekeek. En dat allemaal in 10 minuutjes film kijken. Wow!

Bedankt voor de tip!
Nathan had het ook heel erg met boeren. Hij boerde gewoon niet op het moment dat ik vond dat hij moest gaan boeren dus liet ik hem geen boertje doen ( :') ) later bleek dat Nathan gewoon meer tijd nodig heeft en later een boertje wil doen, Dunstan heeft me geleerd hoe ik dat kon herkennen. Niet alle kindjes geven de signalen die Dunstan beschrijft maar Nathan in ieder geval wel en jouw kindje kennelijk ook!

Het is even 2 weken investeren en dan herken je de verschillende huiltjes van jouw kind.
pi_97587003
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 15:09 schreef Poppedein het volgende:

Tis wel echt duidelijk ineens echt organiseren en multitasken, wat dat betreft vind ik de overgang nu groter dan van geen naar 1 kind, maar t scheelt enorm dat Jelte zo'n makkelijk kindje aan de borst is (itt Lena destijds). Vanochtend was ik bijvoorbeeld even heel snel aan het douchen terwijl Jelte in zn wiegje lag te huilen. We moeten de deurklinken nog even omhoog zetten, want ik hoorde Lena naar Jelte gaan en ineens was het echt doodstil. Echt, ik ben de douche uitgesprint.. Tsja, ze is enorm lief voor m, legt knuffels bij m en spuugdoekjes over zn gezicht ( ) maar voor t zelfde geld gooit ze dr grote jip en janneke boek ineens op z'n hoofd...tsja, dat zou toch zonde zijn ;)
En een groot verschil is dat ik wel merk dat ik flink wat meer slaaptekort heb nu, Lena legde ik na de eerste ochtendvoeding altijd weer terug in bedje en dan sliep ik lekker uit tot de volgende voeding, maar nu begint mijn dag vrolijk om half 7- 7 uur.. die voel je toch wel als je 's nachts om de 2-2,5uur minimaal 3 kwartier aan het voeden bent...
]
Wat herkenbaar :D

Welkom O+

Dat snel op de been na de bevalling herken ik trouwens niet }:|
ik vond het zwaar irritant dat ik door die kutknip ( :') ) nog een 5 weken langer dan zwanger behoorlijk belemmerd was in mn doen en laten met Amélie.

Maar hey, ik had geen stuwing :7
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97587335
Tja huup, ik had dan wel stuwing, maar dat was na 2 dagen over. Die kutknip :D heb je toch langer last van. Doe mij die stuwing dan maar!

TT ik heb ook even gekeken op youtube, maar ben daar zo´n ei in en te ongeduldig.
Kun je de link niet ff plaatsen van het filmpje wat jij hebt gezien over het boeren? Ik heb wel het filmpje gezien over het hongerhuiltje, maar wil het stukje over boeren ook ff zien.
pi_97587712
ja nouja ik moet toch iets positief bekijken? ;(

Bij amélie had ik én stuwing én een knip, dus dit was een vooruitgang :P de derde doe ik zonder knip c_/
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 1 juni 2011 @ 17:25:34 #67
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97587903
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 17:02 schreef huuphuup het volgende:

[..]

kutknip
Ik deed een LOL :D
Alexa en Seth zijn lief
pi_97588254
Krijtlijk en poppedein welkom
Krijtlijk wat balen dat het niet goed heelt
Poppedein wat klink je gelukkig

Ik ken alleen stuwing en dat vond ik echt de horror.
  woensdag 1 juni 2011 @ 17:38:04 #69
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_97588344
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 17:11 schreef danic het volgende:
Tja huup, ik had dan wel stuwing, maar dat was na 2 dagen over. Die kutknip :D heb je toch langer last van. Doe mij die stuwing dan maar!

TT ik heb ook even gekeken op youtube, maar ben daar zo´n ei in en te ongeduldig.
Kun je de link niet ff plaatsen van het filmpje wat jij hebt gezien over het boeren? Ik heb wel het filmpje gezien over het hongerhuiltje, maar wil het stukje over boeren ook ff zien.
Hier de tekst:
https://www.dunstanbabylanguage.com/about.html

Intro (alle filmpjes komen van les 1, zie onderste link):

Uitleg: Neh

Hier voorbeelden van de huiltjes:

Neh:

Owh:

Eh:

n.a.v. deze filmpjes ben ik verder gaan zoeken en kwam ik de gehele eerste les tegen :D
http://www.4shared.com/vi(...)nguagexVid-2pas.html
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_97590238
Thanks, ga ik vanavond of morgen eens even op mijn gemak bekijken! Nu nog ff opruimen en eten en dan visite. En daarna is het standaard dat Eva de hele avond wakker is tot middernacht dus dan komt het er vast niet van.

Ben er trouwens ook achter waarom haar flesje van 22.00 zo rommelig verloopt: dat is ook het moment dat ze haar huiluurtje heeft waarin ze de dag verwerkt. Ik kwam er toevallig gisteren achter omdat ze een uurtje eerder voor haar flesje kwam en toch om 22.00 begon te huilen en mopperen.
Ook weer opgelost! ^O^
pi_97614119
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:43 schreef Vanyel het volgende:
Een week of 4 geleden maakten wij nachten van 8u, ze liet zo 8 tot 9 uur tussen 2 voedingen. Tegenwoordig is het nachtelijk schema 22, 1, 4 en 7 uur. Mij eigenlijk iets te vaak, maar het meisje heeft blijkbaar honger. Voedingen zijn ook weer langer geworden.
Fokwet of had ze t gewoon koud?
Gisteren begon ze om 21.00 uur aan haar laatste voeding, toch weer de winterslaapzak aangetrokken omdat ik het zelf ook koud vond 's nachts en pas om 5 uur kwam de eerste serieuze schreeuw om voeding. Daarna wilde ze niet meer echt slapen dus ben ik om 7 uur met haar opgestaan en lekker om half 9 weer teruggekropen tot 10 en dat vond zij gewoon prima :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97614236
Oh Poppedein, wat een plaatje! O+ en echt een onmiskenbaar jongenskoppie zeg!
Wat klink je heerlijk verliefd, fijn dat het zo goed gaat O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_97616201
Hier kwam ze vannacht om 04:00 en dronk meteen 60cc om vervolgens niet meer te gaan slapen om 05:30 dronk ze nog even 40cc. Als ze nu nog even leert om dit overdag te doen en 's nachts na een voeding te gaan slapen wat ze overdag wel doet ben ik helemaal tevreden
  donderdag 2 juni 2011 @ 12:26:25 #74
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97616840
Fijn F_R, en dat komt ook vanzelf overdag!
Alexa en Seth zijn lief
pi_97633605
Zo mijn eerste werkdag zit erop, het was heel dubbel... Fijn weer daar te zijn maar ik wilde ook wel graag weer naar huis! Sarah heeft haar vader tot het uiterste gedreven, ze heeft veel gehuild vandaag.. Dit heb ik aan de telefoon gehoord en vond ik erg lastig, maar papa heeft het overleeft en heel goed gedaan met zijn twee meisjes :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97633737
Dat zal wel even wennen zijn geweest MP en moeilijk als sarah zo huilt en je het hoort maar niks kan doen
pi_97634617
Niet bijgelezen, ben 4 dagen amper online geweest, veel te druk op het werk en thuis gehad.
Zag wel een mooie foto van Jelte voorbij komen! Welkom hier.

MamaPurk, snap het helemaal is, ook heel dubbel. En wat fijn dat papa het heeft overleefd en het prima heeft gedaan. Ik merkte hier toch ook dat mijn man zijn eigen ritme moest vinden toen ik weer ging werken. En nu vermaken die twee zich prima samen als mama er niet is.
pi_97634710
was zeker wennen en inkomen! en dat niets kunnen doen was het lastigste :? :Y
ik had haar zo graag willen wiegen in mijn armen en knuffelen! Nu slaapt ze op mijn arm O+

mijn meneer vind het vinden van een balans in zijn aandachtsverdeling vooral lastig, maar dat ik ook moeilijk als een van de twee steeds huilt!
pi_97634902
Is ook best lastig, ook al heb je alles al eens meegemaakt, maar nu heb je er "ineens" twee. Ik vind het al lastig als er 1 heel de tijd huilt.

Gelukkig doet Yaro dat weinig nog. Heeft het de eerste 3 maanden veel gedaan. Nu de afgelopen dagen wat meer, zat gewoon even niet lekker in zijn vel en dat komt naar voren tijdens zijn slaapjes overdag. Ben dinsdag 2 uur bezig geweest om hem te laten slapen. Uiteindelijk heb ik hem een uur eerder naar mijn vader gebracht. Ik moest opnieuw douchen (alles zat onder het snot en slijm) en ik moest nog eten voordat ik ging werken en ik zag het op dat moment niet zitten om het te doen zoals hij toen was.
Voelde me wel een beetje schuldig, maar van een gestreste mama werd hij ook niet vrolijker. Uiteindelijk heeft hij bij mijn vader 1,5 uur samen met hem geslapen.
pi_97635120
Maar het was gister pas voor jou de eerste dag alleen, en vandaag voor je man, toch MamaPurk? Geef jezelf wat tijd! En dan nog zullen er wel dagen tussen zitten dat je niet weet hoe je het met twee handen moet doen, maar je wordt er handig in. :+

Helpt het als jij (of je man) Sarah in de Bondolino doet?
pi_97635213
Het enige wat ik nog niet zo zie zitten is om in m'n eentje met twee kinderen het openbaar vervoer in te gaan. Maar ik hoop dat dat makkelijker wordt als de drager voor Ivan binnen is. Als ik hem op mijn rug heb is dat weer een zorg minder.
pi_97635390
Neem je Lena dan mee in de buggy? Is andersom geen optie?
pi_97635431
Het komt uiteindelijk ook helemaal goed hoor! En ja gister mijn eerste dag alleen en vandaag die van hem... We zijn verwent :D

En Sarah moet eerst kalmeren en dan in de bondolino, maar manlief wist even niet meer hoe het werkte... :X Maar goed hij zal ze niet heel vaak alleen hebben, eigenlijk alleen af en toe een weekend en das pas in juli en dan zijn we weer een ruime maand verder :)

En ik redt het wel vrouwen zijn toch beter he iin multitasken :Y
  donderdag 2 juni 2011 @ 21:56:20 #84
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97635438
Poppedein wat een prachtige zoon heb je O+ O+ O+

En wat je schrijft over met 2 kindjes is heel herkenbaar :Y
pi_97635492
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:56 schreef MamaPurk het volgende:
En ik red het wel vrouwen zijn toch beter he iin multitasken :Y
Als hij het elke week zou doen werd ie er waarschijnlijk ook wel beter in.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97635531
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:55 schreef As1981 het volgende:
Neem je Lena dan mee in de buggy? Is andersom geen optie?
Als ik Lena bij me draag heb ik haar voorop zitten. Ik vind haar nog te klein om achterop te dragen, want ik wil haar graag in de gaten houden. Maar als ik Lena voorop draag heb ik mijn handen niet vrij genoeg voor Ivan. Hij is nog te klein om alles zelf te lopen en ook te onberekenbaar. En hij weegt 14kg. }:|

De beste oplossing is allebei in de duowagen, maar dat is in het openbaar vervoer niet te doen. Dus dan moet Ivan maar op de rug!
pi_97635551
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Die van mij echt niet hoor :+
pi_97635579
haha MP, herkenbaar, B. is fantastisch met zn meisjes, maar als Elin zo huilt dan raakt ie even de draad kwijt en loopt Amélie in dr blote billen al haar speelged naar buiten te slepen terwijl Elin ondersteboven in de draagdoek bungelt :+ bij wijze van hè :P
Niet dat ik het fantastisch doe hoor ;) maar ik merk vaak wel dat ik fulltime thuis ben en dus veel meer routine heb met de 2 samen.

Openbaar vervoer gaat weer redelijk tegenwoordig. Elin in de doek en Amélie als het gaat lopend mee, en anders in de buggy, maar dat laatste liever niet want ik vind buggy's (en kinderwagens) stiekem ondingen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97635593
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Als ik Lena bij me draag heb ik haar voorop zitten. Ik vind haar nog te klein om achterop te dragen, want ik wil haar graag in de gaten houden. Maar als ik Lena voorop draag heb ik mijn handen niet vrij genoeg voor Ivan. Hij is nog te klein om alles zelf te lopen en ook te onberekenbaar. En hij weegt 14kg. }:|

De beste oplossing is allebei in de duowagen, maar dat is in het openbaar vervoer niet te doen. Dus dan moet Ivan maar op de rug!
das een hele goede oplossing zeg Claudia :)
pi_97635600
quote:

[..]

oh ja dat bedoel ik dus maar dan korter en beter gezegd :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97635610
quote:

[..]

So true. Mijn lief heeft er inmiddels handigheid in. Ik heb echt geen idee hoe hij dat aanpakt met die flesjes en zou het hem niet na kunnen doen! Dat is nu zijn ding.
pi_97635652
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:59 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh ja dat bedoel ik dus maar dan korter en beter gezegd :P
:D Ik wilde dus net posten:

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:59 schreef huuphuup het volgende:
Niet dat ik het fantastisch doe hoor ;) maar ik merk vaak wel dat ik fulltime thuis ben en dus veel meer routine heb met de 2 samen.
Dat probeer ik te zeggen ja, routine.

GMTA2
pi_97635736
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:59 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

das een hele goede oplossing zeg Claudia :)
Op dat soort momenten ben ik er wel van doordrongen dat ik eigenlijk 2 baby's heb, al merk ik dat elke maand bij Ivan nu wel telt. Hij is zoveel zelfstandiger dan hij was toen Lena net geboren was.
pi_97635749
Oke duidelijk Claudia. Snap dat je haar nog voorop wilt dragen en dat het dan lastig is. Ik vond de winkelwagen in en uitladen met Yaro voorop al lastig. Ha ha ha.
pi_97635768
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe hij dat aanpakt met die flesjes en zou het hem niet na kunnen doen! Dat is nu zijn ding.
Wat dat betreft is zo'n tiet ook wel makkelijk. Mijn lief moet met Dottir naar het CB omdat ik de auto nooit heb op mijn vrije dag. Zou ik het doen was het makkelijk: gaat ze huilen van de prikkies, hop tiet erin. Zij moet daadwerkelijk troosten :o
pi_97635802
Mijn lief heeft wel heel veel geduld, maar routine en structuur zijn en blijven ver te zoeken... Is niet erg ik ben de stabiele factor hier in huis (behalve als het om werken gaat, zo onregelmatig als ik weet niet wat :P) Maar weet je hij heeft het wel leuk met de meisjes en zij met hem... En ja het is een grote zwijnenstal als ik dan thuis kom, maar die ruim ik met liefde op dan hoor, ik vind het fijn om te kunnen zien dat ze een leuke dag hebben gehad O+
pi_97635807
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:03 schreef As1981 het volgende:
Oke duidelijk Claudia. Snap dat je haar nog voorop wilt dragen en dat het dan lastig is. Ik vond de winkelwagen in en uitladen met Yaro voorop al lastig. Ha ha ha.
Door schade en schande word je wijs. Ik ging eens met Ivan wandelen in het park terwijl ik Lena bij me droeg. Ivan viel, wou opgetild worden, moest weer in de kinderwagen, ging driftig doen. Mijn hemel, wat een ramp! En Lena hing er op het eind helemaal scheef bij.
pi_97635914
ha ha ha, ik zie het helemaal voor me (alhoewel op dat moment niet leuk natuurlijk).

Herkenbaar hoor MamaPurk, ik ben ook de stabiele factor, met onregelmatige diensten. In het begin maakte ik me druk. Nu alleen als ik echt moe ben. Van de week na 5 diensten, waarvan 4 laat. Toen na 3 dagen het schone wasgoed nog niet was weggeruimd door manlief (meestal doe ik dat), heb ik dat wel even laten weten. Maar als ik uitgerust ben, kan ik dat prima hebben.
pi_97636087
Ik ben ook wel een verwende mama hoor, want ik heb alleen maar late diensten door de weeks, dus ik zie mijn meisjes heel veel! Ik start ze altijd zelf op en ben bij ze tot na het middagslaapje! daaran naar de oppas of ze komen hier oppassen en dan neemt papa het over en die zorgt dat ze in bed terecht komen :) Het is een rijkdom om de kids zoveel te zien terwijl ik ook veel werk (28 uur) Alleen in de weekenden en op feestdagen komt het voor dat ik dagdiensten draai en dan is mijn man er voor de meisjes :)
pi_97636147
Ik begin te merken dat het leven soms makkelijker wordt door er twee te hebben. Ze gaan elkaar nu steeds meer bezighouden. Als ze bijvoorbeeld achterin de auto zitten dan blijft Lena maar gapen naar haar grote broer die hele verhalen ophangt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')