Ik probeerde vanavond cupcakes te bakken voor een collega die morgen jarig is... Ze zijn echter allemaal tot 3x toe ingezakt vlak voordat ze klaar zouden zijn... :/ En met 3x bedoel ik dat ik ze steeds weg heb gegooid, nieuw beslag heb gemaakt en heel het riedeltje weer opnieuw heb geprobeerd.
Het recept wat ik gebruik:
125 boter en 125 gram suiker mixen, dan 2 el melk, 2 eieren en 125 gram zelfrijzend bakmeel erbij en mixen tot een glad beslag. Verdelen over 12 papiertjes (in een muffinvorm in mijn geval) en dan 15 minuten bakken op 190 graden. Een aantal keren hiervoor lukte ze prima en werden het nette bolletjes, maar nu groeien ze echt belachelijk hard in de oven en na ongeveer 12 á 13 minuten zakken ze allemaal stuk voor stuk in... Ze krijgen dan echte kraters, alsof iemand stiekem steeds met zijn duim alle cakejes inprikt

Ik baal er echt ontzettend van... Vooral ook omdat ik nu geen kadootje heb ofzo en wel heel mijn avond verziekt is... Ik had ook al vulling en buttercream voor bovenop gemaakt, maar daar heb ik nu dus ook niets aan

Kan iemand mij please helpen? De moed begint me nu aardig in de schoenen te zakken namelijk