Het hele artikel vind je hier: http://dvice.com/archives/2011/05/injectable-birt.phpquote:Here's how it works: a non-toxic, positively charged polymer gets injected into the little tube that your sperm pass through on their way from your testicles to, you know, out. The polymer doesn't actually block the tube, but it stays there, and when sperm (which have a negative charge) pass by, the charge differential from the polymer zaps them. All of them. Every time.
Volgens mij worden die mannen zonder die injectie ook niet zwanger hoor.quote:Er bestaat een injectie voor mannen waarmee na twee injecties (15 minuutjes) 100% effectief zwangerschap tegen kan worden gehouden.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:07 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Volgens mij worden die mannen zonder die injectie ook niet zwanger hoor.
Ik vind dit een rare conclusie. Vergelijk het met vrouwencondooms: die worden ook verkocht, en zijn gewoon een stuk duurder.quote:Fabrikanten willen het alleen niet echt verkopen omdat ze dan geen andere soorten anticonceptie meer verkopen.
Inderdaad een rare conclusie. Als het daadwerkelijk zo goed werkt, dan zou het toch als warme broodjes over de toonbank moeten gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik vind dit een rare conclusie. Vergelijk het met vrouwencondooms: die worden ook verkocht, en zijn gewoon een stuk duurder.
Ik heb nog nooit zo'n ding gezien en heb nog nooit van iemand gehoord dat hij of zij dat ooit gebruikt had.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik vind dit een rare conclusie. Vergelijk het met vrouwencondooms: die worden ook verkocht, en zijn gewoon een stuk duurder.
Met dit heb je het zelf in de hand.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:06 schreef Honingbijtje het volgende:
Ik zou het wellicht wel doen, maar alleen als mijn vriendin niet tegen de pil kan
Misschien willen fabrikanten het niet verkopen omdat het nog niet volledige door de tests heen is? Omdat ze dat gewoon nog niet mogen dus?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:04 schreef PiRANiA het volgende:
[Dit topic gaat over Reversible Inhibition of Sperm Under Guidance (RISUG)]
Fabrikanten willen het alleen niet echt verkopen omdat ze dan geen andere soorten anticonceptie meer verkopen.
quote:The thoroughness of carcinogenicity, teratogenicity and toxicity testing in clinical trials has been questioned. In October 2002, India's Ministry of Health aborted the clinical trials due to reports of albumin in urine and scrotal swelling in Phase III trial participants.[3] The Indian Council for Medical Research noted that dimethyl sulfoxide used as a solvent for the injection is known to cause kidney damage.[4] Although the ICMR has reviewed and approved the toxicology data three times, some United States researchers say that the studies were not done according to recent international standards.
Je zal toch ook alimentatie moeten betalen als je een kindje verwektquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:52 schreef Eisoep het volgende:
mijn vraag aan TS.
zou jij het doen ook al is je vriendin aan de pil oid?![]()
gewoon voor extra zekerheid of denk je oh als ze zwanger raakt is het haar probleem![]()
alleen als je het kind erkend dacht ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:59 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Je zal toch ook alimentatie moeten betalen als je een kindje verwekt
Krijg je toch altijd spijt van, of je hebt geen gevoelquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:37 schreef Eisoep het volgende:
[..]
alleen als je het kind erkend dacht ik.
ik ken dus iemand die heeft zijn kind niet erkend en hoeft ook niet te betalen.
hij ziet het kindje ook niet natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |