Sociale druk om alles maar 'leuk, toppie en supergezellig' te vinden, en dat graag de wereld in schreeuwen. Ik vind het ook altijd maar een beetje kijk mij eens... achtig overkomen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:15 schreef Daaps het volgende:
Waar ik zo'n haat aan heb zijn mensen die op Twitter/fb berichten plaatsen waarin ze zeggen hoe gezellig het wel niet is in de kroeg/op terras/etc..
Als het echt gezellig is raak ik mn telefoon niet eens aan...
Idd, zit je super gezellig met vrienden te sms-en, pak je de gsm en ga je twitteren oid.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sociale druk om alles maar 'leuk, toppie en supergezellig' te vinden, en dat graag de wereld in schreeuwen. Ik vind het ook altijd maar een beetje kijk mij eens... achtig overkomen.
Als ik foto's wil maken gebruik ik wel een fototoestel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:17 schreef junkiexp het volgende:
BB is voor paupers die geen sms willen/kunnen betalen.
En de camera van de BB
Niet alleen in de trein, werkelijk in ieder restaurant in NYC waar ik afgelopen weekend was zat men massaal te pingen/internetten/gamen en weet ik veel wat meer, gezellig samen uit eten hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Zie je in de trein ook inderdaad. Zodra iemand gaat zitten wordt er een mobieltje gepakt en wordt er driftig gepingt, geinternet, gegamed en wordt er soms zelfs gebeld (in een stiltecoupe).
Ik heb een N8, en heb mijn compact digi niet meer aangeraakt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:26 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Als ik foto's wil maken gebruik ik wel een fototoestel.
verkapte kijk mijn vriendin/buurmeisje post.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:32 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb een N8, en heb mijn compact digi niet meer aangeraakt.
Is ook niet gek met zulke foto's :
[ afbeelding ]
Nee hoor, heb ik gewoon random van flickr geplukt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:34 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
verkapte kijk mijn vriendin/buurmeisje post.
Leuk meisjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:36 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee hoor, heb ik gewoon random van flickr geplukt.
Neemt niet weg dat het een leuk meisje is
Ze heeft zo'n oostblok asielzoeker look, slechts mijn meningquote:
Neukt lekker (goedkoop) wegquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:41 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n oostblok asielzoeker look, slechts mijn mening
prima, neuk jij zulke types, neem ik de lekkere welquote:
Dan zijn we er tochquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:22 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
prima, neuk jij zulke types, neem ik de lekkere wel
Ik zie liever iPhone's dan Blackberry's.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:30 schreef heloef het volgende:
Joh je ziet ook overal Iphone's jank niet zo.
Ja, maar dat zijn ook gewoon goede toestellen. Blackberry's niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:30 schreef heloef het volgende:
Joh je ziet ook overal Iphone's jank niet zo.
Ja en?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:31 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ik zie liever iPhone's dan Blackberry's.
Zelf ooit een gehad?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn ook gewoon goede toestellen. Blackberry's niet.
Ik zie ook liever mooie i.p.v. lelijke vrouwen op straat, maarja doe je niks aan.quote:
Als jij zegt: Je ziet ook overal iPhone's.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |