abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97564151
Hoi,
Ik ben sinds ongeveer een maand voor het eerst aan de pil begonnen.
Nu is mijn stripje bijna op, maar ik heb 1x een pil van de verkeerde dag genomen, waardoor ik nu dinsdag klaar ben i.p.v. woensdag.. is dit een groot probleem?
Ik ben nu wel erg onregelmatig ongesteld en al ongeveer de hele maand licht en af en toe, is dit normaal als je voor het eerst de pil slikt?
Ik ga 8 juli op vakantie en zou graag niet ongesteld willen zijn..
Wat kan ik dan het beste doen?
Nu al beginnen met het doorslikken van de pil?
Of kan ik een te lichte pil hebben, of moet mijn lichaam gewoon even wennen aan het feit dat ik de pil ga slikken?!

Ik hoor het graag, kan wel wat hulp gebruiken
Liefss!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 23:09:05 #2
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_97564458
Je leeftijd is relevant.
wat is dit
pi_97564736
quote:
maar ik heb 1x een pil van de verkeerde dag genomen, waardoor ik nu dinsdag klaar ben i.p.v. woensdag.. is dit een groot probleem?
Ik snap het niet helemaal. Je hebt op 1 dag twee pillen genomen?
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 00:10:45 #4
70532 loveli
N
pi_97567212
Welke pil slik je?

Waarschijnlijk geen probleem, bij de meeste pillen moet je nu een stopweek doen en dan weer gewoon slikken. In het begin kan het zijn dat je lichaam aan de pil moet wennen en dat je onregelmatige bloedingen krijgt, als dat na 3 strips nog zo is, even naar de huisarts.
crap in = crap out
pi_97572051
Ik ben net 18 jaar.
En ik heb geen 2 pillen op 1 dag genomen, waardoor ik nu zeg maar 1 dag achter loop.
Vandaag neem ik mijn laatste pil van deze strip. Zal ik nu gewoon doorslikken of toch maar een stopweek? Wat is slimmer om het op 8 juli niet te zijn? Of ik doorslikken nu al te vroeg?
pi_97572301
na vanavond stoppen volgende week weer beginnen dan zou je vlak voordat je op vakantie gaat weer moeten stoppen maar dan kan je gewoon doorslikken.
pi_97572388
TS wil op vakantie in l'Loret/Cherso/Sunny Beach flink genomen worden door een of meerdere boeren.

Gewoon pil doorslikken zoals callmyname hierboven zegt. :)
pi_97572955
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:03 schreef chickxo het volgende:
Hoi,
Nu is mijn stripje bijna op, maar ik heb 1x een pil van de verkeerde dag genomen, waardoor ik nu dinsdag klaar ben i.p.v. woensdag.. is dit een groot probleem?
Ik ben nu wel erg onregelmatig ongesteld en al ongeveer de hele maand licht en af en toe, is dit normaal als je voor het eerst de pil slikt?
Of kan ik een te lichte pil hebben, of moet mijn lichaam gewoon even wennen aan het feit dat ik de pil ga slikken?!

Liefss!
Ik maak hier uit op dat ze gewoon de pil van de verkeerde dag heeft gepakt, dus op dinsdag pakt ze woensdag dus blijft dinsdag zitten?

Weet niet of ik het correct heb.....
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 09:40:36 #9
70532 loveli
N
pi_97573019
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 08:43 schreef chickxo het volgende:
Ik ben net 18 jaar.
En ik heb geen 2 pillen op 1 dag genomen, waardoor ik nu zeg maar 1 dag achter loop.
Vandaag neem ik mijn laatste pil van deze strip. Zal ik nu gewoon doorslikken of toch maar een stopweek? Wat is slimmer om het op 8 juli niet te zijn? Of ik doorslikken nu al te vroeg?
Hoe heet je pil? En heb je elke dag 1 pil geslikt? Het is niet helemaal duidelijk wat er mis is gegaan. Probeer dat even uit te leggen.
crap in = crap out
pi_97574222
Hmm oke, nou kijk ik ben op woensdag begonnen.
Toen heb ik heel de week gewoon goed geslikt, maar toen moest ik het bochtje om zeg maar..
en toen heb ik i.p.v. de goede dag ben ik terug naar dinsdag gegaan (de dinsdag voor de woensdag dat ik ongesteld werd) en daarna ben ik dus gewoon door gegaan waar ik gebleven was dus nu loop ik zeg maar 1 dag achter. Gistere heb ik dus de pil van maandag geslikt.
En nu is tie leeg!
Wat kan ik het beste doen, om niet ongesteld te worden.
Zou het verstandig zijn om nu al door te gaan slikken?!
Dit kan geen kwaad en ben ik sowieso zeker dat ik het niet op vakantie ben?
Sorry beetje ingewikkeld verhaal!
Maar bedankt alvast
pi_97574248
Mijn pil heet trouwens Ethinylestradio/Levonorgestrel!
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 10:38:35 #12
70532 loveli
N
pi_97574426
Alle pillen zijn hetzelfde, dus het maakt niet uit op welke dag je de pil van maandag slikt. Die dagen staan er alleen voor jouw gemak op.

Als je wilt doorslikken pak je nu een nieuwe strip, wil je een stopweek dan las je die in.
crap in = crap out
pi_97579282
Ik zou de pil doorslikken :Y
pi_97579310
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:38 schreef loveli het volgende:
Alle pillen zijn hetzelfde, dus het maakt niet uit op welke dag je de pil van maandag slikt. Die dagen staan er alleen voor jouw gemak op.

Als je wilt doorslikken pak je nu een nieuwe strip, wil je een stopweek dan las je die in.
Idd. Maar als je op 8 juli niet ongesteld wil worden lijkt het me niet nodig hem nu al door te slikken. Doe gewoon nu je stopweek, dan begin je op 8 juni weer en als je op 1 juli je laatste pil van de nieuwe strip slikt, dan begin je de dag erna gewoon meteen met de volgende (slik je hem dus door). Tenzij je doorbraakbloedingen krijgt ben je dan gewoon niet ongesteld op 8 juli.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_97581325
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:03 schreef chickxo het volgende:
Hoi,

Liefss!
omg :|W
Ik slik dezelfde pil als jij, en ik heb een tip voor je: Lees alsjeblieft je bijsluiter ff door ^O^ Je gaat toch geen geneesmiddel gebruiken zonder de bijsluiter door te lezen, of ligt dat aan mij :?
Bespaart jou typwerk en ons tijd. En dan weet je tenminste waar je mee bezig bent, want je hebt duidelijk geen idee :')
pi_97581391
Wat happy girl zegt. Mja ze had het centrale topic over de pil ook al niet gevonden dus je kunt je voorstellen om wat voor oelewapper het gaat.

Succes met de kleine!
pi_97583502
Lees de bijsluiter of gebruik het topic [TVT] De Pil deel 11
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')