Ik snap het niet helemaal. Je hebt op 1 dag twee pillen genomen?quote:maar ik heb 1x een pil van de verkeerde dag genomen, waardoor ik nu dinsdag klaar ben i.p.v. woensdag.. is dit een groot probleem?
Ik maak hier uit op dat ze gewoon de pil van de verkeerde dag heeft gepakt, dus op dinsdag pakt ze woensdag dus blijft dinsdag zitten?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:03 schreef chickxo het volgende:
Hoi,
Ik ben sinds ongeveer een maand voor het eerst aan de pil begonnen.
Nu is mijn stripje bijna op, maar ik heb 1x een pil van de verkeerde dag genomen, waardoor ik nu dinsdag klaar ben i.p.v. woensdag.. is dit een groot probleem?
Ik ben nu wel erg onregelmatig ongesteld en al ongeveer de hele maand licht en af en toe, is dit normaal als je voor het eerst de pil slikt?
Ik ga 8 juli op vakantie en zou graag niet ongesteld willen zijn..
Wat kan ik dan het beste doen?
Nu al beginnen met het doorslikken van de pil?
Of kan ik een te lichte pil hebben, of moet mijn lichaam gewoon even wennen aan het feit dat ik de pil ga slikken?!
Ik hoor het graag, kan wel wat hulp gebruiken
Liefss!
Hoe heet je pil? En heb je elke dag 1 pil geslikt? Het is niet helemaal duidelijk wat er mis is gegaan. Probeer dat even uit te leggen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:43 schreef chickxo het volgende:
Ik ben net 18 jaar.
En ik heb geen 2 pillen op 1 dag genomen, waardoor ik nu zeg maar 1 dag achter loop.
Vandaag neem ik mijn laatste pil van deze strip. Zal ik nu gewoon doorslikken of toch maar een stopweek? Wat is slimmer om het op 8 juli niet te zijn? Of ik doorslikken nu al te vroeg?
Idd. Maar als je op 8 juli niet ongesteld wil worden lijkt het me niet nodig hem nu al door te slikken. Doe gewoon nu je stopweek, dan begin je op 8 juni weer en als je op 1 juli je laatste pil van de nieuwe strip slikt, dan begin je de dag erna gewoon meteen met de volgende (slik je hem dus door). Tenzij je doorbraakbloedingen krijgt ben je dan gewoon niet ongesteld op 8 juli.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:38 schreef loveli het volgende:
Alle pillen zijn hetzelfde, dus het maakt niet uit op welke dag je de pil van maandag slikt. Die dagen staan er alleen voor jouw gemak op.
Als je wilt doorslikken pak je nu een nieuwe strip, wil je een stopweek dan las je die in.
omgquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:03 schreef chickxo het volgende:
Hoi,
Ik ben sinds ongeveer een maand voor het eerst aan de pil begonnen.
Nu is mijn stripje bijna op, maar ik heb 1x een pil van de verkeerde dag genomen, waardoor ik nu dinsdag klaar ben i.p.v. woensdag.. is dit een groot probleem?
Ik ben nu wel erg onregelmatig ongesteld en al ongeveer de hele maand licht en af en toe, is dit normaal als je voor het eerst de pil slikt?
Ik ga 8 juli op vakantie en zou graag niet ongesteld willen zijn..
Wat kan ik dan het beste doen?
Nu al beginnen met het doorslikken van de pil?
Of kan ik een te lichte pil hebben, of moet mijn lichaam gewoon even wennen aan het feit dat ik de pil ga slikken?!
Ik hoor het graag, kan wel wat hulp gebruiken
Liefss!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |