Ja over dat soort kerels heb ik het dus niet he...quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
mijn vriendje had nog nooit een vriendin gehad toen ik hem leerde kennen
ik heb de subtiele hints geprobeerd maar dat werd niets omdat hij blind daar voor is
Nee uiteraard zijn er bepaalde meisjes die dat not done vindenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, had al zo'n vermoeden dat ik sommigen tegen het zere been zou schoppen. Het is gewoon wat ik om me heen zie gebeuren, de knappe meiden gaan niet zelf achter kerels aanzitten. Ik hou er ook niet van als een meid de date gaat regelen. Da's mijn 'job'.
'Omdat het hoort' vind ik ook geen reden. Er leiden meer wegen naar Rome.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee uiteraard zijn er bepaalde meisjes die dat not done vinden
maar die meisjes vind ik vaak persoonlijk helemaal niets...
Ze zijn leeg en denken in stereotypen die er in worden geramd door tvseries als gossip girl (oke nu generaliseer ik zelf dat weet ik... sommige zijn ook vast aardig.. en mooie meisjes zijn niet per definitie onaardig)
Maar mensen die nog denken in termen van 'omdat het zo hoort' horen in mijn ogen niet thuis in onze moderne samenleving
we zijn dit toch al lang voorbij?
Het is zo ambitieloos!
Amenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar mensen die nog denken in termen van 'omdat het zo hoort' horen in mijn ogen niet thuis in onze moderne samenleving
Het is zo ambitieloos!
Wat een onzin. Ik heb in mijn omgeving voornamelijk HBO of WO opgeleide vrouwen, die zijn allesbehalve 'leeg'. Maar juist die stellen het op prijs als de man het initiatief neemt wat betreft dates en die verwachten ook dat subtiele hints dat ze je leuk vinden wel opgepikt worden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
Nee uiteraard zijn er bepaalde meisjes die dat not done vinden
maar die meisjes vind ik vaak persoonlijk helemaal niets...
Ze zijn leeg en denken in stereotypen die er in worden geramd door tvseries als gossip girl (oke nu generaliseer ik zelf dat weet ik... sommige zijn ook vast aardig.. en mooie meisjes zijn niet per definitie onaardig)
Het is zo ambitieloos!
Je hebt een goed punt, maar met deze zin trek je het in het belachelijkequote:Op woensdag 1 juni 2011 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is ook zeker niet het type dat ik daarvoor gedate heb maar wel de eerste die mij echt gelukkig maaktquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja over dat soort kerels heb ik het dus niet he...
Ik snap niet dat je daar wat mee wil hebben maargoed, ieder z'n ding.
Dat zeg je ook vooral omdat je bang bent op je plaat te gaan. Laat dat nu eens los man. Het is juist leuk om die date te regelen voor een meid. Je bent toch een kerel en geen bang jochie? Hoe moeilijk is het ook om haar uit te nodigen een drankje te doen ergens? Damn...quote:
ik ken genoeg mensen die aan de uni studeren en nog leeg zijn hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb in mijn omgeving voornamelijk HBO of WO opgeleide vrouwen, die zijn allesbehalve 'leeg'. Maar juist die stellen het op prijs als de man het initiatief neemt wat betreft dates en die verwachten ook dat subtiele hints dat ze je leuk vinden wel opgepikt worden.
Nee, omdat overduidelijke hints dat een meid hem ziet zitten snappen kennelijk teveel gevraag is. Maar het is wel duidelijk dat in jullie relatie jij de broek aan hebt. Moet je maar willen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
waarom zou ik hem dan niet daten? omdat hij geen relatie had gehad?
Tuurlijk joh. Mensen die WO studeren zijn een voor een stiekem heel erg dom, terwijl al die MBOers zo lekker "streetwise" zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
ik ken genoeg mensen die aan de uni studeren en nog leeg zijn hoor
uiteraard is dat leuk!quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat zeg je ook vooral omdat je bang bent op je plaat te gaan. Laat dat nu eens los man. Het is juist leuk om die date te regelen voor een meid. Je bent toch een kerel en geen bang jochie? Hoe moeilijk is het ook om haar uit te nodigen een drankje te doen ergens? Damn...
haha zou je denken he? maar dat is eigenlijk niet...quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, omdat overduidelijke hints dat een meid hem ziet zitten snappen kennelijk teveel gevraag is. Maar het is wel duidelijk dat in jullie relatie jij de broek aan hebt. Moet je maar willen.
Mee eens; ik ken meiden die zo ontzettend veel mensen kennen en die zo ontzettend veel activiteiten hebben (WO opgeleid), en die ik nog enigszins leeg vindt. Ze hebben gewoon met iedereen in hun leven een oppervlakkige connectie... iets afspreken met zo'n meid is ook niet te doen, omdat ze permanent de komende 3 weken volgeboekt zit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ken genoeg mensen die aan de uni studeren en nog leeg zijn hoor
Hoeveel vrouwen hebben wel niet de opleiding maar werken toch partime omdat ja ik ben nou eenmaal de vrouw en iemand moet zrogen dat het huis in orde is?
blegh
waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk joh. Mensen die WO studeren zijn een voor een stiekem heel erg dom, terwijl al die MBOers zo lekker "streetwise" zijn![]()
Omdat mannen en vrouwen gewoon niet gelijk zijn, en dat zullen ze nooit zijn ook. Met gelijk bedoel ik niet gelijkwaardig oid, maar mannen en vrouwen zitten gewoon anders in elkaar. Gelukkig maar ook.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
uiteraard is dat leuk!
en ik zeg ook niet dat mannen nu gewoon moeten gaan afwachten
maar waarom zou het speelveld niet gelijk zijn?
Jij zegt dat je een paar WO types 'kent' die 'leeg' zijn. Nou, gefeliciteerd met deze statistisch volledig onrelevante groep.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
waar zeg ik dat?
Je bent wel goed in dingen lezen die er niet zijn
Heel goed, hoe vaak ik al niet vrouwen op mijn dak heb gekregen die dit verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Omdat mannen en vrouwen gewoon niet gelijk zijn, en dat zullen ze nooit zijn ook. Met gelijk bedoel ik niet gelijkwaardig oid, maar mannen en vrouwen zitten gewoon anders in elkaar. Gelukkig maar ook.
is dat nature of nurture?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Omdat mannen en vrouwen gewoon niet gelijk zijn, en dat zullen ze nooit zijn ook. Met gelijk bedoel ik niet gelijkwaardig oid, maar mannen en vrouwen zitten gewoon anders in elkaar. Gelukkig maar ook.
Ik zeg letterlijk dat ik gelijk bedoel en niet gelijkwaardig. Gezien jouw intelligentie heb ik zo m'n twijfels over al die WOers die jij zogenaamd zou kennen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
is dat nature of nurture?
Dat riepen ze vroeger ook toen vrouwen buitenshuis wilde werken
of als handelingsbekwaam wilde worden gezien!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat zeg je ook vooral omdat je bang bent op je plaat te gaan. Laat dat nu eens los man. Het is juist leuk om die date te regelen voor een meid. Je bent toch een kerel en geen bang jochie? Hoe moeilijk is het ook om haar uit te nodigen een drankje te doen ergens? Damn...
Ik heb al een vriendin en jij kent me niet. Maar als we straks in een tijd leven waarin het normaal is om 2 of meerdere vriendinnen te hebben mag je me gerust daarvan op de hoogte brengen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier? Of je helpt mensen die issues hebben met versieren, of je hebt issues met versieren. Klagen over hoe oneerlijk die 'verdeling' is helpt niemand.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:49 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik heb al een vriendin en jij kent me niet. Maar als we straks in een tijd leven waarin het normaal is om 2 of meerdere vriendinnen te hebben mag je me gerust daarvan op de hoogte brengen.
Goed plan, moet ik ook nodig doen. Kan me alleen in m'n eentje te moeilijk motiveren voor fitness. Zondag is de laatste wedstrijd dus ik moet echt wat gaan doen deze zomer anders word ik helemaal een blob.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:55 schreef Axel1988 het volgende:
Ben er weer vandoor; even lekker in de gewichten gaan hangen.
Ik had moeite met versieren en ik vind het nog steeds moeilijk als ik daar mee word geconfronteerd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier? Of je helpt mensen die issues hebben met versieren, of je hebt issues met versieren. Klagen over hoe oneerlijk die 'verdeling' is helpt niemand.
Maar als ik dan stel dat je dus kennelijk bang bent om die stap te nemen kom je met "Je kent me niet"?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:57 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik had moeite met versieren en ik vind het nog steeds moeilijk als ik daar mee word geconfronteerd.
Lijkt mij dat het sowieso voor een deel nature is, daarvoor hoef je alleen naar het verleden, de dierenwereld en de verschillen in bouw tussen man en vrouw te kijken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is dat nature of nurture?
Dat riepen ze vroeger ook toen vrouwen buitenshuis wilde werken
of als handelingsbekwaam wilde worden gezien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |