abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:38:59 #176
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97574442
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
mijn vriendje had nog nooit een vriendin gehad toen ik hem leerde kennen
ik heb de subtiele hints geprobeerd maar dat werd niets omdat hij blind daar voor is
Ja over dat soort kerels heb ik het dus niet he...

Ik snap niet dat je daar wat mee wil hebben maargoed, ieder z'n ding.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97574467
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:36 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, had al zo'n vermoeden dat ik sommigen tegen het zere been zou schoppen. Het is gewoon wat ik om me heen zie gebeuren, de knappe meiden gaan niet zelf achter kerels aanzitten. Ik hou er ook niet van als een meid de date gaat regelen. Da's mijn 'job'.
Nee uiteraard zijn er bepaalde meisjes die dat not done vinden
maar die meisjes vind ik vaak persoonlijk helemaal niets...
Ze zijn leeg en denken in stereotypen die er in worden geramd door tvseries als gossip girl (oke nu generaliseer ik zelf dat weet ik... sommige zijn ook vast aardig.. en mooie meisjes zijn niet per definitie onaardig)
Maar mensen die nog denken in termen van 'omdat het zo hoort' horen in mijn ogen niet thuis in onze moderne samenleving
we zijn dit toch al lang voorbij?
Het is zo ambitieloos!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:40:51 #178
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97574490
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ze zijn leeg en denken in stereotypen die er in worden geramd door tvseries als gossip girl (oke nu generaliseer ik zelf dat weet ik... sommige zijn ook vast aardig.. en mooie meisjes zijn niet per definitie onaardig)
Maar mensen die nog denken in termen van 'omdat het zo hoort' horen in mijn ogen niet thuis in onze moderne samenleving
Het is zo ambitieloos!
'Omdat het hoort' vind ik ook geen reden. Er leiden meer wegen naar Rome.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:40:52 #179
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97574491
quote:

[..]

Het is zo ambitieloos!
Amen
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:41:53 #180
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97574520
quote:
Het is zo ambitieloos!
Wat een onzin. Ik heb in mijn omgeving voornamelijk HBO of WO opgeleide vrouwen, die zijn allesbehalve 'leeg'. Maar juist die stellen het op prijs als de man het initiatief neemt wat betreft dates en die verwachten ook dat subtiele hints dat ze je leuk vinden wel opgepikt worden.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:42:17 #181
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97574527
quote:

[..]

Je hebt een goed punt, maar met deze zin trek je het in het belachelijke
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97574528
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:38 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja over dat soort kerels heb ik het dus niet he...

Ik snap niet dat je daar wat mee wil hebben maargoed, ieder z'n ding.
het is ook zeker niet het type dat ik daarvoor gedate heb maar wel de eerste die mij echt gelukkig maakt
Ik had ook nooooit verwacht dat ik op hem juist verliefd zou worden maar ik ben het wel, en al bijna 4 jaar
natuurlijk dacht ik wel oho toen ik hoorde dat hij nog nooit een vriendin had gehad (omdat ik me suf heb 'gedate' voor hem en ik dacht dan onze verwachtingen en ervaring zo veel van elkaar zouden verschillen dat het niet zou werken)
Maar het is een geweldige kerel, sociaal enorm vaardig, slim, gul, lief, begripvol, met een sterk karakter etc
waarom zou ik hem dan niet daten? omdat hij geen relatie had gehad? Dat is als zeggen ik ga je niet daten omdat je 8 jaar jonger bent... Dat gaat ook nergens over
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:43:07 #183
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97574543
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:40 schreef incognitoomuch het volgende:

Amen
Dat zeg je ook vooral omdat je bang bent op je plaat te gaan. Laat dat nu eens los man. Het is juist leuk om die date te regelen voor een meid. Je bent toch een kerel en geen bang jochie? Hoe moeilijk is het ook om haar uit te nodigen een drankje te doen ergens? Damn...
pi_97574560
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:41 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik heb in mijn omgeving voornamelijk HBO of WO opgeleide vrouwen, die zijn allesbehalve 'leeg'. Maar juist die stellen het op prijs als de man het initiatief neemt wat betreft dates en die verwachten ook dat subtiele hints dat ze je leuk vinden wel opgepikt worden.
ik ken genoeg mensen die aan de uni studeren en nog leeg zijn hoor :')
Hoeveel vrouwen hebben wel niet de opleiding maar werken toch partime omdat ja ik ben nou eenmaal de vrouw en iemand moet zrogen dat het huis in orde is?
blegh
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:44:41 #185
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97574601
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
waarom zou ik hem dan niet daten? omdat hij geen relatie had gehad?
Nee, omdat overduidelijke hints dat een meid hem ziet zitten snappen kennelijk teveel gevraag is. Maar het is wel duidelijk dat in jullie relatie jij de broek aan hebt. Moet je maar willen.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
Tuurlijk joh. Mensen die WO studeren zijn een voor een stiekem heel erg dom, terwijl al die MBOers zo lekker "streetwise" zijn :')
pi_97574613
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:43 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat zeg je ook vooral omdat je bang bent op je plaat te gaan. Laat dat nu eens los man. Het is juist leuk om die date te regelen voor een meid. Je bent toch een kerel en geen bang jochie? Hoe moeilijk is het ook om haar uit te nodigen een drankje te doen ergens? Damn...
uiteraard is dat leuk!
en ik zeg ook niet dat mannen nu gewoon moeten gaan afwachten
maar waarom zou het speelveld niet gelijk zijn?
we zijn toch net zo capabel als een man om dit te regelen? om te gaan voor wat we willen?

En daar over gesproken: Ik ga even een baan scoren!
Ik vind de discussie heel boeiend maar ik moet ook echt ff wat gaan regelen zodat ik niet werkloos ben volgend jaar :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97574650
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:44 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nee, omdat overduidelijke hints dat een meid hem ziet zitten snappen kennelijk teveel gevraag is. Maar het is wel duidelijk dat in jullie relatie jij de broek aan hebt. Moet je maar willen.
haha zou je denken he? maar dat is eigenlijk niet...
hoewel zo komt het naar de buitenwereld vast over dat wel

hij was gewoon te onzeker omdat hij dacht dat ik hem nooit leuk zou vinden
lief toch?
nou en ik vond dat wel en omdat ik actie heb ondernomen zijn we nu al bijna 4 jaar gelukkig samen
prachtig toch O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97574657
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Hoeveel vrouwen hebben wel niet de opleiding maar werken toch partime omdat ja ik ben nou eenmaal de vrouw en iemand moet zrogen dat het huis in orde is?
blegh
Mee eens; ik ken meiden die zo ontzettend veel mensen kennen en die zo ontzettend veel activiteiten hebben (WO opgeleid), en die ik nog enigszins leeg vindt. Ze hebben gewoon met iedereen in hun leven een oppervlakkige connectie... iets afspreken met zo'n meid is ook niet te doen, omdat ze permanent de komende 3 weken volgeboekt zit.

PS. ja ik ben afgelopen september voor zo'n meid gevallen, en het viel wel tegen...
pi_97574668
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:44 schreef Catbert het volgende:

[..]

[..]

Tuurlijk joh. Mensen die WO studeren zijn een voor een stiekem heel erg dom, terwijl al die MBOers zo lekker "streetwise" zijn :')
waar zeg ik dat? :')
Je bent wel goed in dingen lezen die er niet zijn

En nu moet ik echt echt weg
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:46:41 #190
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97574674
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
uiteraard is dat leuk!
en ik zeg ook niet dat mannen nu gewoon moeten gaan afwachten
maar waarom zou het speelveld niet gelijk zijn?
Omdat mannen en vrouwen gewoon niet gelijk zijn, en dat zullen ze nooit zijn ook. Met gelijk bedoel ik niet gelijkwaardig oid, maar mannen en vrouwen zitten gewoon anders in elkaar. Gelukkig maar ook.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
waar zeg ik dat? :')
Je bent wel goed in dingen lezen die er niet zijn
Jij zegt dat je een paar WO types 'kent' die 'leeg' zijn. Nou, gefeliciteerd met deze statistisch volledig onrelevante groep.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:47:32 #191
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97574704
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:46 schreef Catbert het volgende:

[..]

Omdat mannen en vrouwen gewoon niet gelijk zijn, en dat zullen ze nooit zijn ook. Met gelijk bedoel ik niet gelijkwaardig oid, maar mannen en vrouwen zitten gewoon anders in elkaar. Gelukkig maar ook.
Heel goed, hoe vaak ik al niet vrouwen op mijn dak heb gekregen die dit verkeerd begrepen. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_97574707
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:46 schreef Catbert het volgende:

[..]

is dat nature of nurture?
Dat riepen ze vroeger ook toen vrouwen buitenshuis wilde werken
of als handelingsbekwaam wilde worden gezien!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:49:20 #193
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97574760
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zeg letterlijk dat ik gelijk bedoel en niet gelijkwaardig. Gezien jouw intelligentie heb ik zo m'n twijfels over al die WOers die jij zogenaamd zou kennen.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:49:27 #194
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97574762
quote:

[..]

quote:

[..]

Ik heb al een vriendin en jij kent me niet. Maar als we straks in een tijd leven waarin het normaal is om 2 of meerdere vriendinnen te hebben mag je me gerust daarvan op de hoogte brengen.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:53:54 #195
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97574906
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:49 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik heb al een vriendin en jij kent me niet. Maar als we straks in een tijd leven waarin het normaal is om 2 of meerdere vriendinnen te hebben mag je me gerust daarvan op de hoogte brengen.
Wat doe je dan hier? Of je helpt mensen die issues hebben met versieren, of je hebt issues met versieren. Klagen over hoe oneerlijk die 'verdeling' is helpt niemand.
pi_97574959
Ben er weer vandoor; even lekker in de gewichten gaan hangen.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:56:26 #197
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97574998
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:55 schreef Axel1988 het volgende:
Ben er weer vandoor; even lekker in de gewichten gaan hangen.
Goed plan, moet ik ook nodig doen. Kan me alleen in m'n eentje te moeilijk motiveren voor fitness. Zondag is de laatste wedstrijd dus ik moet echt wat gaan doen deze zomer anders word ik helemaal een blob.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:57:52 #198
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97575047
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:53 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat doe je dan hier? Of je helpt mensen die issues hebben met versieren, of je hebt issues met versieren. Klagen over hoe oneerlijk die 'verdeling' is helpt niemand.
Ik had moeite met versieren en ik vind het nog steeds moeilijk als ik daar mee word geconfronteerd.
Als jij mij goed advies kan geven hierover: ( ipv jij bent toch geen bang jongetje, maar een echte vent ) dan wil ik mijn oren daar graag voor open zetten.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:02:58 #199
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97575182
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:57 schreef incognitoomuch het volgende:

Ik had moeite met versieren en ik vind het nog steeds moeilijk als ik daar mee word geconfronteerd.
Maar als ik dan stel dat je dus kennelijk bang bent om die stap te nemen kom je met "Je kent me niet"?
pi_97575237
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Lijkt mij dat het sowieso voor een deel nature is, daarvoor hoef je alleen naar het verleden, de dierenwereld en de verschillen in bouw tussen man en vrouw te kijken.

Verder vraag ik me af of het überhaupt wel zou werken als de vrouwen net zo op de versiertoer zouden gaan als de mannen, want vooralsnog werkt (en werkte) de huidige methode prima voor de meerderheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')