Naar huilsmurf?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:04 schreef Spewey het volgende:
Ik ga even naar huilsmurf en dan pm ik jullie even.
Je mag het wel eerst hebben.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:12 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Zeg, FR, jouw dametje past er nog langggg niet in. Kunnen fan en ik het niet overnemen en daarna neem jij het van ons over
qft!quote:
Vanaf welke maat is dat?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:56 schreef Spewey het volgende:
![]()
Maandag 27 juni gaat het grote uitmesten van Ryan's kast beginnen.
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:56 schreef Spewey het volgende:
![]()
Maandag 27 juni gaat het grote uitmesten van Ryan's kast beginnen.
* LovelyLady uit lurkstand komtquote:Op zondag 5 juni 2011 22:02 schreef Spewey het volgende:
[..]
maat 80 t.m 98.
Ik hoor net dat het na 1 juli online komt ivm Bodpa's vakantie
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:02 schreef Spewey het volgende:
[..]
maat 80 t.m 98.
Ik hoor net dat het na 1 juli online komt ivm Bodpa's vakantie
Ah, dan kan mt. 80, 86 en 92 dus al eerder onlinequote:Op zondag 5 juni 2011 22:08 schreef bodpa09 het volgende:
nou weetje, mijn jongetje draagt natuurlijk maat 98 he?![]()
![]()
dus dat kan ik dan mooi weer aan jullie doorschuiven als M. eruit is.
Ik moet weer Pocon kopen geloof ikquote:Op zondag 5 juni 2011 22:08 schreef bodpa09 het volgende:
nou weetje, mijn jongetje draagt natuurlijk maat 98 he?![]()
![]()
dus dat kan ik dan mooi weer aan jullie doorschuiven als M. eruit is.
Neehhhhh!! Maat 92 pas vanaf de 29equote:Op zondag 5 juni 2011 22:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ah, dan kan mt. 80, 86 en 92 dus al eerder online![]()
Ik weet niet welke maat je zoekt, maar dat lichtblauwe spijkerbroekje heb ik anders ook nog wel. Mt. 80quote:Op zondag 5 juni 2011 22:06 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Nee hoor, FR. Je mag het hebben. Maar als je, je toch bedenkt wil ik wel het roze cakewalk shirtje en het groene dpam shirtje, en die lichtblauwe spijkerbroek ook wel![]()
![]()
kloptquote:Op maandag 6 juni 2011 12:00 schreef Sugarsnap het volgende:
F-R ik heb misschien wel intresse in de TT flessen. Jij woont toch ook bij eindhoven in de buurt?
Ik heb wel een blauwe met motief liggen maar doordat het niet door de brievenbus past is een nieuwe kopen bij prenatal voor ¤15,- handiger denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:32 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft iemand nog mooie omslagdoeken in de aanbieding?
geen roze
Ja, maar nog niks uitgezocht...Komende maand krijgt Lotje een nieuwe kast en dan zal ik eens sorteren op wat nog past en wat niet. Daarna kom ik hier wel weer even roepenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:56 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Thanks Linda, maar ik maat 80 ben ik al vrij aardig voorzien! Je krijgt nu toch een jochie? Niet wat andere meisjes spul in de aanbieding? Maatje 80-86 voor najaar/winter
Ik wil van de week wel kijkenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:31 schreef Kleurdoos het volgende:
of iemand mot ff voor me kijken bij de zeeman, daar zag ik zo'n mooie omslagdoek, heel mooi lichtblauwig met aan de binnenkant egeltjes enzo oid, ze hadden er ook een slaappakje van en een versie met autootjes, alleen de egeltjes zijn hier op
nog 1 beschikbaarquote:Op maandag 30 mei 2011 16:05 schreef mrien het volgende:
Ik heb nog 2 bonnen liggen van prenetal. Bij besteding van 25 euro of meer 2,50 euro korting. Geldig tot 1 augustus 2011
Bij interesse graag even pm
oi pas op he! mama's laafjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:53 schreef Kleurdoos het volgende:
hihihi elin op die onderstefoto
minignorfje
H&Mquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:23 schreef lily het volgende:
huup, ik heb Amélie wel eens een legergroene broek met onderaan "manchetten" zien dragen.
Waar heb je die vandaan? Die wil ik voor Leah.
oh echt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
H&Mdie heeft Evie ook in twee kleuren
voor iedereen die het nog niet opgevallen wasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:53 schreef Vanyel het volgende:
Huup, stoort het jou niet dat je naam en toenaam in je fotoalbum staan?
ja, die bedoel ikquote:
ik zal voor je kijken maar ik ben bang dat ik een 80 heb, hij ligt niet meer in haar kast namelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:31 schreef lily het volgende:
[..]
ja, die bedoel ikOok die kleur.
Leah is gemiddeld denk ik (ze heeft wel korte beentjes). Maat 86 gaat zeker nog een tijdje passen dus mocht iemand de broek hebben en kwijt willen...
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
voor iedereen die het nog niet opgevallen was
tsja, handig is anders maar ik weet niet hoe ik het anoniem moet maken zonder een hele andere account te moeten maken.
Is ook, en ik heb ook een pb, ook met mn naamquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]Graag gedaan hoor!
![]()
Een andere account is natuurlijk niet zo moeilijk bij photobucket etc
Yup!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:11 schreef Spewey het volgende:
Oh, plastic speelgoed wat herrie maakt en ook nog Winnie, moet ik hebben! Is ie er nog??
Nou ja, jij hebt tenminste al een kindje in de maak, dus neem jij hem maar... maar mocht je hem weg doen, dan hoor ik het wel graag hoor ter overname...quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:04 schreef wickie het volgende:
Bj dat bruine pakje wil ik graag reserveren, ziet eruit als een goed doekpakje. Oh nee wacht. Hij is voor Lijnloos![]()
En huup ik twijfel over de jas...
Die laatste bedoel je? die is naar sugarsnap, sorryquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:31 schreef _Bar_ het volgende:
Huup heb je dat donkerblauwe wikkeljurkje nog?
Zo ja wil ik die wel graag overnemen van je.
de beige versie niet aantrekkelijk? eerst moet de mijne er nog in, elin heeft er ook ingezeten ook in de bruine btw) dan kan je die van mij overnemen na pollequote:Op woensdag 8 juni 2011 10:49 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Nou ja, jij hebt tenminste al een kindje in de maak, dus neem jij hem maar... maar mocht je hem weg doen, dan hoor ik het wel graag hoor ter overname...
Ik vind eerlijk gezegd de bruine net iets leuker, maar ik hou me zeker aanbevolen voor als Polle eruit is hoor!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:37 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
de beige versie niet aantrekkelijk? eerst moet de mijne er nog in, elin heeft er ook ingezeten ook in de bruine btw) dan kan je die van mij overnemen na polle
Ja Lijnloos, dan wil ik hem na beeb2 van jou, voor mijn beeb2quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
Wickie en Lijnloos; wie neemt hem over? Wickie eerst?
Kan prima 2 rondes mee, want is ongedragenmaken we dr een Fok-pakje van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |