Nee, maar dit kan wel door vermoeidheid komen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:01 schreef JanesA het volgende:
Ik had gevraag of de huisarts me bloeddruk na wou kijken toen ik er was, maar die zei dat die niks aan die waarde zou hebben omdat ik gespannen was ..., Hoort bij een te hoge bloeddruk ook dat de omgeving niet meer tot je door dringt ?
Zo simpel werk het niet. Je moet het meer zien als een reactie van je lichaam op een stressvolle periode. Ook zei je dat je angstig was. Misschien wordt dit alles een beetje in stand gehouden en veroorzaakt dit je klachten. Ik zou gewoon een afspraak maken bij je huisarts en alles benoemen. Dus benoem je klachten en hoe je laatste maand er uit zag qua drukte e.d.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:04 schreef JanesA het volgende:
Maar zou die vermoeidheid niet weg moeten zijn na 5 dagen rust dan ?
Ik snap dat je het raar vindt. Maar zo te horen verwacht je huisarts ook geen gekke dingen en is het waarschijnlijk toe te schrijven aan drukte e.d. Ik zou het even aankijken. Mocht je na een week nog klachten hebben dan terug naar de huisarts. Sterkte!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:08 schreef JanesA het volgende:
Ja ik ben gister dus al bij de huisarts geweest, en daarvoor bij de huisartsenpos, de huisarts zei dat ik een week rust moest houden (vanaf gister dus) maar ik vind het zo raar dat het al zo lang duurt en dat het zo accuut is gekomen.
wat is het verschil hiertussen qua 'aandoening'?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:01 schreef DDM het volgende:
Van een licht gevoel in het hoofd (vooral bij opstaan)/neiging tot flauwvallen of de echt duizeligheid bestaande uit het gevoel dat de wereld om je heen draait.
Het eerste duidt op een verminderde doorstroming van de hersenen (dit klinkt erger dan het is, want een lage bloeddruk kan dit ook al geven; wat je bijv ziet met te snel opstaan). Het tweede duidt op en afwijking in het evenwichtsorgaan/zenuw. Vaak (een van de vele oorzaken) is laatstgenoemde in combinatie met of na een bovenste luchtweginfectie aanwezig.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:19 schreef Yoewie het volgende:
[..]
wat is het verschil hiertussen qua 'aandoening'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |