Eweka blokkeert voor zover ik weet geen hele groepen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Onzin, Eweka blokkeert helemaal niks.
2 to 3 mb/s is natuurlijk nog steeds bijzonder langzaam.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:48 schreef Stuurver het volgende:
Usenet![]()
Torrents hebbeen een veel groter aanbod en ik haal daar nu ook makkelijk 2-3 mb/s
Geen last van hoor. Gewoon SSL verbinding, gaat als een speerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:55 schreef grindfreakje het volgende:
En voor ik het vergeet UPC knijpt usenet al sinds voorjaar 2009
Dus daar doe je niets aan TS.
Met torrents zou ik mijn maximumsnelheid niet halen, en 2-3MB/s is alleen bij populaire dingen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:48 schreef Stuurver het volgende:
Usenet![]()
Torrents hebbeen een veel groter aanbod en ik haal daar nu ook makkelijk 2-3 mb/s
Dat zie ik meer als een nadeel, ik heb liever volledige, goed werkende releases die zich aan de scene regels houden dan een of ander hobbyistje die een dvdrip maakt van een dvdtje van de videotheek.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:57 schreef Stuurver het volgende:
Je hoeft torrents nooit te repareren en er zit geen retentie op. Vaak hoef je torrents ook niet te extracten
Maar er bestaan wel niet werkende torrents, je seeders kunnen bij publieke sites wegvallen, iemand kan wat met zijn torrent uithalen (DMG mounten bv) en de halve swarm corrupt maken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:57 schreef Stuurver het volgende:
Je hoeft torrents nooit te repareren en er zit geen retentie op. Vaak hoef je torrents ook niet te extracten
Leeftijd van de torrent is meer bepalend voor de snelheid dan de datum van de opname, tevens zijn er ook sites waar je vooroorlogs spul met 100mb/ps binnentrekt, verder is je algemene snelheid afhankelijk van welke site je gebruikt, heb je de goede torrentsites dan trek je bijna alles met maximaal binnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Met torrents zou ik mijn maximumsnelheid niet halen, en 2-3MB/s is alleen bij populaire dingen.
Als je een bepaald muziekalbum wilt van 25 jaar oud haal je met torrents echt niet je maximum.
Of je stelt je maximale aantallen connecties even goed inquote:Bovendien nemen torrents zo'n beetje je hele internetcapaciteit in beslag, waardoor je amper kan surfen als je al met 50KB/s download of upload.
Seedbox natuurlijk, maar je hebt wel gelijk.quote:Daarnaast (persoonlijk heb ik hier geen moeite mee) is het downloaden van films en muziek niet verboden. Het delen hiervan echter wel, wat sowieso gebeurt met torrents.
Zal ook aan je gebied liggen, en de encryptie natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:57 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Geen last van hoor. Gewoon SSL verbinding, gaat als een speer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |