abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97556699
Usenet :')

Torrents hebbeen een veel groter aanbod en ik haal daar nu ook makkelijk 2-3 mb/s
pi_97556789
quote:
13s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 19:21 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Onzin, Eweka blokkeert helemaal niks.
Eweka blokkeert voor zover ik weet geen hele groepen.

Wel deleten ze dingen, volgens een actief take-down notice beleid, maar dat doen ze al jaren.

Daarom: Ziggo + Giganews.

Bij mijn weten nog steeds de snelste combinatie mogelijk in Nederland.
(er al altijd een zeer kleine provider wel weer sneller zijn, maar die laten we even buiten beschouwing omdat die tevens zeer lokaal zijn)

[ Bericht 0% gewijzigd door grindfreakje op 31-05-2011 21:05:39 ]
pi_97556950
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:48 schreef Stuurver het volgende:

Torrents hebbeen een veel groter aanbod en ik haal daar nu ook makkelijk 2-3 mb/s
2 to 3 mb/s is natuurlijk nog steeds bijzonder langzaam.

Verder qua aanbod, ja alle trackers bij elkaar maar daar zit niemand bij, en bij de publieke overwegend langzaam. Ik heb een rits private trackers, maar voor dingen als 1080P val ik toch standaard terug op Usenet en alles wat op torrent komt daarvan staat ook op usenet en meestal eerder en tevens haal ik daarbij altijd 120mb/ps
pi_97557085
En voor ik het vergeet UPC knijpt usenet al sinds voorjaar 2009

Dus daar doe je niets aan TS.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 20:57:03 #30
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_97557172
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:55 schreef grindfreakje het volgende:
En voor ik het vergeet UPC knijpt usenet al sinds voorjaar 2009

Dus daar doe je niets aan TS.
Geen last van hoor. Gewoon SSL verbinding, gaat als een speer
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_97557174
Je hoeft torrents nooit te repareren en er zit geen retentie op. Vaak hoef je torrents ook niet te extracten
pi_97557269
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:48 schreef Stuurver het volgende:

Met torrents zou ik mijn maximumsnelheid niet halen, en 2-3MB/s is alleen bij populaire dingen.
Als je een bepaald muziekalbum wilt van 25 jaar oud haal je met torrents echt niet je maximum.

Bovendien nemen torrents zo'n beetje je hele internetcapaciteit in beslag, waardoor je amper kan surfen als je al met 50KB/s download of upload.

Daarnaast (persoonlijk heb ik hier geen moeite mee) is het downloaden van films en muziek niet verboden. Het delen hiervan echter wel, wat sowieso gebeurt met torrents.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:57 schreef Stuurver het volgende:
Je hoeft torrents nooit te repareren en er zit geen retentie op. Vaak hoef je torrents ook niet te extracten
Dat zie ik meer als een nadeel, ik heb liever volledige, goed werkende releases die zich aan de scene regels houden dan een of ander hobbyistje die een dvdrip maakt van een dvdtje van de videotheek.
pi_97557418
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:57 schreef Stuurver het volgende:
Maar er bestaan wel niet werkende torrents, je seeders kunnen bij publieke sites wegvallen, iemand kan wat met zijn torrent uithalen (DMG mounten bv) en de halve swarm corrupt maken.

Ik heb bijna 3 jaar retentie, de meerderheid van de torrents is dan allang dood. Ook op de meeste private sites. En extracten, doh maakt dat echt uit?

Voor repareren heb je gewoon par2, en dat word met je extracten gelijk meegenomen als het nodig blijkt, van mijn laatste 100 1080P films werkten er 100 Perfect.
pi_97557629
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:58 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Met torrents zou ik mijn maximumsnelheid niet halen, en 2-3MB/s is alleen bij populaire dingen.
Als je een bepaald muziekalbum wilt van 25 jaar oud haal je met torrents echt niet je maximum.
Leeftijd van de torrent is meer bepalend voor de snelheid dan de datum van de opname, tevens zijn er ook sites waar je vooroorlogs spul met 100mb/ps binnentrekt, verder is je algemene snelheid afhankelijk van welke site je gebruikt, heb je de goede torrentsites dan trek je bijna alles met maximaal binnen.
quote:
Bovendien nemen torrents zo'n beetje je hele internetcapaciteit in beslag, waardoor je amper kan surfen als je al met 50KB/s download of upload.
Of je stelt je maximale aantallen connecties even goed in
quote:
Daarnaast (persoonlijk heb ik hier geen moeite mee) is het downloaden van films en muziek niet verboden. Het delen hiervan echter wel, wat sowieso gebeurt met torrents.
Seedbox natuurlijk, maar je hebt wel gelijk.
pi_97557699
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:57 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:

[..]

Geen last van hoor. Gewoon SSL verbinding, gaat als een speer
Zal ook aan je gebied liggen, en de encryptie natuurlijk.

Maar UPC geeft al dik 2 jaar toe dat ze traffic shaping op usenet protocol toepassen.
pi_97559088
Hee ik kan een keer het eens zijn met grindfreakje!

Ik gebruik zelf 2 torrent sites, allebei prive natuurlijk maar haal met glasvezel altijd op nieuwe torrents volle snelheid.. En met idd goede settings gaat het browsen niet langzamer. (is natuurlijk ook glasvezel)

Maar ja, op beiden kan je veel vinden.. Soms vindt ik juist het op usenet en kan ook op torrents zijn.

Vaak is torrents qua release veel sneller, klik met de knop s' ochtends als ik nog wat wil kijken en binnen 5 min is hij binnen.

beiden zijn goed als je beetje verstand hebt of er in verdiept.

Rip ScT
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')