quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:11 schreef maickeltje het volgende:
als je dat wil weten moet je het aan haar vragen, niet aan ons
normaal gesproken heb ik daar geen moeite mee, met ene meisje zoenenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:31 schreef BazzieK het volgende:
Niet aan haar vragen. Spreek een keer iets met haar af buiten school, alleen met haar niet met andere mensen. Ga iets leuks doen en als het moment je geschikt lijkt probeer haar te zoenen.
Zo heb je meteen je antwoord, bovendien is er niets sexy aan aan meisjes vragen of ze je leuk vinden, dat gaat veel beter met daden dan woorden.
Als ze jou niet op die manier niet leuk vindt, ga jij sowieso er anders tegenover staan dan nu. Liever zekerheid dan onzekerheid.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:36 schreef Michig het volgende:
[..]
normaal gesproken heb ik daar geen moeite mee, met ene meisje zoenen
maar ik ben bang dat ze t straks niet leuk gaat vinden als ik haar probeer te zoenen, en dat we daarna anders tegen over elkaar staan dan nu.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:36 schreef Michig het volgende:
[..]
normaal gesproken heb ik daar geen moeite mee, met ene meisje zoenen
maar ik ben bang dat ze t straks niet leuk gaat vinden als ik haar probeer te zoenen, en dat we daarna anders tegen over elkaar staan dan nu.
Inderdaad. Die constante onzekerheid die je nu voelt wordt alleen maar erger en dat is een stuk minder fijn dan een eventuele afwijzing waar nu nog geen aanleiding voor is om aan te denken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ze jou niet op die manier niet leuk vindt, ga jij sowieso er anders tegenover staan dan nu. Liever zekerheid dan onzekerheid.
Zoenen die hap!
Zeg jij nu echt tegen een 16jarige dat hij te jong is voor een relatie?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:14 schreef Snoepje5 het volgende:
Jôh, ik had op m'n 16e nog nieteens gezoend, op m'n 17e nog nieteens en op m'n 18e gelijk alles erop en eraan.. Wacht het nou maar af en probeer gewoon af en toe meer initiatief naar meisjes te tonen.
Nee. Gewoon dat hij zich niet zo'n zorgen moet maken dat hij dicht klapt.. Komt vanzelf wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:18 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Zeg jij nu echt tegen een 16jarige dat hij te jong is voor een relatie?
Waar in Nederland woon jij wel niet?
Ah dan had ik je eerst verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:19 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon dat hij zich niet zo'n zorgen moet maken dat hij dicht klapt.. Komt vanzelf wel.
Overigens begrijp ik niet waar de zin '' Waar in nederland woon jij wel niet?'' op slaat.
Op 16 jarige leeftijd kun je misschien beter van verkering spreken dan een relatie naar mijn mening.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:25 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ah dan had ik je eerst verkeerd begrepen.
En de zin sloeg erop dat ik mij afvroeg waar in Nederland het nog normaal gevonden word dat je op je 16e nog te jong zou zijn voor een relatie.
Verkering is dus gewoon een relatie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:29 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Op 16 jarige leeftijd kun je misschien beter van verkering spreken dan een relatie naar mijn mening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |