abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97547237
beste mensen,
normaal gesproken zou ik dit niet doen maargoed,

ik ben 16jaar en vind een meisje van 16 erg leuk
het probleem is, ik kan best met een meisje zoen of iets dergelijks maar zodra ik een meisje echt leuk vind klap ik dicht, en durf ik niks meer!

zo ongeveer 2-3 weken geleden kwamen we pas echt met elkaar in contact, na een avond stevig te hebben gedronken kwam ik uiteindelijk naast haar terrecht bij het slapen, zo sliepen wij snachts zeg maar arm in arm of iets dergelijks. 2 dagen erna zaten we naast elkaar in de auto en zaten we op een geven moment hand in hand enzo..

uiteindelijk na de vakantie op school, heb ik blijkbaar zonder dat ik het door had teveel laten merken dat ik haar echt leuk vond, een vriendin van haar vroeg het aan mij en vertelde dat het meisje dat ik leuk vind ook had gezegt dat ze zich afvroeg of ik haar leuk vond.
uiteindelijk moedigde ze me aan om het tegen haar te zeggen. en een vriend van mij gaf een tip dit aan te kondigen op msn zodat ik niet meer terug zou kunnen. dus ik tegen haar zeggen, ik moet je morgen nog wat vertellen. maar die avond was ze erg nieuwsgierig en vroeg ze aan me via sms wat er nou was. uiteindelijk vertelde ik haar via sms dat ik haar wel zag zitten.

sinds toen gaan we nogwel met elkaar om en praten we iedere avond via msn sms enz.
op school zijn we iedere pauze bij elkaar nogwel met andere mensen erbij. dus we hebben veel contact!

probleem, ze heeft geen reactie gegeven over wat ik haar gezegd heb!
zou ze me als goede vriend zien of niet?

bedankt
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:11:45 #2
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_97547346
als je dat wil weten moet je het aan haar vragen, niet aan ons
pi_97547382
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:11 schreef maickeltje het volgende:
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:13:32 #4
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_97547415
quote:
KuikenGuppy
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:14:47 #5
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97547460
quote:
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_97547483
Vraag het haar! Goh hoe denk jij er over?
"Stories happen only to those who are able to tell them."
pi_97547551
ik heb het gevoel dat dat opdringerig over zou komen? ofzo
pi_97548205
Niet aan haar vragen. Spreek een keer iets met haar af buiten school, alleen met haar niet met andere mensen. Ga iets leuks doen en als het moment je geschikt lijkt probeer haar te zoenen.

Zo heb je meteen je antwoord, bovendien is er niets sexy aan aan meisjes vragen of ze je leuk vinden, dat gaat veel beter met daden dan woorden.
pi_97548406
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:31 schreef BazzieK het volgende:
Niet aan haar vragen. Spreek een keer iets met haar af buiten school, alleen met haar niet met andere mensen. Ga iets leuks doen en als het moment je geschikt lijkt probeer haar te zoenen.

Zo heb je meteen je antwoord, bovendien is er niets sexy aan aan meisjes vragen of ze je leuk vinden, dat gaat veel beter met daden dan woorden.
normaal gesproken heb ik daar geen moeite mee, met ene meisje zoenen
maar ik ben bang dat ze t straks niet leuk gaat vinden als ik haar probeer te zoenen, en dat we daarna anders tegen over elkaar staan dan nu.
pi_97548477
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:36 schreef Michig het volgende:

[..]

maar ik ben bang dat ze t straks niet leuk gaat vinden als ik haar probeer te zoenen, en dat we daarna anders tegen over elkaar staan dan nu.
Als ze jou niet op die manier niet leuk vindt, ga jij sowieso er anders tegenover staan dan nu. Liever zekerheid dan onzekerheid.
Zoenen die hap!
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_97548500
Tja, wanneer kan je haar nou zoenen... dat is een gevoel. Dat je gezichten net iets te dicht bij elkaar zijn, je elkaar net iets te lang aankijkt, er eventueel redelijk wat alcohol in jullie systemen rondstroomt, zoiets :P
Letterlijk tegen iemand zeggen dat je hem/haar leuk vindt schrikt meestal alleen maar af.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:43:00 #12
269676 Rock-N-Rolla
InsanitySale
pi_97548609
Bij ''msn'' ben ik gestopt met lezen.
"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
pi_97548630
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:36 schreef Michig het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:38 schreef Beach het volgende:

[..]

Als ze jou niet op die manier niet leuk vindt, ga jij sowieso er anders tegenover staan dan nu. Liever zekerheid dan onzekerheid.
Zoenen die hap!
Inderdaad. Die constante onzekerheid die je nu voelt wordt alleen maar erger en dat is een stuk minder fijn dan een eventuele afwijzing waar nu nog geen aanleiding voor is om aan te denken.
pi_97548823
ja ik vind t zelf ook kut,
ik ben geen nerd ofzo, heb veel vrienden enzo!
ben geen persoon die altijd op de achtergrond zit maar ben wel iemand met een grote mond

maar als t over meisjes gaat die ik echt leuk vind klap ik dicht
dat is de reden dat ik al bijna 2 jaar geen vriendin heb gehad, de laatste kwam zelf naar me toe:p
maar dat gelukje zal me denk ik geen 2de keer gebeuren!
pi_97548916
Wat maakt je zo onzeker?
pi_97548925
Vertel niet dat je info heb gevraagt op fok knappen ze op af denk ik.
Vraag het gewoon het ergste wat er kan gebeuren is dat ze nee zegt maar dan weet je waar je aan toe bent.
Succes.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_97548975
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:53 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat maakt je zo onzeker?
als ik dat eens wist!
pi_97549510
Via SMS een meisje laten weten dat je haar leuk vind is natuurlijk ook wel een enorme dooddoener.

Had dan minimaal gebeld, maar beter nog was je gewoon even langsgegaan.
pi_97549730
Jôh, ik had op m'n 16e nog nieteens gezoend, op m'n 17e nog nieteens en op m'n 18e gelijk alles erop en eraan.. Wacht het nou maar af en probeer gewoon af en toe meer initiatief naar meisjes te tonen.
pi_97549875
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:14 schreef Snoepje5 het volgende:
Jôh, ik had op m'n 16e nog nieteens gezoend, op m'n 17e nog nieteens en op m'n 18e gelijk alles erop en eraan.. Wacht het nou maar af en probeer gewoon af en toe meer initiatief naar meisjes te tonen.
Zeg jij nu echt tegen een 16jarige dat hij te jong is voor een relatie?

Waar in Nederland woon jij wel niet?
pi_97549936
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:18 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Zeg jij nu echt tegen een 16jarige dat hij te jong is voor een relatie?

Waar in Nederland woon jij wel niet?
Nee. Gewoon dat hij zich niet zo'n zorgen moet maken dat hij dicht klapt.. Komt vanzelf wel.

Overigens begrijp ik niet waar de zin '' Waar in nederland woon jij wel niet?'' op slaat.
pi_97550136
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:19 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Nee. Gewoon dat hij zich niet zo'n zorgen moet maken dat hij dicht klapt.. Komt vanzelf wel.

Overigens begrijp ik niet waar de zin '' Waar in nederland woon jij wel niet?'' op slaat.
Ah dan had ik je eerst verkeerd begrepen.

En de zin sloeg erop dat ik mij afvroeg waar in Nederland het nog normaal gevonden word dat je op je 16e nog te jong zou zijn voor een relatie.
pi_97550289
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:25 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Ah dan had ik je eerst verkeerd begrepen.

En de zin sloeg erop dat ik mij afvroeg waar in Nederland het nog normaal gevonden word dat je op je 16e nog te jong zou zijn voor een relatie.
Op 16 jarige leeftijd kun je misschien beter van verkering spreken dan een relatie naar mijn mening.
pi_97550775
ik zal het deze week eens gaan proberen dan!

bedankt
pi_97550780
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:29 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Op 16 jarige leeftijd kun je misschien beter van verkering spreken dan een relatie naar mijn mening.
Verkering is dus gewoon een relatie.

Jij kunt dat gevoelsmatig zo hebben, maar echt het is precies hetzelfde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')