quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:10 schreef Northside het volgende:
Makkelijke vraag:
Kan een vrouw 'one of the guys' zijn bij een groep mannen?
En dan gaat het het voor het gemak over een gemiddelde vrouw qua uiterlijk. Ik denk zelf dat mannen en vrouwen hier anders tegenaan kijken. Mannen zullen haar toch altijd als een vrouw zien, met alle gevolgen vandien. Maar ik hoor graag hoe jullie hierover denken.
En, andere vraag, voor de vrouwen die zichzelf als one of the guys zien: hebben jullie het idee dat jullie mannelijke vrienden jullie niet/nooit vanuit een seksueel oogpunt bekijken?
Maar mijn vraag is nu dus, vind je wat je zelf zegt nu de definitie van "one of the guys" , of wil je zeggen dat gemengde groepen wel kunnen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik hou het gewoon voor mogelijk om een relatie te hebben met iemand, ook al hoort ze ook bij de groep... ik vind niet dat je dezelfde relatie moet hebben met ieder individu in de groep, het enige wat ik nodig acht is dat ze gewoon onderdeel is van de groep, ''dat ze erbij hoort''.
''one of the guys'' moet in groepsverband werken, niet enkel vanuit mijn persoonlijk perspectief''
Niet ENKEL vanuit persoonlijk perspectief, het kan dus gewoon samengaan
Maar dan zul je krijgen dat zij wel interesse heeft in 1 van de mannen, waardoor ze dus niet "one of the guys" is.quote:
Is mogelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:13 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Maar dan zul je krijgen dat zij wel interesse heeft in 1 van de mannen, waardoor ze dus niet "one of the guys" is.
groepsperspectief en persoonlijk perspectief ja,quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:12 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Maar mijn vraag is nu dus, vind je wat je zelf zegt nu de definitie van "one of the guys" , of wil je zeggen dat gemengde groepen wel kunnen?
Want niemand zegt namelijk dat gemengde groepen niet kunnen, echter dat de dames nooit "one of the guys" zullen zijn, dat jij de mogelijk voor een relatie met een dame in de groep openhoudt geeft toch al aan dat je haar niet als "one of the guys" ziet maar als "one of the group" en dat is een hele andere definitie.
Je laatste stuk snap ik dus niet helemaal, ik zeg niet enkel vanuit persoonlijk perspectief omdat jij iemand als "one of the guys" wil bestempelen vanuit persoonlijk perspectief, wat dus niet mogelijk is.
Dat jij een dame als "one of the group" kan zien wordt nergens ontkend, sowieso snap ik de conclusie die je trekt ook niet helemaal, wat kan samengaan? groepsperspectief en persoonlijk perspectief, of een dame in een groep mannen?
Deel 2 is niet echt nodig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:11 schreef Socios het volgende:
Vrouwen in een vriendengroep... 80% wil er `gewoon overheen´.
Omdat niet iedereen dezelfde mening deelt, wel dus.quote:
Socios ik snap dat je graag aan zelfverheerlijking doet, maar ik was met kingtoppie hierover aan het praten want ik vind het interessant hoe mensen erover denken die er anders tegenaan kijken dan ik.quote:
Maar je vindt zelf dus ook dat er een verschil is tussen het meisje in de groep en de andere mannen alleen gebruik je de verkeerde term, met de juiste bedoeling.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
groepsperspectief en persoonlijk perspectief ja,
Ik vind het zelf inderdaad gewoon een gepaste term voor een meisje die echt bij de groep hoort (van verder alleen maar mannen).
dat ik de optie voor een relatie open hou, doet er niks aan onder dat een meisje gewoon 'part of the group' kan zijn, ik noem het enkel one of the guys omdat het overgrote merendeel man is.
Jawel, alleen het groepsperspectief is het enige dat daadwerkelijk effect heeft op het ''one of the guys'' zijnde, en persoonlijk puur op de individuele relatie tussen elkaar berust, doet niks af aan het groepzijnde lijkt mijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:40 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Maar je vindt zelf dus ook dat er een verschil is tussen het meisje in de groep en de andere mannen alleen gebruik je de verkeerde term, met de juiste bedoeling.
Probleem is dus dat je in dit geval persoonlijk en groepsperspectief niet kan combineren, stel dat iemand in jouw ogen "one of the guys" is omdat ze onaantrekkelijk voor jou is betekent dus niet dat dit voor de rest van de groep ook zo is.
Daarom probeer ik dus de hele tijd al te laten zien dat "one of the guys" niet kan maar "one of the group" wel.
Ik snap wat je wil zeggen, alleen denk ik dat jij een andere situatie aan het beargumenteren bent dan ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |