hahah boasquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:00 schreef HQ-Design het volgende:
ik heb mijn iPhone-naam iig veranderd in 'The Titanic'.
Als ik hem nu aan mijn PC koppel staat er: The Titanic is syncing!
Ik zag het.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:14 schreef -Datdus- het volgende:
EDIT verkeerd topic.. ik moet beter opletten... grappigste hier is. Ik ben alleen.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef TimKuik het volgende:
Oke, die van mij heete dus Stijve lul, is gister de politie langs gekomen dat ik 'm aan moet passen omdat er een peuter speelzaal in de buurt zit.
Moet je wel het FP linkje erbij doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef TimKuik het volgende:
Oke, die van mij heete dus Stijve lul, is gister de politie langs gekomen dat ik 'm aan moet passen omdat er een peuter speelzaal in de buurt zit.
Wifi zorgt voor onrust op peuterspeelzaalquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:58 schreef MisterSqueaky het volgende:
Moet je wel het FP linkje erbij doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Het was op de radio!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef TimKuik het volgende:
Omdat het gratis internet van de McDonald's zo heet. Apple producten hebbe hier niks van te makenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:13 schreef Rivalo het volgende:
Waarom is "Free Hotspot" zo geniaal als er een OSX/iOS apparaat in de buurt is?
Er zijn namelijk wel een paar hier in de omgeving waarvan ik weet dat die er zeker één hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |