Dat heb ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:05 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Doe hem onbeveiligd! En dan een MAC-adres filter erop, zodat alleen jij toegang hebt
*Mompelt iets over MAC adres klonen..*quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat heb ik.En dan heet ie "Can't Touch This".
Als je nerd bent mag je best op mijn Wifi.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:34 schreef TimKuik het volgende:
[..]
*Mompelt iets over MAC adres klonen..*
Log in op je router en verander je SSID, toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:37 schreef krokdown het volgende:
ik weet alleen nog steeds niet hoe ik die naam kan veranderen.
Koos kansloosquote:
Moet je net toevallig het MAC-adres weten van de whitelisted persoon. Of kun je dat sharken?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:34 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Met een wifi injector en een sniffer zoals wireshark is dat zo gedaan mits die PC aanstaatquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:16 schreef darpios het volgende:
[..]
Moet je net toevallig het MAC-adres weten van de whitelisted persoon. Of kun je dat sharken?
Dat kan, maar als hij hem ook nog beveiligd heeft met een WPA sleutel, dan is het wel wat moeilijkerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:34 schreef TimKuik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:15 schreef Mariposas het volgende:
Pretty fly for a wifi.
Kwam ik ooit tegen op Fok.
Het ging er juist om geen encryptie op je netwerk toe te passen maar alleen te filteren op MAC adressen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:45 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat kan, maar als hij hem ook nog beveiligd heeft met een WPA sleutel, dan is het wel wat moeilijker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |