laten we deze dan heel vlug volspammenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat hun baby in het volgende topic geboren wordt
oh deze zijn stoerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:48 schreef Copycat het volgende:
Mijn nieuwste Havaianas zijn net binnengekomen.
All weather proof!
[ afbeelding ]
Zie dat schattige slippertje bungelen!
Saai eerder. Een soort rubberen converse.quote:
Ze zijn leukquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:48 schreef Copycat het volgende:
Mijn nieuwste Havaianas zijn net binnengekomen.
All weather proof!
[ afbeelding ]
Zie dat schattige slippertje bungelen!
Kost dat nog in de ramsj? Euro of tien?quote:
nou en lekker boeiend dat ze hip waren in 2009quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Daar doet het mij aan denken. Hip in 2009.
Als ze net binnen zijn gekomen neem ik aan dat het een internetbestelling was en dat is doorgaans lastig passen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou en lekker boeiend dat ze hip waren in 2009
Het gaat erom of ze lekker zitten
Misschien heeft ze ze wel eerder gehad?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze net binnen zijn gekomen neem ik aan dat het een internetbestelling was en dat is doorgaans lastig passen.![]()
Vast zo'n quasi-hip model dus
Geen idee.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ze wel eerder gehad?
Ik kan ook zo nike air max bestellen in de juiste maat, en dan weet ik zeker dat ze gelijk lekker zitten
Je kon zeker weer geen nee zeggen en dacht: What the heck, kan mij het schelen dat ze lelijk en overjarig zijn, het zijn schoenen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:04 schreef Copycat het volgende:
Het zijn lelijke, goedkope kutschoenen van the season before last.
Heb ik weer.
En ze kosten geen drol.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:12 schreef Deisyy het volgende:
Je kon zeker weer geen nee zeggen en dacht: What the heck, kan mij het schelen dat ze lelijk en overjarig zijn, het zijn schoenen!
Ík ben er erg blij meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |