maar wel altijd gedaan dus?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:19 schreef GI het volgende:
Ik heb al jaren niet met mijn ouders over sex gepraat.
Ik ben dan ook 32, dat kan ermee te maken hebben.
Niet bedoeld om op te scheppen, meer als er ooit iets raars gebeurt....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:23 schreef Dimens het volgende:
Opscheppen over met wie je seks hebt gehad vertel je aan je vrienden, niet aan je ouders.
Nou zoon, vannacht hebben ik je moeder echt keihard in haar kut genomen. Ze schreeuwde het echt uit van plezier, jammer dat je was logeren anders had je het kunnen horen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:24 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Niet bedoeld om op te scheppen, meer als er ooit iets raars gebeurt....
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:26 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik vertel het wel meestal gewoon tegen mijn ouders, ik ben net mijn vader vroeger.
Meestal als die meid dan ook nog bij ons thuis zit dan praat ik gewoon Vietnamees zodat ze het niet verstaat. Noem ik haar een slet en shit
Ja klopt ik heb een blondje als sletje, kan alleen Nederlands. Bel d'r alleen op wanneer ik zin hebquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:31 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
zijn ook zat low-brained girls die ook geen engels kennendan kun je ook gewoon alles zeggen
Ik heb ooit een pools meiske gehad die alleen pools en een beetje engels kon. Dus gewoon nederlands praten als ze er bij wasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:33 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ja klopt ik heb een blondje als sletje, kan alleen Nederlands. Bel d'r alleen op wanneer ik zin heb
Stoer man.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:33 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ja klopt ik heb een blondje als sletje, kan alleen Nederlands. Bel d'r alleen op wanneer ik zin heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |