Staafmixers zijn voor nauwkeurig werkende mensen, blenders voor lieden die op primitieve wijze iedereen in hokjes willen stoppen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:34 schreef RobinOok het volgende:
Ik krijg het met de staafmixer nooit goed glad, gebruik dat ding dus vrijwel nooit. Blender wel.
Staafmixers zijn dus voor luie mensen die het niet zo nauw nemen. Blenders voor mensen die voor het beste resultaat gaan.
wat was er niet goed aan gestaafmixde soep?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:59 schreef honeyblack het volgende:
vorige week zelf tomatensoep gemaakt , eerst de staafmixer geprobeerd en dat gaf niet het gewenste resultaat dus toen alles in de blender gegooid en dat ging veel sneller en had het goede resultaat.
Dus ik ben een blender fan.
Duurde te lang , werd niet goed fijn en mijn gasfornuis kreeg een nieuwe kleur net zoals het behang.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
wat was er niet goed aan gestaafmixde soep?
Ik ken meer mensen die dat beweren en aangezien ik ook regelmatig mensen tegenkom die me niet zulk perfect gladde soepen voor zetten vermoed ik dat jullie een en dezelfde soort zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn staafmixer spettert niet en maakt perfect gladde soep.
Dan stel ik voor dat ik nu even hap en dat jij binnenkort hier komt ontdekken dat er in mijn soep niets te happen valt....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:44 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik ken meer mensen die dat beweren en aangezien ik ook regelmatig mensen tegenkom die me niet zulk perfect gladde soepen voor zetten vermoed ik dat jullie een en dezelfde soort zijn.
Ik ben zelf van het blender-ras, maar ik denk dat het nieuwe kleurtje van het fornuis en de muren te voorkomen is door pas te staafmixeren als de mixer onderwater/soep/... zit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:59 schreef honeyblack het volgende:
[..]
Duurde te lang , werd niet goed fijn en mijn gasfornuis kreeg een nieuwe kleur net zoals het behang.
Ik gebruik de blender ook veel meer als de staafmixer. De blender staat dan ook op het toch al overvolle aanrecht binnen handbereik.
Ik heb ervaren dat je daar helemaal gelijk in hebt. Ik beging nooit te staafmixeren voor mijn staafmixer ondersoeps is en heb nooit een soep-op-de-muur-situatie gehad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ben zelf van het blender-ras, maar ik denk dat het nieuwe kleurtje van het fornuis en de muren te voorkomen is door pas te staafmixeren als de mixer onderwater/soep/... zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |