Neem aan dat het nieuwe vriendje weet dat jij en je ex nog gewoon vrienden zijn. Snap dat er eventuele jaloezie gevoelens bij hem opkomen, maar dat is een kwestie van vertrouwen tussen haar en haar vriendje. Zij vertrouwt hem toch ook met het feit dat hij op vakantie gaat en veel andere dames ziet?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:19 schreef Mediumgretig het volgende:
haha, ik snapte er al geen zak van...
Lekker bezig jij ofnietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:18 schreef GroeneGod het volgende:
[..]
dacht van op vakantie zonder vriendin
maar toch nietninja edit
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:29 schreef Stringer het volgende:
[..]
Lekker bezig jij ofniet
*Ontopic*
Als ik dat vriendje van dat meisje zou zijn zou ik hier toch zware bezwaren tegen hebben. 3 weken doorbrengen met je ex in een vreemd land, ehm nee.
Zie hier het dilemma, beide meningen aan het einde van hun spectrumquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:29 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Neem aan dat het nieuwe vriendje weet dat jij en je ex nog gewoon vrienden zijn. Snap dat er eventuele jaloezie gevoelens bij hem opkomen, maar dat is een kwestie van vertrouwen tussen haar en haar vriendje. Zij vertrouwt hem toch ook met het feit dat hij op vakantie gaat en veel andere dames ziet?
Dit inderdaad: wat heb jij er mee te maken?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:51 schreef goofy_goober het volgende:
Waar maak jij je druk om TS, dit is toch niet jouw probleem?
Dit klinkt zeer aannemelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat ik dit heb gelezen.
Die chick ziet de bui al hangen als het aan d'r huidige vriend ligt, die zoekt alvast een back-up voor als hij vreemdgaat. Neuken die handel dus. Als ik ernaast zit eet ik mijn hoed op.
En dat vind jij normaal?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:11 schreef Panthera1984 het volgende:
Het is 7 maanden uit met mijn ex, en ik heb een nieuwe vriend, maar wij gaan ook 10 dagen (met een andere gezamenlijke vriend) op vakantie.
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:41 schreef Taurus het volgende:
Hoe nuchter en open minded ik ook ben, ik zou moeite hebben dit te vertrouwen. Jullie hebben ooit geneukt, en zoals de waard is vertrouwt hij z'n gasten: ik heb geen exen waarvoor ik echt geen enkele gevoelens meer heb, laat staan seksueel. Ik zou echt een beetje verdrietig zijn als mijn vriend zo'n idee aan mij voorstelde (hij met z'n ex op vakantie). Belachelijk. Ik kan me de weerstand van haar vriend dus goed voorstellen.
Dit dusquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:20 schreef PB-tje het volgende:
Ik zou er wel een probleem van maken als mijn vriend met zijn ex op vakantie ging.. vrienden of niet... maakt niet uit... jullie hebben een relatie gehad, zitten met zn tweetjes 3 weken op elkaars lip in een of ander warm land... drank.. zon...water... HELL NO!
Jou verhaal steekt anders in elkaar:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:24 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zit in hetzelfde schuitje. Mijn ex gaat ook op vakantie met mij en ik zie daar geen problemen in. Bij ons gaat er ook nog iemand anders mee, maar naast 6 jaar relatie kennen wij elkaar alledrie al een jaar of 12 en zijn de vriendschappen nooit aangetast door onze relatie.
Het verhaal twee handen op één buik ken ik dus ook wel. Ook al heeft zij nu een nieuwe vriend, we stellen elkaars contact nog op prijs en weten van elkaar dat we dezelfde dingen leuk vinden op vakantie. Die vriend van haar vindt het ook wel best.
Ik geloof ook niet dat ze een reserveneukertje zoekt, niet in mijn verhaal en niet in dat van TS. Niet alle relaties die op de klippen lopen eindigen in tranen.
Het gaat ook om integriteit. Drank of niet, je kan gewoon weigeren. Ik zou liegen als ik zeg mijn ex niet meer aantrekkelijk te vinden, maar ik vertrouw erop dat zij in een relatie niet dat soort avances maakt. Als ze dat wel doet kan ik ook altijd nog weigeren omdat ik zowel haar als haar nieuwe vriend tot mijn goede vrienden reken. Ik denk niet dat ik die vriendschappen wil riskeren voor een keertje neuken, dat kan ik ook wel ergens anders regelen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:31 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Jou verhaal steekt anders in elkaar:
a. je gaat niet alleen met je ex, er gaan andere mee
b. TS gaat zelf 7 maanden weg, ex mag niet mee met nieuwe vriend op vakantie... dus.... goedkoop 3 weken feest met TS
Er beginnen al gaten in je verhaal te komenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het gaat ook om integriteit. Drank of niet, je kan gewoon weigeren. Ik zou liegen als ik zeg mijn ex niet meer aantrekkelijk te vinden, maar ik vertrouw erop dat zij in een relatie niet dat soort avances maakt. Als ze dat wel doet kan ik ook altijd nog weigeren omdat ik zowel haar als haar nieuwe vriend tot mijn goede vrienden reken. Ik denk niet dat ik die vriendschappen wil riskeren voor een keertje neuken, dat kan ik ook wel ergens anders regelen.
Maar ja, het is ook nooit uit te sluiten natuurlijk, ik ben wel een beetje een opportunist. TS moet dus voor zichzelf besluiten of hij wel sterk genoeg in zijn schoenen staat mocht ze toch bijbedoelingen hebben. Maar als het al 2,5 jaar uit is dan zijn er al genoeg andere aanleidingen geweest. Toen gebeurde er blijkbaar ook niets.
Alle negers zijn ook echt hetzelfde hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat ik dit heb gelezen.
Die chick ziet de bui al hangen als het aan d'r huidige vriend ligt, die zoekt alvast een back-up voor als hij vreemdgaat. Neuken die handel dus. Als ik ernaast zit eet ik mijn hoed op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |