Haha nee, zover ik weet heeft niemand er een.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
ik dacht dat dat je homies uit de states waren ofzo
weird, tumblr is daar toch veel groter dan hierquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha nee, zover ik weet heeft niemand er een.
Waar had je destijds aan gedacht dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
eeuwig zonde dat ik in 2001 nooit een account op fok aangemaakt heb, dan was ik nu een heuse oldbie gewoon![]()
maar dan had ik ook geen dezwabber geheten, you win some, you lose some
O ja, iedereen deed dat toen. Al zijn er een paar die een andere normale naam hebben aangenomen. Danny is gewoon Diederik-Jan bijvoorbeeld.quote:
ik had ergens vroeg in de 90's (ik was 6 ofzo) m'n eerste pc, een olivetti 286 met DOSquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik had in 2000 nog niet eens een behoorlijke pc
wutwutwut? wat ga je doen met je nagels?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:21 schreef oh-oh het volgende:
Nagels zijn droog, tot over een paar dagen wss
Ja ik had een afgedankte pc met inbelverbinding toen, om met mn homovriendje te mailen die toen in de States wasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik had ergens vroeg in de 90's (ik was 6 ofzo) m'n eerste pc, een olivetti 286 met DOS
Ik ga toch morgen naar Pollyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wutwutwut? wat ga je doen met je nagels?
mijn olivetti kwam van mijn vaders werk af, als afgedankte pcquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik had een afgedankte pc met inbelverbinding toen, om met mn homovriendje te mailen die toen in de States was
ja dat weet ik, het leek alleen alsof je offline bleef vanwege je nagelsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga toch morgen naar Polly![]()
Weet niet of ik nog online kom, wss donderdagavond weer als mn nichtje weg is
Ik ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
geen idee, heb nu twee abbo's voor twee concerten in dezelfde maand, want eerste concert later geboekt
Nee die abbo's moet je aan de zaal nog los kopen toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
geen idee, heb nu twee abbo's voor twee concerten in dezelfde maand, want eerste concert later geboekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |