Mja dit zag je al aankomen, maar het zit nieuw in doos dus ik ga het niet los verkopenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:19 schreef Slurf het volgende:
Waarschijnlijk een vrij zinloze vraag omdat je het wel als combinatie weg zou willen doen, maar hoeveel vraag je voor alleen de glijstang?
Had ik inderdaad verwacht, maar proberen kan altijd hequote:Op zondag 5 juni 2011 14:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mja dit zag je al aankomen, maar het zit nieuw in doos dus ik ga het niet los verkopen
Dan raak ik de rest van de onderdelen nooit kwijt.
¤100 inclusief verzendkosten gaat ie voor weg.
Als het goed is 3 standen (rain, jet & pure). Heb er zelf niet zo veel verstand van aangezien ik hem niet voor mezelf verkoop, zal het eventueel nog vragen maar uit wat onderzoek denk ik vrijwel zeker die drie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:18 schreef MikeGSM het volgende:
Hoeveel standen heeft deze ??
is deze met slang of leiding ?
Doe eens een leuk tegen bod danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vind ik te laag dus dan laat ik hem nog wel wat langer staan hier.
75 inclquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:14 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
Doe eens een leuk tegen bod dan
¤90 vind ik te veel
Zo das hard gegaan met de vraagprijs.quote:
edit:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:12 schreef r_kluft het volgende:
[..]
Zo das hard gegaan met de vraagprijs.
Voor 75 incl. wil ik hem wel hebben.
Heb je er soms ook nog een thermostaatkraan bij?
Ik had je net een pm gestuurd, en zit te wachten op je reactiequote:
Nee je was aan het proberen de laatste 5 euro van de prijs te snoepen voor ik de laatste vraagprijs bood.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:25 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
Ik had je net een pm gestuurd, en zit te wachten op je reactie
dacht dat wij aan het onderhandelen waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |