Nee ik zeg ook niet dat alle vrouwen dat doen, ik vraag er naar. Wellicht herkennen meerdere vrouwen dit of juist niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:51 schreef kippiedippie het volgende:
Waarom gelijk "vinden VROUWEN"..? Alsof elke vrouw dat doet..
Ik vind het overigens wel erg kansloos van je vriendin.. Wie weet flikt ze zo iets nog een keer, of blijft ze door liegen. Nee lekkere relatie heb je dan..
De fuck eh, waarom?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:18 schreef Taurus het volgende:
Maak ik me ook wel eens schuldig aan. Maar ik doe dat veel subtieler, in ieder geval niet door middel van leugens die hij kan achterhalenEven spanning veroorzaken, niets mis mee.
Om iets te doorbreken? Even hem opfokken, wordt de seks soms beter van, gaat hij zichzelf weer een beetje bewijzen. Het gebeurt andersom volgens mij ook wel eens hoor.quote:
Om die reden date ik geen borderliners meerquote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Om iets te doorbreken? Even hem opfokken, wordt de seks soms beter van, gaat hij zichzelf weer een beetje bewijzen. Het gebeurt andersom volgens mij ook wel eens hoor.
Nu niet alles uit z'n verband trekken en denken dat ik iedere week ruzie zit uit te lokken, zo ver komt het trouwens ook nooit: gewoon elkaar niet voor vanzelfsprekend aan nemen en dat, als de gelegenheid zich voordoet, heeft soms een uitlokkertje nodig.
Nounou, is al het gedrag dat jij niet kan begrijpen onder 'borderline' te scharen? Niet ieder mens is daar eerlijk over, maar dit gebeurt meer dan jij denkt. Het is eerder vreemd het gewoon toe te geven dan dat het gedrag vreemd te noemen valt.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Om die reden date ik geen borderliners meer
Leuke verhaal hoor, maar totaal niet relevant tot mijn post.. Ik had het immers over mijn reden om geen borderliners te daten; daar is elke dag nooit hetzelfde en kun je om ieder moment verwachten dat er om de meest idiote reden een hell los gaat barsten.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nounou, is al het gedrag dat jij niet kan begrijpen onder 'borderline' te scharen? Niet ieder mens is daar eerlijk over, maar dit gebeurt meer dan jij denkt. Het is eerder vreemd het gewoon toe te geven dan dat het gedrag vreemd te noemen valt.
Die zin was een reactie op mijn post?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Leuke verhaal hoor, maar totaal niet relevant tot mijn post.. Ik had het immers over mijn reden om geen borderliners te daten; daar is elke dag nooit hetzelfde en kun je om ieder moment verwachten dat er om de meest idiote reden een hell los gaat barsten.
Nu eens inhoudelijk:
Nee, niet al het gedrag wat ik niet kan begrijpen is onder borderline te scharen, simpelweg omdat er voor mij geen onbegrijpelijk gedrag bestaat, elke vorm van gedrag is begrijpelijk, afhankelijk van de persoon en situatie.
Verder heb ik nergens het woord vreemd in mijn mond genomen, gelieve eer mij te beschuldigen van aannamens eerst jezelf hiervan te ontdoen..
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat zeggen borderliners ook wel eens (en mensen die paranoide zijn ook toevallig)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |