dat bijtekenen is dus lelijkquote:Op maandag 30 mei 2011 20:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Epileren en/of bijtekenen met een wenkbrauwpotlood.
Niet je hele wenkbrauw opnieuw tekenen.quote:
verschrikkelijk dat sommigen dat doenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:41 schreef Convict het volgende:
en ga je wenkbrouwen nie helemaal weghalen en vervolgens met make up zon neppe neer verfen
Het staat nu in LIF.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:44 schreef monkyyy het volgende:
Ga naar een schoonheidssalon ofzo, hier in klb gaan ze je niet helpen.
Nou, dat is lekker geruststellend.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:44 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
verschrikkelijk dat sommigen dat doen
ik neem niet aan dat ie niks laat horen alleen door je wenkbrauwen. misschien vind ie je voor de rest wel gewoon kut
Andere foto maken.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:48 schreef Loverrrr het volgende:
Ik zit te kijken voor een foto maar echt op alle fotos zijn genomen vanaf de zijkant
vreemd
dat was toch je probleem? vreemde wenkbrauwenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:48 schreef Loverrrr het volgende:
Ik zit te kijken voor een foto maar echt op alle fotos zijn genomen vanaf de zijkant
vreemd
Via google zoeken naar een foto van een persoon met soortgelijke wenkbrauwen?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:50 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Hoe?
Ik heb geen fototoestel en mijn webcam doet het niet meer.
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:50 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
dat was toch je probleem? vreemde wenkbrauwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |