Slik het dan meteen door..quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:38 schreef Wihakayda het volgende:
Ik zal mijn ervaring delenmisschien dat het helpt:
Ik was anti-in-mond-komen. Ik hield niet eens van pijpen! hier is inmiddels verandering in gekomen.
Pijpen vind ik nu heerlijk, zelfs het voorvocht vind ik nu lekker; MITS ik Geil genoeg ben.
Heb mn vriend 1 keer laten komen in mijn mond; het viel me niet tegenAlleen kreeg ik wat kok-neigingen, maar na het uitspugen was dit voorbij.
Samenvatting; Oefening baart kunst, en wees ontzettend geil
Dat dusquote:
Hier hetzelfde, ik ga op mn rug liggen en kom over mn gezicht, nice.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:04 schreef Pan.da het volgende:
Laatst was ik aan mezelf heerlijk aan het aftrekken en telkens op het moment dat ik bijna klaarkwam stelde ik het uit. Zo heb ik een uur lang met mezelf gespeeld, tot ik me helemaal liet gaan. Spoot zo keihard een straal in mijn mond/strotnomnomnom
Waardoor is je mening (opeens) veranderd?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:38 schreef Wihakayda het volgende:
Ik was anti-in-mond-komen. Ik hield niet eens van pijpen! hier is inmiddels verandering in gekomen.
Pijpen vind ik nu heerlijk, zelfs het voorvocht vind ik nu lekker; MITS ik Geil genoeg ben.
Heb mn vriend 1 keer laten komen in mijn mond; het viel me niet tegenAlleen kreeg ik wat kok-neigingen, maar na het uitspugen was dit voorbij.
Rustig opbouwen, "oefenen" so to speak...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:22 schreef lennd het volgende:
[..]
Waardoor is je mening (opeens) veranderd?
Jullie zijn eigenlijk homoquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:20 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, ik ga op mn rug liggen en kom over mn gezicht, nice.
wat heeft dat met homo zijn te makenquote:
Ik zou spontaan het eerste uur geen stijve meer kunnen krijgen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:38 schreef Wihakayda het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:04 schreef Pan.da het volgende:
Laatst was ik aan mezelf heerlijk aan het aftrekken en telkens op het moment dat ik bijna klaarkwam stelde ik het uit. Zo heb ik een uur lang met mezelf gespeeld, tot ik me helemaal liet gaan. Spoot zo keihard een straal in mijn mond/strotnomnomnom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |