abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97502582
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Bulls ook gewoon een goede keuze. Verschil in het frame zul je niet merken, maar waarom niet op allebei een testritje maken?
Dat is inderdaad wel het plan voor donderdag a.s. (de meeste winkels zijn dan wel open zag ik al) en eventueel zaterdag.... Daar zal de beslissing uiteraard pas genomen gaan worden, maar ik wil wel een beetje gericht op zoek gaan ipv dat ik in de winkel een beetje verdwaasd rond sta te kijken en uiteindelijk voor veel te veel geld de deur uit ga ;)
pi_97627615
Het is uiteindelijk de Bianchi geworden B-)
  donderdag 2 juni 2011 @ 21:48:34 #28
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_97635077
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 18:41 schreef kroegtijger het volgende:
Als Bianchi-freak kan ik dat alleen maar toejuichen, maar wat waren de afwegingen ?
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_97637974
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:48 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Als Bianchi-freak kan ik dat alleen maar toejuichen, maar wat waren de afwegingen ?
Met name de kwaliteit van het frame en de hele uitstraling van de fiets. Daarbij was de prijs van 1039 blinkende euro'tjes me ook een aangename verassing :)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:11:53 #30
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_97641716
Dit's mijn huidige Bianchi, een full-carbon 928 T-Cube, uit de bovenste regionen van de B4P-categorie (Bianchi deelt de racefietsen in in 3 niveau's : C2C : sportief, B4P : competitief, HoC : professioneel).

Het frame is er eentje uit de laatste serie die gemaakt is. Eigenlijk zou die serie er al niet meer komen, mijn FM had al een claim gelegd op een frame uit de garantie-voorraad van Bianchi, maar plotseling besloot Bianchi toch nog een complete productie-run te draaien.

Opbouw : Campagnolo Centaur 2x10 groep / FSA SL-K zadelpen, stuurpen en stuur in Bianchi huisstijl / Fizik Arione zadel / Fulcrum Racing Zero wielen / Elite Moro d'Elite bidonhouders / Nokon bekabeling.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  maandag 6 juni 2011 @ 10:53:02 #31
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_97777885
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 18:41 schreef kroegtijger het volgende:
Goede keuze ^O^ Zul je veel plezier van hebben.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:11 schreef mvdejong het volgende:
Dit's mijn huidige Bianchi, een full-carbon 928 T-Cube, uit de bovenste regionen van de B4P-categorie (Bianchi deelt de racefietsen in in 3 niveau's : C2C : sportief, B4P : competitief, HoC : professioneel).

[ afbeelding ]

Het frame is er eentje uit de laatste serie die gemaakt is. Eigenlijk zou die serie er al niet meer komen, mijn FM had al een claim gelegd op een frame uit de garantie-voorraad van Bianchi, maar plotseling besloot Bianchi toch nog een complete productie-run te draaien.

Opbouw : Campagnolo Centaur 2x10 groep / FSA SL-K zadelpen, stuurpen en stuur in Bianchi huisstijl / Fizik Arione zadel / Fulcrum Racing Zero wielen / Elite Moro d'Elite bidonhouders / Nokon bekabeling.
Mooi fietsje
.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:59:50 #32
351303 emielp
Bianchi Via Nirone 7 Ultegra
pi_99893504
Hoe bevalt de Via Nirone 7? Ik sta zelf ook voor de keuze om een nieuwe fiets te kopen en deze Bianchi (Via Nirone 7) staat op mijn lijstje.
Hoe bevallen de remmen en wielen overigens? De fiets die ik op het oog heb, heeft Maddux 5.1 wielen en Reparto Corse wielen. Heeft iemand enig idee of dit fatsoenlijk materiaal is of dat ik het direct dien te vervangen voor ultegra remmen en een setje nieuwe velgen?
pi_99974413
Tot nu toe bevalt ie prima, maar de standaard wieltjes zijn om te janken... Heel veel werk gehad om die enigszins fatsoenlijk te krijgen maar staan bij mij hoog op de lijst om te vervangen. Over de remmen tot nu toe geen klagen gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')