Dat is inderdaad wel het plan voor donderdag a.s. (de meeste winkels zijn dan wel open zag ik al) en eventueel zaterdag.... Daar zal de beslissing uiteraard pas genomen gaan worden, maar ik wil wel een beetje gericht op zoek gaan ipv dat ik in de winkel een beetje verdwaasd rond sta te kijken en uiteindelijk voor veel te veel geld de deur uit gaquote:Op maandag 30 mei 2011 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bulls ook gewoon een goede keuze. Verschil in het frame zul je niet merken, maar waarom niet op allebei een testritje maken?
Als Bianchi-freak kan ik dat alleen maar toejuichen, maar wat waren de afwegingen ?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:41 schreef kroegtijger het volgende:
Het is uiteindelijk de Bianchi geworden
Met name de kwaliteit van het frame en de hele uitstraling van de fiets. Daarbij was de prijs van 1039 blinkende euro'tjes me ook een aangename verassingquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:48 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Als Bianchi-freak kan ik dat alleen maar toejuichen, maar wat waren de afwegingen ?
Goede keuzequote:Op donderdag 2 juni 2011 18:41 schreef kroegtijger het volgende:
Het is uiteindelijk de Bianchi geworden
Mooi fietsjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:11 schreef mvdejong het volgende:
Dit's mijn huidige Bianchi, een full-carbon 928 T-Cube, uit de bovenste regionen van de B4P-categorie (Bianchi deelt de racefietsen in in 3 niveau's : C2C : sportief, B4P : competitief, HoC : professioneel).
[ afbeelding ]
Het frame is er eentje uit de laatste serie die gemaakt is. Eigenlijk zou die serie er al niet meer komen, mijn FM had al een claim gelegd op een frame uit de garantie-voorraad van Bianchi, maar plotseling besloot Bianchi toch nog een complete productie-run te draaien.
Opbouw : Campagnolo Centaur 2x10 groep / FSA SL-K zadelpen, stuurpen en stuur in Bianchi huisstijl / Fizik Arione zadel / Fulcrum Racing Zero wielen / Elite Moro d'Elite bidonhouders / Nokon bekabeling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |