zyzzquote:
AW YEAH FRIED PICKLES YEAHquote:
Hier voor jequote:
Kijk die film nou in goede kwaliteit mannen.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hier voor jeen niet zeiken over de kwaliteit.
http://www.solarmovie.com/movie/playlink/id/361081/part/1/
Niet nodig, hij valt toch mee.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kijk die film nou in goede kwaliteit mannen.
Sorry, maar ik ga 'm nu niet kijken. Ik ga er misschien vanavond heen, dusja.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hier voor jeen niet zeiken over de kwaliteit.
http://www.solarmovie.com/movie/playlink/id/361081/part/1/
En duimen die op een grote teen lijken hihiquote:Op maandag 30 mei 2011 14:12 schreef Rossdale het volgende:
Megan Fox heeft een ontzettend bitchy gezicht en lelijke tattoo's.... maar wat een mooi figuurtje
Martial arts films zijn meestal zo onrealistisch slechtquote:Op maandag 30 mei 2011 15:16 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Hee Michhas, jij houdt toch wel van die oosterse shit en martial arts enzo? Heb je Hero wel eens gezien? Ik vind 'm echt vet, heb 'm net gekeken. Echt zwaar vette martial arts en nog best een redelijk verhaal ook.
Onrealistisch, zeker. Maar wel echt vet deze.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Martial arts films zijn meestal zo onrealistisch slecht
Afschuwelijkquote:Op maandag 30 mei 2011 15:24 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Onrealistisch, zeker. Maar wel echt vet deze.
1000 pijlen in 1 vierkante meter muur.![]()
Teveel vocht neem ik aan.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afschuwelijk
Morgen wel eindelijk weer eens trainen heb een maand stil gezeten omdat ik last had van vocht in mijn rechter knie
Ik heb nog een foto van mij knie 2 weken terug zal hem eens op de pc zitten. Ding was 2 keer zo dikquote:Op maandag 30 mei 2011 15:27 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Teveel vocht neem ik aan.
Iedereen heeft wel eens "last" van vocht in z'n knie.
Ik hou niet speciaal van dat soort films, hou gewoon van filmsquote:Op maandag 30 mei 2011 15:16 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Hee Michhas, jij houdt toch wel van die oosterse shit en martial arts enzo? Heb je Hero wel eens gezien? Ik vind 'm echt vet, heb 'm net gekeken. Echt zwaar vette martial arts en nog best een redelijk verhaal ook.
Hier ookquote:Op maandag 30 mei 2011 13:15 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Maargoed, ik ga maar weer eens aan de studie.
Ik heb het alweer opgegeven, het is veel te warm, ik kan echt niks wat enige inspanning kost.quote:
Ik vond die boodschap uiteindelijk ook wel tof.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik hou niet speciaal van dat soort films, hou gewoon van films
Maar Hero was erg tof ja, heel erg Japanse Arthouse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |