quote:Toen ik gister mijn vriendin hiervan op de hoogte bracht, werd ze heel erg boos en zei ze dat ik niet meer van haar hou,
FTFY.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind dat jullie zij niet zo moeilijk moeten doen.
Lezen is niet je sterkste vak?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
FTFY.
Kan jij het helpen dat je al iets geboekt had? Nee. Tough luck. Jammer. Shit happens. Get over it woman.
Oh ik dacht dat ze dat tripje met z'n 2en zouden doenquote:Op maandag 30 mei 2011 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste vak?
Het ging over een extra weekend weg.
Ik vind dat houden van aan inflatie onderhevig is.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:53 schreef panda-pindakaas het volgende:
Ik heb sinds kort een vriendin van wie ik heel veel hou. Nu ga ik echter eind juli 2 weken met 3 vrienden op vakantie (heb ik al geboekt voor ik mijn vriendin ontmoette) en ga ik mijn vriendin dus 2 weken missen. Nu stelde 1 van die 3 vrienden voor om half juli nog 4 a 5 dagen een stedentripje te doen met z'n twee. Toen ik gister mijn vriendin hiervan op de hoogte bracht, werd ze heel erg boos en zei ze dat ik niet meer van haar hou, omdat ik haar dan bijna 3 van de weken dat zij vakantie heeft, ga missen. Ik kan ook niet met haar op vakantie, omdat ze financieel erg krap zit. Wat vinden jullie hiervan?
Maar kom op, 3 weken elkaar niet zien en dan zo moeilijk doenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:04 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan me ook wel een beetje voorstellen dat ze ten minste een deel van haar vakantie met jou wil doorbrengen.
+ het feit dat ze elkaar blijkbaar nog niet zo lang kennen.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar kom op, 3 weken elkaar niet zien en dan zo moeilijk doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |