Heftig! Respect dat ze alsnog gaan trouwen (uitgaande van het feit dat het een trouwfoto isquote:Op maandag 30 mei 2011 12:36 schreef Specularium het volgende:
Moet altijd hier aan denken:
[ afbeelding ]
Als ik het verhaal goed heb gingen ze al trouwen en kwam hij zo terug uit Irak.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:00 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Heftig! Respect dat ze alsnog gaan trouwen (uitgaande van het feit dat het een trouwfoto is)
Misschien was hij al verschrikkelijk lelijk voordat hij die kant opging...quote:Op maandag 30 mei 2011 13:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik het verhaal goed heb gingen ze al trouwen en kwam hij zo terug uit Irak.
Dus ze zit met iemand op wie ze nooit verliefd is geworden.
Wat ik zeg, ze waren al verloofd, die christelijke druk van de familie ligt erop plus datquote:Op maandag 30 mei 2011 13:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien was hij al verschrikkelijk lelijk voordat hij die kant opging...
Maar goed, je vraagt je wel af of het hier om echte liefde gaat, of om een jonge vrouw die het niet durft uit te maken uit angst voor de reacties van anderen en de impact die het zou hebben op haar vriend als ze zoiets zou flikken....
Het is ook egoïstisch van die gast.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat ik zeg, ze waren al verloofd, die christelijke druk van de familie ligt erop plus dat
het een gewonde veteraan is. Patriotisme staat niet toe dat zo'n jongen wordt afgewezen.
Hoe erg ie ook is toegetakeld.
Leven van het meisje kapot vanwege traditie en eerzaken.
Het huwelijk heeft minder dan een jaar standgehouden of zo. Je koopt weinig voor respect.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:00 schreef MuRKie het volgende:
Heftig! Respect dat ze alsnog gaan trouwen (uitgaande van het feit dat het een trouwfoto is)
Niet lang daarna meer gescheiden. Ik snap dat wel, niet iedereen kan aan zo'n uiterlijk wennen en hij zal vast ook niet dezelfde persoon meer zijn qua innerlijk. Heel vervelend.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:00 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik gaf dit juist als voorbeeld omdat ik het van dezelfde categorie vind.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:25 schreef Kieswiel het volgende:
Een fysieke verandering is wat anders dan een persoonlijkheidsverandering he. Ik word uiteindelijk verliefd op een persoonlijkheid dus met een fysiek trauma zou ik (binnen een bepaald grens gok ik) wel mee kunnen leven, maar als iemand qua karakter een ander persoon wordt -die ik niet leuk vind- houdt het al snel op. Lijkt me ook wel logisch trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |