Heb je je kaartjes kunnen krijgen? Ik heb zelf namelijk nog 2 DefQon kaarten zonder camping, maar moet ze kwijt want ik ga nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:02 schreef -Menn0- het volgende:
Er zijn weer defqon kaarten beschikbaar ik ben door de wachtrij maar wil een kaart zonder camping... Iemand die interesse heeft in een Defqon extended kaart?
Copywright bij Ripper voor die naamquote:
Ik verwacht deze: VA - My Little Miss Kidman On A Warptool (Geck-o Mashup)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:04 schreef T_Killer het volgende:
in het begin een soort van mash up met o.a. miss kidman on a cruise. @ Thera. Wat was dat voor een mash up precies?
Die jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:38 schreef T-Force het volgende:
Ik verwacht deze: VA - My Little Miss Kidman On A Warptool (Geck-o Mashup)
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:42 schreef Da_Ripper het volgende:
ff 'n post vanaf 'n strandje:
Alca was toppie!!
Idd heerlijke setjes, grandioos weer, goed gezelschap en 'n gastvrije gastheer.
Nog ff een bewijs hoe hard 't (T-killer) ging
[ afbeelding ]
Ziet er vet uit. Maar waarschijnlijk dit jaar (net als voorgaande jaren) weer hetzelfde probleem met Q-Base.. Vervoer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Rechtsklik > open in new tab, en dan werkt ie wel hier
Mooi gemaakt
Voor mij is het juist altijd dichtbijquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:57 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ziet er vet uit. Maar waarschijnlijk dit jaar (net als voorgaande jaren) weer hetzelfde probleem met Q-Base.. Vervoer.
Heb er maar niet een gekocht omdat ik een normale kaart wil. Heb jij jouw kartjes nog?! Ik zoek nog kaartje voor m'n vriendin die opeens toch ook wel heel graag mee wilt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:54 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Heb je je kaartjes kunnen krijgen? Ik heb zelf namelijk nog 2 DefQon kaarten zonder camping, maar moet ze kwijt want ik ga niet![]()
Bij deze dus een oproep, wees er snel bij want ik verkoop ze nu gewoon voor de originele prijs (¤62.50). Als het hier niet lukt gooi ik ze op marktplaats en laat ik ze gewoon bieden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:47 schreef micth5005 het volgende:
ik lag te slapen tot 12 uur dus ik heb niet alles gelezen...Als je op bed licht is dat idd lastig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
Als je op bed licht is dat idd lastig..
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Als je op bed licht is dat idd lastig..
Ik heb dus zonder grappen pas voor het eerst eergisteren baron pils gedronken... En opzich, goed spul als het koud is!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:05 schreef RiKe het volgende:
De Baron heeft teveel aan de pils gezeten?
Zou wel dubieus zijn als de Baron aan de Hertog Jan zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |