abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2011 @ 00:17:47 #1
335384 bartje01
Die zag je niet anaalkomen
pi_97481352
Hier praten we over onze gezondheid.
Hoe blijven we gezond, wat is het beste dieet, hoe train jij je spieren? etc.

Leg bijvoorbeeld je etens schema uit.
Eet je vaak fruit, groente?

Brand los over hoe jij jezelf gezond houdt.
Of misschien ongezond... ;)
pi_97512776
ik eet in de ochtend en middag vaak brood, en 's avonds eet ik vaak warm.
pi_97514131
3x perweek sportschool. En gewoon ''normaal goed eten''

gtz
pi_97515028
Gewoon goed eten, groentes etc. niet te veel vlees. En fruit natuurlijk.
En af en toe een lekkere (uhum niet dus) shoarma rol mag ook.

En geen sportschool voor mij, wel af en toe wandelen ergens.. en veel trap lopen op me werk.
Ik zit niet achter een kantoor.
En ik kamp gelukkig niet met overgewicht! Wat een geluk.
pi_97521853
Stomme gelul over gezond eten. Gezond eten bestaat niet!

Zeggen ze ''eet 2 stucks fruit per dag''. Dus sinaasappel, peer of appel etc. Ook een reclame van de staat.

Komt er op tv een reclame. ''Fruit, zoals sinaasappel, peer, citroen of appel etc.'' kan je tanden op een heftige manier kapot maken. Die was van het voedingscentrum IIRC, en dat is van de staat.

Ze spreken zichzelf tegen :') want dat fruit is nog zo ''gezond niet'' want het tast je tanden aan.

50 jaar geleden zaten ze hier nog niet om te zeuren en nu wel. Waarom? omdat er in de wereld 1 pauper volk een te dikke bevolking heeft door fast-food ketens en dan doen wij ze maar na. Dat onze bevolking ook te dik is en op de gezondheid moet letten :r

Nepperij :Y
Putin for President _O_
  dinsdag 31 mei 2011 @ 01:43:54 #6
335384 bartje01
Die zag je niet anaalkomen
pi_97526667
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:30 schreef Prullenbak6 het volgende:
Stomme gelul over gezond eten. Gezond eten bestaat niet!

Zeggen ze ''eet 2 stucks fruit per dag''. Dus sinaasappel, peer of appel etc. Ook een reclame van de staat.

Komt er op tv een reclame. ''Fruit, zoals sinaasappel, peer, citroen of appel etc.'' kan je tanden op een heftige manier kapot maken. Die was van het voedingscentrum IIRC, en dat is van de staat.

Ze spreken zichzelf tegen :') want dat fruit is nog zo ''gezond niet'' want het tast je tanden aan.

50 jaar geleden zaten ze hier nog niet om te zeuren en nu wel. Waarom? omdat er in de wereld 1 pauper volk een te dikke bevolking heeft door fast-food ketens en dan doen wij ze maar na. Dat onze bevolking ook te dik is en op de gezondheid moet letten :r

Nepperij :Y
Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar fruit is sowieso gezond. Alles wat je eet en drinkt tast je tanden aan. Als je gewoon goed je tanden poetst, elke dag voldoende water drinkt en twee keer per week flost is het alleen maar goed voor je. Ik flos alleen bijna nooit xD Tanden poetsen doe ik wel vaak en lang.

Over de sportschool. Op welke leeftijd mag je aan fitness doen? Sommige zeggen dat het op je 15e mag, en sommige zeggen dat het op je 16e mag. Dus wat is het xD? IK ben nu 15 en wil graag aan fitness doen (2x pw)

Ik ga nu slapen, ik ben behoorlijk moe xP. Ik lees het antwoord morgen wel. Fijne nacht allemaal ;)

[ Bericht 18% gewijzigd door bartje01 op 31-05-2011 01:51:24 ]
pi_97560132
Ohja, euhmm komkommer eten :D
pi_97562662
Bagger verwijderd, schopje LIF
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')