abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97534578
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan mogen ze dood, nou goed :'). Wat wil jou nou horen met dat ge-emmer van je, dat iemand die niet eens een paar uurtjes kan schoffelen maar lekker met zijn luie reet TV mag gaan kijken omdat het een zaadstengel is? Ik moet sowieso de eerste persoon die zo afgegleden is dat hij niet eens meer een schoffel fatsoenlijk kan vasthouden nog tegenkomen, dus of je komt maar met een prachtig praktijkvoorbeeld of je houdt je gezwets maar gewoon voor je.
haha, leuk.....NOT

Ik had 't dus niet over zeikerds (blijkbaar bestaat er wat dat betreft nog steeds een misverstand), maar over mensen die vatbaarder zijn voor depressie, psychotisch worden of overspannenheid/burnout en dus de ene maand alleen maar "raar" kunnen zijn (even korte samenvatting van dat verhaaltje van je met die rascistische gozer in die stinktrui) en een maand later terugvallen met genoemde symptomen.

Of vind je iemand die depressief/psychotisch/overspannen is nog steeds in staat zou moeten zijn om te schoffelen.

Ook even voor de duidelijkheid, een schoffel vasthouden =/ schoffelen.

Het ene impliceert de houding waarbij je een schoffel vast houdt, het andere impliceert de met de schoffel benodigde arbeid met all het wat eromheen zit met betrekking tot de te verrichten arbeid (dus aankleden, op tijd op het werk etc etc).

En nu wordt 't al leuker:
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:32 schreef Scorpie het volgende:

Ik moet sowieso de eerste persoon die zo afgegleden is dat hij niet eens meer een schoffel fatsoenlijk kan vasthouden nog tegenkomen
En waar dacht je zulke afgegleden persoontjes tegen te komen? Dacht je dat je iemand die depressief/psychotisch/overspannen is zomaar op je werk/in je locale supermarkt/naast je in de kroeg tegen zult komen?

Dat jij ze niet bent tegengekomen wil nog niet zeggen dat ze dusnietbestaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')