Mijn uitleg was ook zonder die foutmeldingen gedoe en de mensen die niet meer bij die sectie kan komen, op deze manier kom je weer bij die gratis games, je zegt het zelf alquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan nog krijg je 30.000 foutmeldingen, maar na veel proberen kom je er wel..
Ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:31 schreef KneusTeun het volgende:
Dus als je 2 accounts hebt kun je 4 games downloaden? is er iemand die dat al gedaan heeft?
Of de Hitman ooit haar zal krijgen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:32 schreef wc-eend het volgende:
Hey Jongens en Meisjes,
Ik mag tijdens de E3 een heel kort interview doen met iemand over Hitman Absolution, het vijfde deel in de serie.
Hebben jullie nog een vraag?
Welke content hebben ze eruit geknipt om straks vlak na de release als DLC te verkopen...!?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:32 schreef wc-eend het volgende:
Hey Jongens en Meisjes,
Ik mag tijdens de E3 een heel kort interview doen met iemand over Hitman Absolution, het vijfde deel in de serie.
Hebben jullie nog een vraag?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:28 schreef TheHunterAmin het volgende:
Voor de mensen die niet meer bij de gratis games kunnen komen omdat ze door een foutmelding de store zijn uitgezet, DOE HET VOLGENDE:
1. On your PlayStation 3 or PlayStation Portable navigate to the PlayStation Network icon on the XMB
2. Log into your PlayStation Network account and choose Account Management > Transaction Management > Services List
3. Choose “PlayStation Network Promotions” from the list of services displayed
4. Select either “PS3 Free Games” or “PSP Free Games” and then choose “Select Content”
Volgens mij was eu en us hetzelfde en was stardust van duitsland, maar weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:09 schreef Yi-Long het volgende:
Ratchet en Clank zat niet bij de Amerikaanse aanbiedingen toch? Dus dan kan ik die beter op de EU-account downloaden, en inFamous en WipeoutHD op de USA account...
...of is dat Super Stardust echt heel tof???
Thanks, dan zal het geen Super Stardust voor mij wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij was eu en us hetzelfde en was stardust van duitsland, maar weet het niet zeker.
En niet heel tof nee.
Fucking geniaal, dat ik daar niet aan heb gedacht.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:12 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ga trouwens die maand PSN+ eerst nemen op mijn EU-account, en dan over 4 weken, vlak voor de deadline, activeer ik denk ik die USA PSN+.
Daar ben ik dan ook een genie voor natuurlijk...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Fucking geniaal, dat ik daar niet aan heb gedacht.
Beidequote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook een genie voor natuurlijk...
BTW, dat Wipeout, is dat beide 'delen', of maar 1 van de 2? Oftewel, zonder de extra banen?
Misschien dat er nu heel veel mensen met hetzelfde bezig zijn!?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:43 schreef rickyszz het volgende:
Als ik het wachtwoord van m'n broers account wil wijzigen dan moet dat ineens via de PC?
En als er dan een e-mail komt zegt ie: The server is currently down for maintenance.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |