hmm, ik heb ook een USA account, kan ik dan ook 2 games downen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:47 schreef delano.888 het volgende:
OMG tof ik heb 4 games kunnen downloaden, had 2 accounts.
Jazeker..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hmm, ik heb ook een USA account, kan ik dan ook 2 games downen?
Ik had al infamous, dus neem de andere 4quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:58 schreef S0nic het volgende:
Welke spellen nemen jullie?
Ik neem sowiezo InFamous. Andere weet ik nog niet. Denk R&C
Naar je downloads lijstje gaan, maar volgens mij heb je wel iets fout gedaan..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:59 schreef MagischMannetje het volgende:
Maar maar hoe kan ik ze nu downloaden? Want hij staat er niet meer bij want ik heb hem al 'aangekocht'.
Ik heb dat ding aangekocht van die games, en toen trad de fout op. En nu staat die niet meer bij de welcome back./.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Naar je downloads lijstje gaan, maar volgens mij heb je wel iets fout gedaan..
check effe blog.eu.playstation.com daar staat volgens mij uit gelegd wat je dan moet doenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:01 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ik heb dat ding aangekocht van die games, en toen trad de fout op. En nu staat die niet meer bij de welcome back./.
Ik heb ook nog een JP account maar weet het email adres en de account naam niet meer, dus dat word lastig ben ik bangquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:09 schreef rakotto het volgende:
Ik heb een US, EUR en JP account.Ik vraag me af wat ze in JP krijgen.
Zoek gewoon in al jou inboxenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een JP account maar weet het email adres en de account naam niet meer, dus dat word lastig ben ik bang
Het email adres was nepquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:13 schreef rakotto het volgende:
[..]
Zoek gewoon in al jou inboxen![]()
Ik ga trouwens PS+ in een van de laatste paar dagen activeren... Dan heb ik burnout en dante inferno + de games van volgende maand
Dan nog krijg je 30.000 foutmeldingen, maar na veel proberen kom je er wel..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:28 schreef TheHunterAmin het volgende:
Voor de mensen die niet meer bij de gratis games kunnen komen omdat ze door een foutmelding de store zijn uitgezet, DOE HET VOLGENDE:
1. On your PlayStation 3 or PlayStation Portable navigate to the PlayStation Network icon on the XMB
2. Log into your PlayStation Network account and choose Account Management > Transaction Management > Services List
3. Choose “PlayStation Network Promotions” from the list of services displayed
4. Select either “PS3 Free Games” or “PSP Free Games” and then choose “Select Content”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |