quote:
quote:
Hier het bijbehorend topic: [TV-tip] Andere tijden sportquote:Vanaf zondag 5 juni staan acht zondagen op rij sport en geschiedenis centraal in het gezamenlijke programma van de VPRO en de NOS.
De eerste vier delen gaan over de bijzondere verhalen van de 'pioniers' Karel Aalbers (ex-voorzitter Vitesse), tafeltenniskampioene Bettine Vriesekoop, judoka Anton Geesink en Willy Stähle, voormalig wereldkampioen waterskiën en Nederlands sportvrouw van het jaar 1971. Aflevering vijf gaat over de Eindhovense jaren van de Braziliaanse topvoetballer Ronaldo die in juni 2011 afscheid neemt.
Tour de France
Tijdens de Tour de France komen drie historische wielerverhalen uit de jaren tachtig en negentig aan bod. Zo is er een aflevering over de dag dat Joop Zoetemelk de Tour de France won.
De afleveringen staan steeds op zondag om 22.00 uur geprogrammeerd op Nederland 1. Vanwege de zomerstop is er op de genoemde zondagen geen NOS Studio Voetbal.
Afleveringen
5 juni - De waarheid volgens Karel Aalbers
12 juni - Bettine: bloed, zweet en tranen
19 juni - De nacht van Anton Geesink
26 juni - Verliefd op Willy Stähle
3 juli - Ronaldo, de Eindhovense jaren
10 juli - Ruzie in het peloton
17 juli - Winnen op Alpe d'Huez
24 juli - De dag dat Joop de Tour won
Eind juli zijn ze er weer toch? Ik heb dan wel een keer vakantie gehad hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 23:06 schreef bascross het volgende:
Zei Sjek nou op het eind: ''fijne vakantie''? Hij weet niet dat in principe niemand vakantie heeft?
Ik heb vakantie.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:06 schreef bascross het volgende:
Zei Sjek nou op het eind: ''fijne vakantie''? Hij weet niet dat in principe niemand vakantie heeft?
Precies, hij is gewoon de beste. Niks mis mee.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:07 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon terecht. Accepteer dat nou eens
Ik meende eind juni, dus ik moet Sjek 2 maand missen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eind juli zijn ze er weer toch? Ik heb dan wel een keer vakantie gehad hoor
Eind juni is nog altijd 1 maand en nee het is tot eind juli, zie OP.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:22 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik meende eind juni, dus ik moet Sjek 2 maand missen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een enorme fan zelfs. Prachtig om te zien hoe hij (en Barcelona) voetbalt. Maar veel commentatoren komen bijna klaar wanneer ze zijn naam noemenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:07 schreef Breekfast het volgende:
[..]
No shit, daarom zeg ik ''dus''. Ik ging er vanuit tot eind juni, slechts één maand, maar het blijkt dus twee maanden te zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Eind juni is nog altijd 1 maand en nee het is tot eind juli, zie OP.
Gaat over sport. Ook iets over Ronaldo bij psv.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:31 schreef OverRated het volgende:
Tevens: andere tijden sport lijkt me niet geweldig. Gaat ook over wielrennen en zo zie ik..
Woops helemaal verkeerd geïnterpreteerd, mijn excuses.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:35 schreef bascross het volgende:
[..]
No shit, daarom zeg ik ''dus''. Ik ging er vanuit tot eind juni, slechts één maand, maar het blijkt dus twee maanden te zijn.
Tsja, studio voetbal gaat nergens overquote:Op zondag 29 mei 2011 23:31 schreef OverRated het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een enorme fan zelfs. Prachtig om te zien hoe hij (en Barcelona) voetbalt. Maar veel commentatoren komen bijna klaar wanneer ze zijn naam noemenEn dat terwijl veel andere spelers van Barcelona ook prachtig voetbal laten zien.
Tevens: andere tijden sport lijkt me niet geweldig. Gaat ook over wielrennen en zo zie ik..
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:05 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Wel lekker voor de Avondetappe 3 wieler docu's
[..]
Hier het bijbehorend topic: [TV-tip] Andere tijden sport
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:35 schreef msnk het volgende:
Woops helemaal verkeerd geïnterpreteerd, mijn excuses.
Ja en hij was liefquote:
Leuk dat jij dat vind, maar daar koop ik niks voor. Ook al is hij momenteel de beste (en niet by far overigens, maar goed wel een van de beste ja) dan betekend het natuurlijk niet dat ze dat om de 5 seconde hoeven te zeggen en er bijna over klaar komen. Terwijl ze de rest van z'n team buiten beschouwing laten.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:07 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |