Dannyquote:Zo e-mail is weg. Even frustraties van me afgeschreven!! Nogmaals sorry voor deze uitzending maar je bent als commentator gewoon verloren.
Basso is geblesseerd geweest (valpartij vol op zijn gezicht) en heeft daardoor een tijdje niet getraind. Rijdt hier dus gewoon om kilometers te maken.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:43 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Dat zeggen waarschijnlijk alle renners die dit als voorbereiding op de TDF doen, en dus eigenlijk alle grote namen die meedoen.
Ik ben ook benieuwd naar de tijdrit, die bijna identiek is aan de lange tijdrit in de tour.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:56 schreef Pedroso het volgende:
De etappe van morgen en van vrijdag zijn etappe's voor de pseudo klimmers. Toppers ga je hier nog niet zien. Dinsdag en Donderdag is voor de sprinters of evt avonturiers.
Woensdag de tijdrit. Het spektakel is volgend weekend met 2 zware bergetappes.
Goed dat ze dat dan in het weekend doen, verheug me er nu al op.
Als het goed is wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:44 schreef Chielus het volgende:
Ik zie vandaag wel wat fransen wegspringen. Vind het echt een etappe voor Coppel, Moncoutie of Riblon ofzo
Eurosport vandaag wel live?
quote:Sven Vandousselaere (Omega Pharma-Lotto), Leonardo Duque (Cofidis) and Vincent Jérôme (Europcar) finally got away, they had 1.30 minutes over the bunch at km 25 and now have over six minutes advantages
Als ik de site mag geloven wel. Schakel pas vandaag in bij de Dauphinequote:Op maandag 6 juni 2011 14:53 schreef Felagund het volgende:
Op Sporza wordt het toch niet uitgezonden? Of bedoel je een andere Belgische zender?
volgens mijn televisiegids nietquote:Op maandag 6 juni 2011 15:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Als ik de site mag geloven wel. Schakel pas vandaag in bij de Dauphine
http://sports-livez.com/channel/ch-5.php
Omdat hij daar beter de boel kon omkopen dan in Frankrijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:25 schreef Chielus het volgende:
Opvallend feitje: Bijna alle winnaars van de TdF van de afgelopen 12 jaar reden als voorbereiding de Dauphine, alleen in 2001 reed Armstrong de Tour de Suisse.
Op Eurosport2 nu, is ook via stream (zie www.cyclingfans.com) te bekijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |