Viroooquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:03 schreef Zokunen het volgende:
Ik zat stiekem the wire te kijken net
Maar klinkt goed zo
Je mag zeker vaker draaienquote:
Jaah.. En doe eens iets aan msn, dan kun je me uitleggen over hoe Mic te gebruiken met OTS voor de volgende keer!quote:
Veronica Christian Bale Die sexy stem van Batmanquote:Op zondag 29 mei 2011 21:04 schreef Viro het volgende:
[..]
euhm op welke zender draaien ze mijn film?
En dan heb je ook al harde muziek gehad.. Dat wordt soppen op de bank!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veronica Christian Bale Die sexy stem van Batman
Gosh
thnx ik ga ook kijken en luisterenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veronica Christian Bale Die sexy stem van Batman
Gosh
Hier welquote:Op zondag 29 mei 2011 21:04 schreef Zokunen het volgende:
Hoop dat deze ouwe zooi ook gewaardeerd wordt
Dat gaat ook wel gebeuren, ik kan alleen niet echt vaak ivm werk..quote:
ik heb je een dm gestuurd met mijn msn, moet jouw msn nog hebben. Dan kan ik je helpenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah.. En doe eens iets aan msn, dan kun je me uitleggen over hoe Mic te gebruiken met OTS voor de volgende keer!
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat gaat ook wel gebeuren, ik kan alleen niet echt vaak ivm werk..
teamviewer ?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:06 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb je een dm gestuurd met mijn msn, moet jouw msn nog hebben. Dan kan ik je helpen
Goed planquote:
Vind t meevallen Jouw stem is gewoon zwaar duidelijkquote:
quote:
Dat zeg ik, ik zie ook geen verzonden venstertje.. PM dan..quote:
Ohh, DM is weer Delayed Message whehequote:
quote:
Hoop dat ik de goede heb en dat het 50s isquote:
58'squote:Op zondag 29 mei 2011 21:16 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hoop dat ik de goede heb en dat het 50s is
Chuck Berry?quote:
Up nu danquote:
jaren 50.. bazentijd.. zo jammer dat ik te laat geboren benquote:Op zondag 29 mei 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
Dit is echt ideale dansmuziek Met van die mooie vintage jurken
geeft Niet..quote:Op zondag 29 mei 2011 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaren 50.. bazentijd.. zo jammer dat ik te laat geboren ben
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:21 schreef Zokunen het volgende:
[ONZIN RADIO] Nu hoor je: The Gaylords - Isle of Capri (er luisteren nu 10 mensen)
De bandnaam is erg genoeg lijkt me
ja wat.. jaren negentig en 00 zijn veul minder coolquote:
Idd Ik ben echt een jurken meisje en toen hadden ze van die mooie jurkenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaren 50.. bazentijd.. zo jammer dat ik te laat geboren ben
70,s zijn leukquote:Op zondag 29 mei 2011 21:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja wat.. jaren negentig en 00 zijn veul minder cool
nee man jaren 50 en jaren 30 big bands, jazz, bluesquote:
Je weet ondertussen toch wel dat ik bijna alles leuk vindquote:Op zondag 29 mei 2011 21:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee man jaren 50 en jaren 30 big bands, jazz, blues
liever geen 30's i.v.m met holocaustquote:Op zondag 29 mei 2011 21:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat was in de 40s :Squote:
joa maar de echte bazen jaren waren 30 en 50.. de rest was... och wel leukquote:Op zondag 29 mei 2011 21:24 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je weet ondertussen toch wel dat ik bijna alles leuk vind
als je in de 30's geboren bent dan maak je dat ook mee .. tochquote:
70's en 80's vond ik de beste tijd want beste rock komt uit die periode.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa maar de echte bazen jaren waren 30 en 50.. de rest was... och wel leuk
Mja maar dan associeer je de 30s niet met de 40s.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:26 schreef 129383 het volgende:
[..]
als je in de 30's geboren bent dan maak je dat ook mee .. toch
laat maarquote:Op zondag 29 mei 2011 21:27 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mja maar dan associeer je de 30s niet met de 40s.
Lijkt mij, iirc begon Hitler in 1939 echt macht te krijgen.
'36 imo.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:27 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mja maar dan associeer je de 30s niet met de 40s.
Lijkt mij, iirc begon Hitler in 1939 echt macht te krijgen.
Wat heeft muziek met de holocaust te maken?quote:
Hey charmingquote:
It was fucking scary!!quote:
Big bands! Kan alleen maar een toffe special wordenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
No bloody way!quote:
Hoe bevallen je buren?quote:
ik voel hetzelfde voor jouquote:
you are my destinyquote:
you're my dreams come truequote:
Eventjes kan best wel!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:34 schreef Zokunen het volgende:
Ik wil best dansen met de dames hoor, maar ik moet nu draaien
Heerlijke meezingerquote:Op zondag 29 mei 2011 21:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
you're my dreams come true
oke verder slijmen op msn
Beam me up Samzzyquote:
Als je het me eerst leertquote:
Will doquote:
Komt wel goed, ik kan 't ook niet. Ik wieg gewoon met m'n heupen en draai wat rondquote:Op zondag 29 mei 2011 21:37 schreef Zokunen het volgende:
Ik ken echt enkel nog de basis stapjes van stijldansen
Heb het 6 jaar gedaan oid, maar daarna NOOIT meer :S
en dan ALLEEN de basis stapjes.....quote:Op zondag 29 mei 2011 21:37 schreef Zokunen het volgende:
Ik ken echt enkel nog de basis stapjes van stijldansen
Heb het 6 jaar gedaan oid, maar daarna NOOIT meer :S
robot GNA-gna-gnaquote:Op zondag 29 mei 2011 21:40 schreef Zokunen het volgende:
Maar mocht ik ooit gaan trouwen (lijkt me sterk), dan ga ik wel openen met een echte dans
Ik zal vast wel meer weten, maar al jaren niet meer gedaan, ik weet zeker dat ik redelijk snel redelijk veel weer weet.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:39 schreef 129383 het volgende:
[..]
en dan ALLEEN de basis stapjes.....
hoe is je school gegaan ?
Ik wil ook knuffelen..quote:
Pak je kussen beetquote:
Ja.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:43 schreef Zokunen het volgende:
Is het erg als ik met een nummer uit 2006 stop (iirc)
Jamaar..quote:
ja niet doenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:43 schreef Zokunen het volgende:
Is het erg als ik met een nummer uit 2006 stop (iirc)
hoe is 1 april ontstaanquote:Op zondag 29 mei 2011 21:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik zal vast wel meer weten, maar al jaren niet meer gedaan, ik weet zeker dat ik redelijk snel redelijk veel weer weet.
Daar gaan meerdere verhalen over.quote:
Mja een beetje slome duikelaar muziekjens....quote:
Turkijequote:Op zondag 29 mei 2011 21:44 schreef 129383 het volgende:
[..]
waar komt sinterklaas vandaan
moet je ook weten
Precies!quote:
Myra, toch?quote:
coca colaquote:Op zondag 29 mei 2011 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
Hoe is de kerstman oorspronkelijk ontstaan?
Coca cola, die sinterklaas overnamen.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
Hoe is de kerstman oorspronkelijk ontstaan?
Dolfijnen.quote:
quote:
Op een akker.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:48 schreef 129383 het volgende:
[..]
en hoe verbouwden de inca's hun voedsel?
Beetje breed, maar ze aten vooral aardappels.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:48 schreef 129383 het volgende:
[..]
en hoe verbouweden de inca's hun voedsel?
Avondquote:
De mensquote:Op zondag 29 mei 2011 21:51 schreef 129383 het volgende:
wat loopt eerst op 4 dan op 2 en als laatst op 3 benen ?
De sphinx toch?quote:
Hey fappertjequote:
die wou zijn moeder batsen ofzo toch?quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die wou zijn moeder batsen ofzo toch?
Hij doodde de sphinxquote:
Hey sweetyquote:
Oedipus complex: als een zoon met zijn moeder wilt trouwenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ohnee das iets van oedipus ofzow.. die gast die zijn ma wou batsen.. is toch syndroom ofzow?
Wel jammer dat dit geen feiten zijn maar geschiedenis fabeltjes.quote:
ja dat ja.. zoon die zijn ma wil batsenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oedipus complex: als een zoon met zijn moeder wilt trouwen
Electra complex: als een dochter met haar vader wilt trouwen
hooiiii, wat is er met je UI gebeuuurd?quote:
er zijn 3 superheldenquote:
Noh, geef dan eens een antwoord op mijn vraag, wat wel een feit isquote:Op zondag 29 mei 2011 21:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel jammer dat dit geen feiten zijn maar geschiedenis fabeltjes.
Ik wissel wat afquote:Op zondag 29 mei 2011 21:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
hooiiii, wat is er met je UI gebeuuurd?
Ik probeerde vd week je ui UI te uploadden op fok maar hij was te groot....quote:Op zondag 29 mei 2011 21:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
hooiiii, wat is er met je UI gebeuuurd?
Buur manquote:Op zondag 29 mei 2011 21:59 schreef 129383 het volgende:
[..]
er zijn 3 superhelden
in huis 1 woont batman en in huisdrie superman
wie woont in huis 2?
Cuvalor Cumano?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noh, geef dan eens een antwoord op mijn vraag, wat wel een feit is
nooouuquote:
die moet je ook verkleinenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik probeerde vd week je ui UI te uploadden op fok maar hij was te groot....
Nee Maar dat is wel een goede, want hij is met dat paard wel wereldkampioen geworden. Cavalor is het, overigens.quote:
Foutje,maar dan weet ik het nietquote:Op zondag 29 mei 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee Maar dat is wel een goede, want hij is met dat paard wel wereldkampioen geworden. Cavalor is het, overigens.
Vind 't al knap dat je dit weet Het was Libero H.quote:
Geen idee..quote:
Mja da kan ik nie....quote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
nooouu
[..]
die moet je ook verkleinen
Knetter weet hoe dat moet!quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
Ik ben op zoek naar toffe oorbellen. Kan toch niks vinden he.
Kloptquote:
het koppellen van 2 hardeschijvenquote:
Nerdquote:Op zondag 29 mei 2011 22:09 schreef 129383 het volgende:
[..]
het koppellen van 2 hardeschijven
aan het mobo op de plaats waar RAID is aangegeven
voorbeeld raid 0
2 hd van 40 gig
de hardeschijven schrijven tegelijk een helft van de info weg die die krijgt
en is 50% sneller dan normaal
kortom 1 mega hardeschijf
RAID1
2 hardeschijven en 1 backupt de ander
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
Ik ben op zoek naar toffe oorbellen. Kan toch niks vinden he.
Oh dan trek ik haar wel ff aan dr jas.quote:
Die linker zijn leukquote:Op zondag 29 mei 2011 22:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
die zoek ik
www.online-image-editor.com/quote:Op zondag 29 mei 2011 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dan trek ik haar wel ff aan dr jas.
ik heb 1 paar van mijn mams gekregen.. vind het ook niet echt mooi staan.. toch veel complimenten over gekregenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die linker zijn leuk
Ik moet stiekem bekennen dat ik die gigantische ringen met bloemen eraan ontzettend tof vind. Maar ik wil niet een oorbel in, dat staat zo achterlijk
Ik heb nog geen een meisje gezien waarbij ik niet dacht, goh, dat ding staat je! Alle meisjes waren ronduit pauper of leken pauper door dat ding, maar ik heb iets tegen sommige ragesquote:Op zondag 29 mei 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die linker zijn leuk
Ik moet stiekem bekennen dat ik die gigantische ringen met bloemen eraan ontzettend tof vind. Maar ik wil niet een oorbel in, dat staat zo achterlijk
Nou, ik zit erover te denken een zo'n oorbel te kopen en dan in m'n andere oor een zilveren knopje te doen. Zodat er iig nog iets zitquote:Op zondag 29 mei 2011 22:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb 1 paar van mijn mams gekregen.. vind het ook niet echt mooi staan.. toch veel complimenten over gekregen
of een ring die net zo groot is, maar dan zonder bloemquote:Op zondag 29 mei 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik zit erover te denken een zo'n oorbel te kopen en dan in m'n andere oor een zilveren knopje te doen. Zodat er iig nog iets zit
nja ik heb een paar.. 1 zo'n ring met een bloem en dan is de ander alleen een ringquote:Op zondag 29 mei 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik zit erover te denken een zo'n oorbel te kopen en dan in m'n andere oor een zilveren knopje te doen. Zodat er iig nog iets zit
Nou, een collega op 't werk heeft dat ook wel eens in. Staat echt heel leuk! Maar zij heeft ook gewoon leuke en goed passende kleren aan. Daar ontbreekt het de jeugd nog wel eens aanquote:Op zondag 29 mei 2011 22:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb nog geen een meisje gezien waarbij ik niet dacht, goh, dat ding staat je! Alle meisjes waren ronduit pauper of leken pauper door dat ding, maar ik heb iets tegen sommige rages
Dat heb ik dusquote:Op zondag 29 mei 2011 22:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
of een ring die net zo groot is, maar dan zonder bloem
Slaap zequote:
Dat is ook een goed ideequote:Op zondag 29 mei 2011 22:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
of een ring die net zo groot is, maar dan zonder bloem
Skinny jeans, h&m gympjes, h&m hemdje, adidasvestje, blackberry in de hand en zo'n ding in het oor.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, een collega op 't werk heeft dat ook wel eens in. Staat echt heel leuk! Maar zij heeft ook gewoon leuke en goed passende kleren aan. Daar ontbreekt het de jeugd nog wel eens aan
Dat had een meisje uit mijn klas, t was geen gezichtquote:Op zondag 29 mei 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook een goed idee
Ik denk dat aan twee kanten bloemen een beetje te wordt...
Ja, ik was dus niet van plan dat te doenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Skinny jeans, h&m gympjes, h&m hemdje, adidasvestje, blackberry in de hand en zo'n ding in het oor.
Dat dacht ik alquote:Op zondag 29 mei 2011 22:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat had een meisje uit mijn klas, t was geen gezicht
Ladiiiies, ik zoek zoietsquote:Op zondag 29 mei 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik was dus niet van plan dat te doen
Ik heb een heel tof wit jurkje besteld en ik vind het wel tof daar zo'n roze bloem oorbel bij te dragen
[..]
Dat dacht ik al
Hmm.. Ik als man zijnde vind dat er dus niet echt heel leuk uitzien..quote:Op zondag 29 mei 2011 22:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ladiiiies, ik zoek zoiets
[ afbeelding ]
iemand enig idee waar ik dit ongeveer kan vinden zonder dat het er cheapo uit ziet?
Geen idee... Ik zal m'n ogen voor je open houden.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ladiiiies, ik zoek zoiets
[ afbeelding ]
iemand enig idee waar ik dit ongeveer kan vinden zonder dat het er cheapo uit ziet?
Heb je normaal je ogen dicht dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee... Ik zal m'n ogen voor je open houden.
Ik vind printjes zo leukquote:Op zondag 29 mei 2011 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Ik als man zijnde vind dat er dus niet echt heel leuk uitzien..
Toll ja geilquote:
Dat kan me dan weer wel bekorenquote:
Oh, ik had een heel tof merk gevonden... Maar ik ben de naam kwijtquote:
Printje is niets mis mee.. Maar dat shirtje in 't algemeen.. Kweetnie..quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:24 schreef Zokunen het volgende:
Hmm bolletje gesmolten kaas met sambal en chilisaus
quote:
Ja leuk hequote:
Waarvan?quote:
Wat heb jij gedaan?quote:
Die is leeeeuk!quote:
gitaar spelen heb sinds gisteren weer een nieuwe gitaarquote:
Ik zou kiezen voor rechts.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die is leeeeuk!
Ik twijfel tussen een paar
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
Die linkerquote:Op zondag 29 mei 2011 22:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die is leeeeuk!
Rechts Ik bestel nooit jurkjes bij H&M, mijn tieten passen daar nooit inquote:Op zondag 29 mei 2011 22:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die is leeeeuk!
die linker. die rechter is net een pyjamaquote:Op zondag 29 mei 2011 22:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die is leeeeuk!
Links.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die is leeeeuk!
Bij mij gaat het meestal mis bij mijn taille, of het ontbreken daarvan En broeken van de h&m zijn voor mensen zonder kont, vind ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rechts Ik bestel nooit jurkjes bij H&M, mijn tieten passen daar nooit in
links: 3quote:
ik vind links het leukstequote:Op zondag 29 mei 2011 22:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die is leeeeuk!
quote:
Links 4.. Links wintquote:
Links heeft pit, rechts is oma style.quote:
Taille heb ik wel. En de broeken van H&M zitten mij wel weer goed om de kont, maar in m'n taille nietquote:Op zondag 29 mei 2011 22:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Bij mij gaat het meestal mis bij mijn taille, of het ontbreken daarvan En broeken van de h&m zijn voor mensen zonder kont, vind ik.
Ik draag de meest truttige jurkjes met allstars of rijglaarsjes. Echt, ik heb allesssquote:Op zondag 29 mei 2011 22:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Links heeft pit, rechts is oma style.
Op zich geen slechte jurk, maar past niet bij een jonge dame imo.
Nee man, leuk vestje erop, stoere gladiators en het geeft al een heel ander beeld.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Links heeft pit, rechts is oma style.
Op zich geen slechte jurk, maar past niet bij een jonge dame imo.
Perfectquote:Op zondag 29 mei 2011 22:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik draag de meest truttige jurkjes met allstars of rijglaarsjes. Echt, ik heb allesss
Dat is je goed recht, ik zou ook niet wegkijken als ik iemand in "rechts" zag lopen, maar links zou me meer aantrekkenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik draag de meest truttige jurkjes met allstars of rijglaarsjes. Echt, ik heb allesss
Broeken zijn bij mij sowieso een probleem. Die leggings van de pieces, die op broeken lijken, zitten mij dan wel weer, iig beter dan die van de H&M.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Taille heb ik wel. En de broeken van H&M zitten mij wel weer goed om de kont, maar in m'n taille niet
Ik maak straks wel een foto (: Of morgen, voor als ik weer data hebquote:Op zondag 29 mei 2011 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Truttige jurkjes met rijglaarsjes of All Stars.. Doe eens een voorbeeldje?
Ik heb eigenlijk alleen maar broeken van ONLY en America Today. Die zitten mij perfectquote:Op zondag 29 mei 2011 22:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Broeken zijn bij mij sowieso een probleem. Die leggings van de pieces, die op broeken lijken, zitten mij dan wel weer, iig beter dan die van de H&M.
Mja mensen hier snappen t niet. Onder links zit een onderjurk en schijnt niet door rechts is veul leuker omdat ie luchtiger toont en evt kan doorschijnen. Dus rechts.quote:
Het punt is dat ik technisch gezien in jurkjes en rokjes woon. Dus broeken zijn een beetje een waist of money, ddus mijn broeken zijn van de primark en de pieces. Voldoet voor die 1 keer in de week dat ik een broek aan hebquote:Op zondag 29 mei 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen maar broeken van ONLY en America Today. Die zitten mij perfect
Dat roze is een aparte rok, dat is het gierige..quote:Op zondag 29 mei 2011 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja mensen hier snappen t niet. Onder links zit een onderjurk en schijnt niet door rechts is veul leuker omdat ie luchtiger toont en evt kan doorschijnen. Dus rechts.
Dan moet je wel morgen zoiets aantrekken natuurlijk!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik maak straks wel een foto (: Of morgen, voor als ik weer data heb
Dan nog oogt die zwarte imo veel dikker en dus minder luchtig dan de rechter.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat roze is een aparte rok, dat is het gierige..
Die onderjurk krijg je er echt niet bijquote:Op zondag 29 mei 2011 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja mensen hier snappen t niet. Onder links zit een onderjurk en schijnt niet door rechts is veul leuker omdat ie luchtiger toont en evt kan doorschijnen. Dus rechts.
Dan is 't wel zonde ja. Ik draag ook wel graag broeken. Er zijn momenteel maar weinig jurkjes die aan mijn smaak voldoen.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het punt is dat ik technisch gezien in jurkjes en rokjes woon. Dus broeken zijn een beetje een waist of money, ddus mijn broeken zijn van de primark en de pieces. Voldoet voor die 1 keer in de week dat ik een broek aan heb
edit: of ik heb zo'n korte broek aan, hoge taille ftw
Ah, het weer is goed genoeg om morgen mijn bloemetjes gordijn aan te trekkenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet je wel morgen zoiets aantrekken natuurlijk!
quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan nog oogt die zwarte imo veel dikker en dus minder luchtig dan de rechter.
27 graden ofzo..quote:Op zondag 29 mei 2011 22:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ah, het weer is goed genoeg om morgen mijn bloemetjes gordijn aan te trekken
Dat verwachtte ik al, stiekem vond ik dat ook niet mooi.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat roze is een aparte rok, dat is het gierige..
Ik heb er momenteel een stuk of 20... 20+quote:Op zondag 29 mei 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is 't wel zonde ja. Ik draag ook wel graag broeken. Er zijn momenteel maar weinig jurkjes die aan mijn smaak voldoen.
Zoveel heb ik er niet Mijn kledingkast is sowieso niet meer heel erg gevuld. Pas uitgemestquote:Op zondag 29 mei 2011 22:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel een stuk of 20... 20+
Als je gaat, ga naar die in Hoofddorp! Die is wat rustiger dan die in rotterdamquote:Op zondag 29 mei 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoveel heb ik er niet Mijn kledingkast is sowieso niet meer heel erg gevuld. Pas uitgemest
Ik ben ook nog nooit naar de Primark geweest
heb ik gedaan maar hij draait dus eerst al deze troep...quote:
Ja, Hoofddorp is het planquote:Op zondag 29 mei 2011 22:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je gaat, ga naar die in Hoofddorp! Die is wat rustiger dan die in rotterdam
Laten lopen. Het diertje doet je niks.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:41 schreef Zokunen het volgende:
Ik zie een best grote spin, maar laten lopen denk ik of op laten bokken dat beest?
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoveel heb ik er niet Mijn kledingkast is sowieso niet meer heel erg gevuld. Pas uitgemest
Ik ben ook nog nooit naar de Primark geweest
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij de Primark? Vriendin van me heeft 't er vaak over..quote:
Ik had afgelopen zomer zo'n leuk mintgroen linnen colbertje, 2 fucking pond! Was die niet in mijn maat Ik ben nog steeds op zoek naar pastelkleurtjesquote:
niet naar toe gaanquote:Op zondag 29 mei 2011 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij de Primark? Vriendin van me heeft 't er vaak over..
Eigenlijk is het zelfs een compliment, net als haarluis.quote:
Nou sorry maar troep wil ik t niet noemen. Beter dit dan tot 3.45 all1 maar techno of bliepjes herrie.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:41 schreef mr-green het volgende:
[..]
heb ik gedaan maar hij draait dus eerst al deze troep...
Laten lopen. Hij vangt muggen voor je dus wat nou afmaken?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:41 schreef Zokunen het volgende:
Ik zie een best grote spin, maar laten lopen denk ik of op laten bokken dat beest?
Pastel staat mij niet zo goed, daar word ik heel flets van. Wel jammer, want ik zag echt een ontzettend tof paars jasje. Nou ja.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had afgelopen zomer zo'n leuk mintgroen linnen colbertje, 2 fucking pond! Was die niet in mijn maat Ik ben nog steeds op zoek naar pastelkleurtjes
Bijna de hele dag al als draakje aan staatquote:
Spinnen komen niet alleen maar in een schone omgevingquote:Op zondag 29 mei 2011 22:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Eigenlijk is het zelfs een compliment, net als haarluis.
Ze komen alleen in schone omgevingen, al mag deze spin dan verdwaald zijn
Net zoiets als de Ikea op zaterdag?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:43 schreef mr-green het volgende:
[..]
niet naar toe gaan
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te druk voor mannen
Alles dat muggen dood maakt is koning, deze spin leeft dusquote:Op zondag 29 mei 2011 22:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Laten lopen. Hij vangt muggen voor je dus wat nou afmaken?
mijn spijkerbroek van de primark was 9 pond ook echt niks. Ik ben ook echt groots fan van onze kringloop (Colbertje 5 euro, op internet de nieuwwaarde gezocht: tussen de 150 en 300 euro ) en de kledingkast van mijn oma. Ja echt, haar vest met mama's allstars van toen ze zwanger was van mij en mijn veel te korte broekquote:Op zondag 29 mei 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pastel staat mij niet zo goed, daar word ik heel flets van. Wel jammer, want ik zag echt een ontzettend tof paars jasje. Nou ja.
2 pond is echt niks Mijn zusje heeft er een groene broek weg voor 10 euro
Ik zou je kleding checken swaquote:Op zondag 29 mei 2011 22:46 schreef Zokunen het volgende:
En hij is tering snel, net zat ie nog op mn licht schakelaar, nu zie ik em niet meer
Kringloop in Arnhem? Die is geweldig, ik heb daar zo'n grease-like leren jack vandaan, 25 euro.. Zo'n zelfde kost elders al gauw 300 euro ofzo..quote:Op zondag 29 mei 2011 22:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mijn spijkerbroek van de primark was 9 pond ook echt niks. Ik ben ook echt groots fan van onze kringloop (Colbertje 5 euro, op internet de nieuwwaarde gezocht: tussen de 150 en 300 euro ) en de kledingkast van mijn oma. Ja echt, haar vest met mama's allstars van toen ze zwanger was van mij en mijn veel te korte broek
Nee, die in mijn durpquote:Op zondag 29 mei 2011 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Krnigloop in Arnhem? Die is geweldig, ik heb daar zo'n grease-like leren jack vandaan, 25 euro.. Zo'n zelfde kost elders al gauw 300 euro ofzo..
Ohh Z heeft er ook eentje? Ik wist alleen Arnhem en Dieren.. 2Switch..quote:
Ik had gister een Karl Kani vest gratis. Kosten in de winkel al snel 80 a 90 eu.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kringloop in Arnhem? Die is geweldig, ik heb daar zo'n grease-like leren jack vandaan, 25 euro.. Zo'n zelfde kost elders al gauw 300 euro ofzo..
De volgende is niet van jou.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef mr-green het volgende:
nu schaam ik mij diep dat ik het volgende nummer heb aangevraagd (ik dacht 1 bagger kan wel mrja )
Proletarisch wezen winkelen?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had gister een Karl Kani vest gratis. Kosten in de winkel al snel 80 a 90 eu.
Moet ik daar toch eens kijken, ik ben dol op colbertjesquote:Op zondag 29 mei 2011 22:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mijn spijkerbroek van de primark was 9 pond ook echt niks. Ik ben ook echt groots fan van onze kringloop (Colbertje 5 euro, op internet de nieuwwaarde gezocht: tussen de 150 en 300 euro ) en de kledingkast van mijn oma. Ja echt, haar vest met mama's allstars van toen ze zwanger was van mij en mijn veel te korte broek
Onze kringloop is trouwens alleen goed voor colbertjes, de rest is meestal bagger
Ik welquote:
Nee ik werk daar en als ik iets leuk vind krijg ik t gratis of voor een spot prijsje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ik werk daar en als ik iets leuk vind krijg ik t gratis of voor een spot prijsje.Zou ik ook zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik oook, ik heb nu een lange blauwe, een normale grijze (van de zara, niet goedkoop, maar echt Liefde) en een korte zwarte. Wil nu nog een pastelkleurige, een lange zwarte en dan kan ik weer vredig sterven. Ben ook nog hard op zoek naar een korte jumpsuit en een rok met hoge taille die tot de knie komt en een jurkje met vogeltjes eropquote:Op zondag 29 mei 2011 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet ik daar toch eens kijken, ik ben dol op colbertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |