abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4695848
Kom maar op met de reacties...

Tracklisting:
01 - Like a Prayer
02 - La Isla Bonita
03 - Papa don't Preach
04 - Holiday
05 - Frozen
06 - Like a Virgin
07 - Into the Groove
08 - Be Yourself
09 - Open your Heart
10 - Borderline
11 - Lady of the dawn
12 - Everybody

Hehe, misschien een domme vraag, maar wat vinden jullie hier nou van?

Ik zal later zelf even m'n mening geven als ik echt alle liedjes heb beluisterd.

Sex is like Nokia: Connecting People
  vrijdag 21 juni 2002 @ 23:24:06 #2
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_4695885
ik kan je mijn mening nu al wel geven...

WAT EEN KUTPLAAT!!!

vrijdag 21 juni 2002 @ 23:24:33 #3
13326 ROEN
Voer oorlog, geen eendjes.
pi_4695893
Boycottûh! .
I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
pi_4695919
Ik hoop dat m'n zusje deze in ieder geval niet aan gaat schaffen, alleen het liedje Like A Prayer een week aanhoren was al erg genoeg.
pi_4695954
Wel een lekkere babe!

Wartaal.
pi_4695971
Dit is HET ALLERGOEDKOOPSTE + slechtste wat ik de laatste 10 jaar heb gehoord...
  vrijdag 21 juni 2002 @ 23:35:59 #7
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_4696058
Zelf al geven ze me geld toe... zelfs dan wil ik 'm nog niet hebben.
Echter heb ik het vermoeden dat het weer een enorme hit gaat worden bij de gemiddelde TMF/MTV kijker
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_4696217
sorry hoor. alleen maar covers ? Laat ze eens wat originelers verzinnen !!
* loquitos vindt het wel leuk voor Madonna (royalties)
Resistance is futile, you shall be assimilated
pi_4696242
dat is een duur bierviltje!
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  vrijdag 21 juni 2002 @ 23:48:43 #10
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4696274
Lijkt me wel leuk!

Maar waarom staat het logo van RTL Duitsland er eigenlijk op?

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_4696350
Tja, ik heb de full cd van de A-teens hier ergens tussen het stof liggen (). Dus dat doe ik niet nog een keer
Holiday is trouwens ook belachelijk (qua zomer kan je dan beter la Isla Bonita uitbrengen)
pi_4696564
Okay, hier dan even een recensie van de CD.

1. Like A Prayer
Deze kennen we allemaal al.

2. La Isla Bonita
Eerste reactie... Oh my God... ze apen T-Spoon na!!!! Okay, even verder luisteren... jeee.... lijkt wel heel erg veel op onze stijl... met veel Ace Of Base invloeden er bij in... Beetje All That She Wants maar dan anders... Wel heel zomers... misschien een hitje voor volgend jaar zomer? Ze hadden beter deze in plaats van "Holiday" kunnen uitbrengen... En ja hoor... zelfs hier zit het DHS - House of God geluidje er af en toe in.

3. Papa Don't Preach
Begint een beetje a la "Like A Prayer".. beetje een verkapte DHS-bassline er in... dan de strijkers... Zware bassline... oooooh... ze hebben een Wamdue Project - King Of My Castle hihatje er in gegooid... die zat ook al in French Affair's "My Heart Goes Boom". Tuurlijk.. heel slim... gewoon jatten van mede-Franse dance acts. Is inderdaad een beetje een King of MY Castle achtig nummer. Wel grappig.

4. Holiday
Dit prutnummer kennen we al. Vind het niet zo heel erg veel aan.

5. Frozen
Begint mysterieus met een heel irritant geluidje. Alsof het uit de Commodore64 van m'n broertje komt (als ik een broertje zou hebben. ). Goh, je kan nu wel horen of ze goed kan zingen aangezien het bijna acapella is... maar goed... veel autotune er over waarschijnlijk om het recht te trekken. Nee... dit is 't niet hoor. Madonna's eigen clubmix was veel vetter.

6. Like A Virgin
Ooei. Ze begint kreunerig... en een Dance Nation vocoder-effect er over heen... waarschijnlijk ook met dank aan autotune... Hey... verrassing... DHS - House of God bassline erdoor heen... Strak geproduceerd, precies volgens de 'hoe-scoor-ik-een-top100-hit'-formule. Was een betere tweede single dan Holiday geweest.

7. Into The Groove
Hiervan had ik een paar weken geleden al voorspeld dat het de nieuwe single zou worden... en nu ik het helemaal gehoord heb weet ik het zeker... dit wordt de nieuwe single!! Dit is gewoon een HIT. Echt waar. Hier vallen de TMF-ertjes en MTV-ertjes van de Breezah generatie echt voor... Jemig... dit nummer zit goed in elkaar zeg... heel gladjes geproduceerd.
Omschrijving: Het begint met een radio-achtige Like A Prayer... dan draait ze door naar "holiday"... en dan... stilte.. "I'm waiting"... en ik zou zweren dat DJ Boozy Woozy dit nummer heeft geproduceerd... echt een "Party Affair" achtige synth komt er door heen met de melodie... Dit is voer voor de massa. Het nummer zelf is al heel erg catchy... en dan gooien ze er natuurlijk ook nog het DHS - House of God geluidje door heen, want naast Madonna is natuurlijk ook de House of God onderdeel van de naam Mad'House. Nee, ik weet het zeker. Dit gaat een nog grotere hit worden dan "Like A Prayer". Iedereen die dacht dat ze snel af zouden zijn van Mad'HOuse... forget it... want dit gaat een knaller worden! Ik zie de overvolle skihuts al voor me.

8. Be Yourself
Deze ken ik niet? Geen Madonna cover of wel soms... Maar de muziek ken ik wel... De instrumentatie komt rechtstreeks uit "Music" van Madonna. Je kan er in principe gewoon "Music" over heen zingen... Apart... wel grappig.

9. Open Your Heart
Oei oei.. weer dezelfde synth als "Into The Groove". Weer heel slim geproduceerd. Zeer gladjes en regelrecht geschreven voor de hitparades, de grote commerciele discotheken en de skihuts. Draai dit nummer en de dansvloer zit zo vol met Breezah meisjes.

10. Borderline
En weer dezelfde synth. Maar goed, even verder luisteren... goh... ze gaan terug richting de sound van de vroegere eurodance uit 1994/1996. Best leuk, maar dat komt vooral doordat het origineel zo catchy was. Dit scoort wel goed.

11. Lady of the Dawn
Deze ken ik niet? Klinkt niet als een Madonna track, maar goed... het klinkt een beetje te vrolijk. Begint als Like A Prayer, maar is wat sneller en lijkt er daarna niet meer op.

12. Everybody
Ah, dit is wel een Madonna nummer die ik ken. Een beetje donkerder dan de vorige nummers. Niet zo vrolijk, maar wel stoer. Een van de betere nummers van het album, maar zal wel niet op single uit komen.

Dit album zal wel goed gaan verkopen, maar Madonna krijgt dus echt een heel erg groot deel van de opbrengsten. Madonna staat namelijk bekend die mensen pas nummers van haar laat coveren als ze er veel... heeel erg veel geld voor krijgt.

Mijn mening. Ach, het is gewoon happy go lucky dance muziek. En ik houd wel van mainstream achtige dance dus dit plaatje zal ik nog wel een paar keer draaien van de zomer.

[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 22-06-2002 09:51]

pi_4699048
Ik geloof niet dat ik deze plaat wil horen.
pi_4699492
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 07:13 schreef postinggirl het volgende:
Ik geloof niet dat ik deze plaat wil horen.
Hehe, ongetwijfeld zul je "Into The Groove" nog moeten recenseren in je Mega Top 100 topics.
  zaterdag 22 juni 2002 @ 10:11:05 #15
8517 Tsjettel
Self-made man
pi_4699595
Jezus....

When.....

Does.....

The.....

Hurting.....

Stop.....

pi_4699608
Dat ze Frozen durven te coveren
Bah, smakeloos
pi_4702542
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 23:24 schreef ROEN het volgende:
Boycottûh! .
Ja, inderdaad

Madonna vind ik al niks maar dit is nog veel erger!

Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  zaterdag 22 juni 2002 @ 15:06:21 #18
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_4702584
Oh my.. lekker origineel weer!
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zaterdag 22 juni 2002 @ 15:10:54 #19
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4702637
ik hoop dat je hem niet gekocht hebt
pi_4702655
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 09:47 schreef CJ het volgende:

[..]

Hehe, ongetwijfeld zul je "Into The Groove" nog moeten recenseren in je Mega Top 100 topics.

inderdaad een zeer cool nummer de beste van de cd
  zaterdag 22 juni 2002 @ 16:25:08 #21
24606 edsuit
kind of blue
pi_4703460
Dus voorlopig zijn we nog niet van deze fantasieloze bagger af? Oh God, als het maar geen trend wordt...

ik zie al hele cds vol met clichematige stompie-stompie covers van Queen of Michael Jackson voor me... *ril*

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_4703484
Die zangeres ziet op er op deze foto uit als een scheel resus-aapje...
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_4703504
9 van de 10 'nummers' zijn covers van covers van covers van covers van covers
[url=http://www.u2.com]U2[/url] | [url=http://www.muse-official.com]MUSE[/url] | [url=http://www.redhotchilipeppers.com]RHCP[/url] | [url=http://www.thijs-bosma.tk]De Officieele Thijs Bosma Site![/url] [br] We are the Knights Who Say "Ni!"
pi_4703530
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 23:21 schreef CJ het volgende:
01 - Like a Prayer
05 - Frozen
06 - Like a Virgin
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')