SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Jezus gast; er is juist Braindrain omdat er te weinig werk voor hoger opgeleiden is; niet andersom.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Limburg heeft nogal last van een brain drain hoor, dus volgens mij genoeg werk...
Ténzij het Maastrichtenaren zijn dan.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja daar willen ze het nogal eens associëren met 'domme boeren', alsof boeren per definitie dom zijn ook enzoZe weten gewoon niet wat ze missen, Limburgers zijn over het algemeen juist zo gezellig.
Ik zou dan eerder zeggen Venlo.quote:
De rest van limburg is jaloers op onsquote:Op zondag 29 mei 2011 17:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder zeggen Venlo.Waarom Maastricht?
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik ging even googelen.
Jeetje, die is best wel niet zo mooi. Het gezicht is best wel dat je zo denkt van "nou... niet zo heel geslaagd". Vind ik hoor.
Ja, iedereen valt voor je charmes. Je kunt binnenkort een aanbieding verwachten van alle commerciele zenders.quote:
Nee maar ik kwam er een tegen en toen had ik een soort van crush op haar.quote:
Dat moet je het uitleggen. Wat maakte het zo ingewikkeld?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar ik kwam er een tegen en toen had ik een soort van crush op haar.
Het is allemaal heel ingewikkeld.
Omdat ik haar 3 minuten heb gesproken en ik een soort van verliefd op haar was terwijl ik haar niet eens echt ken. Dat maakt het ook zo verschrikkelijk vaag.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:52 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat moet je het uitleggen. Wat maakte het zo ingewikkeld?
Verliefd zijn is altijd ontzettend vaag. Maar wel lekker.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik haar 3 minuten heb gesproken en ik een soort van verliefd op haar was terwijl ik haar niet eens echt ken. Dat maakt het ook zo verschrikkelijk vaag.
Ik had het er over dat ik een crush had op een celebrity.quote:
Dit is heulemaal niet lekker, ik ken haar niet eens op dat oppervlakkige gesprekje na.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Verliefd zijn is altijd ontzettend vaag. Maar wel lekker.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jezus gast; er is juist Braindrain omdat er te weinig werk voor hoger opgeleiden is; niet andersom.
Als het wederzijds is wel ja.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Verliefd zijn is altijd ontzettend vaag. Maar wel lekker.
Het hoofd valt best mee hoor:quote:Op zondag 29 mei 2011 17:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh daar zie je d'r hoofd niet. Ja dan is het allemaal niet meer zo erg.
De frustratie is inderdaad utterly compleet als dat niet zo is.quote:
Haha; eenzijdige liefde... story of my life. Ik kan er echter ook wel van genieten.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De frustratie is inderdaad utterly compleet als dat niet zo is.
Hier in de regio zijn nauwelijks banen op mijn niveau in mijn sector. Als ik hier wat zou vinden is het prima; maar ik houd er gewoon rekening mee dat ik straks naar de randstad moet. Ik studeer op het moment trouwens nog gewoon.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
http://www.vkbanen.nl/lijst_banen/banen_in_jouw_regio.jsp?
tis idd niet best
Eenzijdige liefde vind ik alleen maar irritantquote:Op zondag 29 mei 2011 18:00 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha; eenzijdige liefde... story of my life. Ik kan er echter ook wel van genieten.
Het gevoel is denk ik precies hetzelfde dan wanneer het wederzijds is (al heb ik daar geen ervaring mee). Het is maar net hoe je ermee omgaat. Ik houd gewoon van de energie en de passie die ik ervan krijg op eigenlijk alle vlakken in mijn leven.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Eenzijdige liefde vind ik alleen maar irritant
Nou vind ik dus niet. Met de beantwoorde liefde kun je lekker allemaal zwijmeldingen gaan ondernemen. Van neuken tot naar het strand en lekker elkaar vertellen hoe geweldig je bent en lekker lachen etc.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het gevoel is denk ik precies hetzelfde dan wanneer het wederzijds is (al heb ik daar geen ervaring mee). Het is maar net hoe je ermee omgaat. Ik houd gewoon van de energie en de passie die ik ervan krijg op eigenlijk alle vlakken in mijn leven.
Bah zwijmeldingen.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou vind ik dus niet. Met de beantwoorde liefde kun je lekker allemaal zwijmeldingen gaan ondernemen. Van neuken tot naar het strand en lekker elkaar vertellen hoe geweldig je bent en lekker lachen etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ja, maar het verliefde gevoel is gewoon hetzelfde; alleen de pijn die je af en toe hebt omdat het onbeantwoord is, wordt vervangen door die leuke dingen die jij noemt. Dat hoort er dan wel bij ja.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou vind ik dus niet. Met de beantwoorde liefde kun je lekker allemaal zwijmeldingen gaan ondernemen. Van neuken tot naar het strand en lekker elkaar vertellen hoe geweldig je bent en lekker lachen etc.
quote:Op zondag 29 mei 2011 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Bah zwijmeldingen.Een echte romanticusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 mei 2011 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Bah zwijmeldingen.Neeeeeee. Zwijmeldingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Jaquote:
Volgens mij kan het niet plakkerig genoeg als je echt verliefd bent.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja
Nee hoor ik kan best romantisch zijn denk ik. Alleen het moet niet te plakkerig worden.
Nee, dingen als zoenen gaat me idd ook te ver...quote:Op zondag 29 mei 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja
Nee hoor ik kan best romantisch zijn denk ik. Alleen het moet niet te plakkerig worden.
Je brengt de suiker, ik de stroop?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Volgens mij kan het niet plakkerig genoeg als je echt verliefd bent.
Zag daar laatste een topic over voorbij komen... of je verliefd moet zijn wanneer je een relatie begint. Blijkbaar hebben veel mensen dat gevoel niet eens wanneer ze iets met elkaar beginnen.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Volgens mij kan het niet plakkerig genoeg als je echt verliefd bent.
Dat klopt wel hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zag daar laatste een topic over voorbij komen... of je verliefd moet zijn wanneer je een relatie begint. Blijkbaar hebben veel mensen dat gevoel niet eens wanneer ze iets met elkaar beginnen.
Het is een grapje he, zoenen, knuffelen enz. vind ik allemaal prima hoor alleen niet teveel.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee, dingen als zoenen gaat me idd ook te ver...
homoquote:Op zondag 29 mei 2011 18:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een grapje he, zoenen, knuffelen enz. vind ik allemaal prima hoor alleen niet teveel.
Dus ik kan het net zo goed opgeven?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Echt verliefd worden gebeurt dan ook ook minder snel als je ouder wordt, denk ik.
Ja; zelfbescherming tegen de pijn die het je heeft gekost in het verleden? Of misschien dat het romantische beeld dat je in het verleden vaak had van relaties e.d. steeds meer verdwijnt...quote:Op zondag 29 mei 2011 18:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat klopt wel hoor.
Echt verliefd worden gebeurt dan ook ook minder snel als je ouder wordt, denk ik.
quote:
Onbeantwoorde liefde is leuker? Alleen maar aan diegene denken terwijl je voor haar niet meer bent dan een kennis. Nee dat is leuk hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:24 schreef formerjellybean het volgende:
Onbeantwoorde liefde is leuker kan je lekker van dromen. Beantwoorde liefde is irritanter want vaak blijken ze niet zoals je gedacht en hoppa droom in duigen
Heb ik ook al vaak gehoord.... "je bent niet verliefd op haar; je bent verliefd op het beeld dat jij van haar hebt..."...quote:Op zondag 29 mei 2011 18:24 schreef formerjellybean het volgende:
Onbeantwoorde liefde is leuker kan je lekker van dromen. Beantwoorde liefde is irritanter want vaak blijken ze niet zoals je gedacht en hoppa droom in duigen
Ja en dat heb ik dus op dit moment.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heb ik ook al vaak gehoord.... "je bent niet verliefd op haar; je bent verliefd op het beeld dat jij van haar hebt..."...
Ah een poeetquote:Op zondag 29 mei 2011 18:25 schreef Waaghals het volgende:
Kortom het mooiste is om je leven lang te hunkeren naar liefde en eenzaam en verlaten te sterven
Ik weet wel wat Supersoep bedoeltquote:
Ik denk dat iedereen dat heeft die verliefd is; in hoeverre dat beeld van jou overeen komt met de werkelijkheid, kan echter sterk verschillen. Heb je eens een keer gepraat met haar, maar ken je haar enkel oppervlakkig, dan is het risico dat je verliefd bent op een fantasie erg groot... het is wel belangrijk om zoveel mogelijk contact te hebben. Ik weet niet hoe dit bij jou zit?quote:
Ik weet dat ik verliefd ben op een fantasie want ik ken haar alleen van TV en drie minuten dat ik haar gesproken heb. Dom he dat je het gewoon weet en je toch zo voelt.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat heeft die verliefd is; in hoeverre dat beeld van jou overeen komt met de werkelijkheid, kan echter sterk verschillen. Heb je eens een keer gepraat met haar, maar ken je haar enkel oppervlakkig, dan is het risico dat je verliefd bent op een fantasie erg groot... het is wel belangrijk om zoveel mogelijk contact te hebben. Ik weet niet hoe dit bij jou zit?
Na 1 keer oppervlakkig praten ben ik niet verliefd meer hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 18:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat heeft die verliefd is; in hoeverre dat beeld van jou overeen komt met de werkelijkheid, kan echter sterk verschillen. Heb je eens een keer gepraat met haar, maar ken je haar enkel oppervlakkig, dan is het risico dat je verliefd bent op een fantasie erg groot... het is wel belangrijk om zoveel mogelijk contact te hebben. Ik weet niet hoe dit bij jou zit?
Ja die James Worthy is ook zeer geliefd bij de vrouwen.quote:
Ik word altijd meteen verliefd; of ik word het niet. Alleen op het eerste gezicht dus.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Na 1 keer oppervlakkig praten ben ik niet verliefd meer hoor
Toen ik 16 was had ik dat wel..
Geen mogelijkheid om met haar in contact te komen?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet dat ik verliefd ben op een fantasie want ik ken haar alleen van TV en drie minuten dat ik haar gesproken heb. Dom he dat je het gewoon weet en je toch zo voelt.
Oh dat lijkt me toch zo geweldig Godshand.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik wordt vaker later verliefd, tijdens een relatie. Dan ontdek je meer leuke dingen aan haar. Als het alleen maar negatief blijkt wordt ik ook nooit verliefd...quote:Op zondag 29 mei 2011 18:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik word altijd meteen verliefd; of ik word het niet. Alleen op het eerste gezicht dus.
Is wel zo gezond denk ik. Verliefdheid kan nogal eens blokkerend werken bij het versieren helaasquote:Op zondag 29 mei 2011 18:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik wordt vaker later verliefd, tijdens een relatie. Dan ontdek je meer leuke dingen aan haar. Als het alleen maar negatief blijkt wordt ik ook nooit verliefd...
Nee joh ik moet realistisch zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid om met haar in contact te komen?
Ow wacht; Geraldine was het toch?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh ik moet realistisch zijn.
Misschien dat ik haar ooit weer tegenkom omdat ik mijn TV/radio droom achterna ga en me ga inschrijven voor een mediaopleiding van BNN, waar zijn ook werkt. Dat heeft trouwens niet zoveel met haar te maken dat wou ik altijd al.
Klopt!quote:Op zondag 29 mei 2011 18:33 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Is wel zo gezond denk ik. Verliefdheid kan nogal eens blokkerend werken bij het versieren helaas.
Jupquote:
Is het ook. Dit kan alleen niet met een fuckbuddy, ik waarschuw je alvast maar...quote:Op zondag 29 mei 2011 18:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me toch zo geweldig Godshand.
Waarom niet?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Is het ook. Dit kan alleen niet met een fuckbuddy, ik waarschuw je alvast maar...
Je bent toch niet verliefd op elkaar waarom zou je dan zwijmeldingen gaan doen? Fuckbuddy's zijn er juist omdat mensen al die zwijmeldingen niet willen doen en alleen maar willen neuken. Anders is het gewoon een relatie.quote:
ik wil Wel zwijmeldingenquote:Op zondag 29 mei 2011 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent toch niet verliefd op elkaar waarom zou je dan zwijmeldingen gaan doen? Fuckbuddy's zijn er juist omdat mensen al die zwijmeldingen niet willen doen en alleen maar willen neuken. Anders is het gewoon een relatie.
Omdat je dat wil of omdat je denkt dat dat moet?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik wil Wel zwijmeldingen
maar dat is heel onbereikbaar allemaal, dus moet ik in de tussentijd gewoon geneukt worden
Op Fok krijg je het zo voor elkaar denk ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lijkt me opzich wel eens vet; een fuckbuddy. Hoe kom je aan zo iemand?
Dus hij was verliefd op je geworden; maar het was niet wederzijds?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:50 schreef formerjellybean het volgende:
Bij mij was het een one- nightstand die uit de hand liep en we elkaar nog lang kennen al 4 jaar en einde verhaal was dat hij aan het huilen was in de kroeg omdat die het gewoon verpest heeft
Nou lanterfanteraar is op dit moment een kandidaat.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lijkt me opzich wel eens vet; een fuckbuddy. Hoe kom je aan zo iemand?
Klopt; ik word echter ook snel geil; maar dat is meestal op heel ander type meiden dan waar ik verliefd op wordt.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Op Fok krijg je het zo voor elkaar denk ik.
Maar je zegt net zelf dat je snel verliefd wordt, dat lijkt me dan dus geen heel goed idee.
Godsamme ik maak mezelf geen fucking bullshit wijs stom jong.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat je dat wil of omdat je denkt dat dat moet?
Ik vraag het is zeg het niet he, als je het doet omdat je neuken lekker vindt dan is het prima toch.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Godsamme ik maak mezelf geen fucking bullshit wijs stom jong.
Krijg je weer die kutonzin "Ja omdat je Denkt dat Het Moet, omdat iedereen het om je heen doet en nu denk jij dat het ook moet![]()
"
NEUKEN IS LEKKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lanter is te knap voor mij. Het is niet de bedoeling dat ik verliefd wordt op een fuck buddyquote:Op zondag 29 mei 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou lanterfanteraar is op dit moment een kandidaat.
In dat geval zijn er denk ik genoeg seksdating-sites waar je terecht kunt.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:51 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klopt; ik word echter ook snel geil; maar dat is meestal op heel ander type meiden dan waar ik verliefd op wordt.
En ook om niks nou ja niks het is niet iets om voor te huilen.quote:
ja dat had ik dus ook kroop die ook gauw naar een tafeltje naar achteren maar zijn broer en ik hadden beiden zoiets van wtfquote:
Hahaha; seksdating-sites... nou, ik heb net eens paiq uitgeprobeerd en dat is me wel genoeg internetdating op het moment. Misschien dat ik ooit nog wat foto's in mijn fobo zet ja; wanneer ik emotioneel weer wat stabieler ben. Op dit moment houd ik mijn profiel liever nog wat annoniemer.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In dat geval zijn er denk ik genoeg seksdating-sites waar je terecht kunt.
Je zult alleen wel foto's van jezelf moeten plaatsen, als je wilt gaan seksdaten speelt uiterlijk wel een belangrijke rol. Laten we eens beginnen bij je Fobo.
Kan jij verliefd worden op een meisje met zulke denkwijzes?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lanter is te knap voor mij. Het is niet de bedoeling dat ik verliefd wordt op een fuck buddy.
Wat voor denkwijzen heb ik dan zoal? Hoe komt het op jou over?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan jij verliefd worden op een meisje met zulke denkwijzes?
Je kunt altijd nog een ander profiel aanmaken en daarmee experimenteren hè. Dan hoeft niemand van hier te weten dat jij het bent.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hahaha; seksdating-sites... nou, ik heb net eens paiq uitgeprobeerd en dat is me wel genoeg internetdating op het moment. Misschien dat ik ooit nog wat foto's in mijn fobo zet ja; wanneer ik emotioneel weer wat stabieler ben. Op dit moment houd ik mijn profiel liever nog wat annoniemer.
Jup. Ik word meestal verliefd op aparte mensenquote:Op zondag 29 mei 2011 18:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan jij verliefd worden op een meisje met zulke denkwijzes?
Nou je komt een beetje verward en chaotisch over. Daar zou ik niet direct verliefd op worden. Maar hoe jij in het echt bent weet ik natuurlijk niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat voor denkwijzen heb ik dan zoal? Hoe komt het op jou over?
Maar goed ik heb het nog erger gehoord, een jongen van toen 24 die 's nachts bij zijn moeder in bed had moeten slapen toen zijn vriendin het had uitgemaakt.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ja dat had ik dus ook kroop die ook gauw naar een tafeltje naar achteren maar zijn broer en ik hadden beiden zoiets van wtf
Kun jij niet gewoon een eigen reeks maken? Het centrale nympho's neuktopic ofzo?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Godsamme ik maak mezelf geen fucking bullshit wijs stom jong.
Krijg je weer die kutonzin "Ja omdat je Denkt dat Het Moet, omdat iedereen het om je heen doet en nu denk jij dat het ook moet![]()
"
NEUKEN IS LEKKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee hij is A een enorme jankerd en B hij ging toch de fout in of niet?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:58 schreef formerjellybean het volgende:
Ben ik erg gemeen om de volgende keer als ik hem zie gewoon te zeggen en niet meer zo huilen he ???
Ja, denk het wel. Bovendien zou je hem negeren, toch?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:58 schreef formerjellybean het volgende:
Ben ik erg gemeen om de volgende keer als ik hem zie gewoon te zeggen en niet meer zo huilen he ???
Ik denk het wel. Al moet ik zeggen... ik ben ook wel een enorme emo-kut; ik huil ook wel vaker... maar NOOIT in het openbaar.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:58 schreef formerjellybean het volgende:
Oh okeequote:Op zondag 29 mei 2011 18:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jup. Ik word meestal verliefd op aparte mensen.
*streept emotionele stabliteit voor zichzelf als reden van geen vriendin kunnen krijgen door van het lijstje....quote:Op zondag 29 mei 2011 18:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Maar goed ik heb het nog erger gehoord, een jongen van toen 24 die 's nachts bij zijn moeder in bed had moeten slapen toen zijn vriendin het had uitgemaakt.![]()
![]()
![]()
Ah er is nog hoop voor die gek uit mijn klas.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
*streept emotionele stabliteit voor zichzelf als reden van geen vriendin kunnen krijgen door van het lijstje....
Laat die bitch vrij...quote:Op zondag 29 mei 2011 19:04 schreef formerjellybean het volgende:
Uhmm we wonen in een klein dorp dus we komen elkaar vaak tegen het lijf. Ik zoek sowieso geen contact meer, maar ga nog wel met anderen om die hem ook kennen, dus hou ik me een beetje in.
Terwijl er ergens binnenin me een klein superbitchje zit die af en toe zit te gniffelen of er stiekem uit wil.
Af en toe wel moeilijk hoor maar op lang termijn beter.
Ook in een klein dorp kan je iemand met rust laten, ik bedoelde niet dat je hem meteen moet negeren.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:04 schreef formerjellybean het volgende:
Uhmm we wonen in een klein dorp dus we komen elkaar vaak tegen het lijf. Ik zoek sowieso geen contact meer, maar ga nog wel met anderen om die hem ook kennen, dus hou ik me een beetje in.
Terwijl er ergens binnenin me een klein superbitchje zit die af en toe zit te gniffelen of er stiekem uit wil.
Af en toe wel moeilijk hoor maar op lang termijn beter.
Hoezo dat? Goedmaakseks ofzo?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:58 schreef Waaghals het volgende:
Maar goed ik heb het nog erger gehoord, een jongen van toen 24 die 's nachts bij zijn moeder in bed had moeten slapen toen zijn vriendin het had uitgemaakt.![]()
![]()
![]()
Soap? Is het zo erg dan.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:07 schreef formerjellybean het volgende:
Dat doe ik dus ookWil mijn eigen soap niet nog ingewikkelder maken dan die al is dus ik houd de innerbitch onder controle.
Verstandig. Zeker in de kroeg, men zit niet te wachten op drama als ze lekker een biertje drinken na een week hard werken.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:07 schreef formerjellybean het volgende:
Dat doe ik dus ookWil mijn eigen soap niet nog ingewikkelder maken dan die al is dus ik houd de innerbitch onder controle.
ik kan wel een zeepje gebruiken onder de douchequote:Op zondag 29 mei 2011 19:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja voel me af en toe wel een wandelende soap
Hehe, smoothquote:Op zondag 29 mei 2011 19:09 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik kan wel een zeepje gebruiken onder de douche
ik ben te glibberigquote:Op zondag 29 mei 2011 19:09 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Je wilt iets met Bubba?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:09 schreef Waaghals het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:19 schreef Techno het volgende:
[..]Gast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel hemels?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:27 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk het niet , ik ben niet zo'n heilig boontje
wat je ermee gaat doen, zou toch heiligschennis zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 19:27 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk het niet , ik ben niet zo'n heilig boontje
Geen idee, ben ook wel benieuwdquote:
Ok dit is weer te vaag voor mijquote:Op zondag 29 mei 2011 19:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Even opzoeken in welk deel ik S e x heb gehad. Die getallencombinatie heeft vast een betekenis. Dat zal een hint vormen voor mijn volgende keer.
Zeg, het is de Da Vinci code.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Even opzoeken in welk deel ik S e x heb gehad. Die getallencombinatie heeft vast een betekenis. Dat zal een hint vormen voor mijn volgende keer.
Lijkt me niet veel om over te klagen dan... dat is best snel alweer...quote:Op zondag 29 mei 2011 19:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
Kut. 9 Juni pas...
Oh, maar ik ben toch nog ongesteld nu.
Goh weet je hoe blij ik zou zijn als ik op 9 juni seks zou hebben dat over week al joh.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
Kut. 9 Juni pas...
We zullen het op/in de agenda zetten.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
Kut. 9 Juni pas...
Lanter? Je moet wel een condoom gebruiken enzo hè. En de pil, als het effe kan...quote:Op zondag 29 mei 2011 19:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
Kut. 9 Juni pas...
Eéntje maar? Een hele kudde.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:44 schreef formerjellybean het volgende:
Dan hebben we straks een klein lanterfantje
Een vage zesling.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:44 schreef formerjellybean het volgende:
Dan hebben we straks een klein lanterfantje
Een echte zeeman bevaart ook de rode zee.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
nah bedankt he, mijn stijve om zeepquote:Op zondag 29 mei 2011 19:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Een echte zeeman bevaart ook de rode zee.
Als het dan ook van iemand is uit het topic dan wordt het helemaal fantastisch.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:49 schreef formerjellybean het volgende:
Dan hebben we wel de eerste babies in deze reeksEn dat voor mensen waarbij versieren niet zo gemakkelijk gaat.
Klopt klopt... ik wist niet dat het al bijna juni is.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lijkt me niet veel om over te klagen dan... dat is best snel alweer...
Sophie Hilbrand?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:49 schreef greatjob het volgende:
Celebrity Crushes: Jessica Alba in Dark Angel. NL Sophie Hilbrand in 6pack een beetje. Dit zijn eigenlijk de enige 2 die ik heb gehad.
Ja!quote:Op zondag 29 mei 2011 18:58 schreef formerjellybean het volgende:
Ga je hem via het uitgaan tegen komen denk je? Trouwens geen kans dat die gast van de vorige keer nog een keer contact met je opneemt?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Klopt klopt... ik wist niet dat het al bijna juni is.
Je volgt het nieuws niet zeker? Je weet wel over wat er gebeurd buiten je eigen wereldje.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Klopt klopt... ik wist niet dat het al bijna juni is.
Pff ik zou het niet weten.. Waarschijnlijk wel helaas.. Ik weet geen andere weg.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ga je hem via het uitgaan tegen komen denk je?
Het OV! Gewoon er naast gaan zitten en zeggen dat je wil neuken geheid succes.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Pff ik zou het niet weten.. Waarschijnlijk wel helaas.. Ik weet geen andere weg.
Je zou nog gaan solliciteren bij de bios en je zou je misschien nog een keer komen laten rondleiden op de uni in Eindhovenquote:Op zondag 29 mei 2011 19:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Pff ik zou het niet weten.. Waarschijnlijk wel helaas.. Ik weet geen andere weg.
Welke buslijn is dat?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Het OV! Gewoon er naast gaan zitten en zeggen dat je wil neuken geheid succes.
Als vrouw kan dat werken als man kan je een klap in je gezicht verwachten.quote:
Ze had tenminste karakter, durfde dingen en kwam spontaan over. Uiterlijk is voor mij minder belangrijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Sophie Hilbrand?
Alhoewel ik vond die Annemieke Schollaardt van 3FM tijdens SR2009 ook heel leuk.
Zo snel slaan vrouwen niet toch.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Als vrouw kan dat werken als man kan je een klap in je gezicht verwachten.
Nee hoor. Intelligente redelijkuitziende mannen zitten niet op dat soort vragen te wachten.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Als vrouw kan dat werken als man kan je een klap in je gezicht verwachten.
Een over andere gast komt naast je zitten in de bus en zegt "Wil je neuken?" dan zullen er echt wel vrouwen zijn die dan slaan hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo snel slaan vrouwen niet toch.
Lekkere types dan als ze meteen gaan meppen, dat lijkt me meer iets voor (teken)films.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Een over andere gast komt naast je zitten in de bus en zegt "Wil je neuken?" dan zullen er echt wel vrouwen zijn die dan slaan hoor.
lekker figuur, maar heb altijd het idee dat ze "stoer" acteert ipv het echt stoer te zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
Wat vinden de mannen van Ellen ten Damme ??/
Dat heb ik altijd een geil wijf gevonden, door die hele uitstraling.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
Wat vinden de mannen van Ellen ten Damme ??/
in dierenwereld is het normaal om het op te etenquote:
Zal ik het anders een keer in de praktijk gaan testen?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Lekkere types dan als ze meteen gaan meppen, dat lijkt me meer iets voor (teken)films.
Doe maar, weten we dat ook weer.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal ik het anders een keer in de praktijk gaan testen?
Maar wat zou jij doen dan in zo'n geval?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Lekkere types dan als ze meteen gaan meppen, dat lijkt me meer iets voor (teken)films.
ik heb een keer een klap gekregen, toen een vriend van mij een vrouw in de bips kneep en zij dacht dat ik het wasquote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Opkijken, vervolgens ligt het er een beetje aan wat ik zie maar waarschijnlijk een wenkbrauw optrekken ofzo, 'nee dankje' zeggen en verder lezen of iets dergelijks.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat zou jij doen dan in zo'n geval?
Chagrijnig zeker, maar was dat de enige keer? Basisschooltijd uitgezonderd.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:06 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik heb een keer een klap gekregen, toen een vriend van mij een vrouw in de bips kneep en zij dacht dat ik het was![]()
En gewoon blijven zitten?quote:
enige keer dat ik een klap heb gehad van een vrouw jaquote:Op zondag 29 mei 2011 20:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Chagrijnig zeker, maar was dat de enige keer? Basisschooltijd uitgezonderd.
Wat is er bitcherig aan blijven zitten? Ik zou mijn plek ook niet zo makkelijk afstaan hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
![]()
Ja zoals ik al zei ben ik af en toe een beetje bitchy aangelegd.
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik denk serieus dat de reacties je nog wel eens kunnen verbazen wanneer je vrouwen vraagt of ze zin hebben om te neuken in bijvoobeeld de bus. Ik zal niet uitsluiten dat je een klap zou kunnen krijgen, maar ik denk dat de kans dat je een leuke reactie krijgt misschien net zo groot is... en met een leuke reactie bedoel ik iemand die je verzoek niet serieus neemt en er om kan lachen en misschien iets leuks terug zegt.quote:
Dat vinden mannen wel bitchyquote:Op zondag 29 mei 2011 20:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is er bitcherig aan blijven zitten? Ik zou mijn plek ook niet zo makkelijk afstaan hoor.
Dat denk ik eerlijk gezegd ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat de reacties je nog wel eens kunnen verbazen wanneer je vrouwen vraagt of ze zin hebben om te neuken in bijvoobeeld de bus. Ik zal niet uitsluiten dat je een klap zou kunnen krijgen, maar ik denk dat de kans dat je een leuke reactie krijgt misschien net zo groot is... en met een leuke reactie bedoel ik iemand die je verzoek niet serieus neemt en er om kan lachen en misschien iets leuks terug zegt.
Lijkt me sterk dat blijven zitten en zelfs nog bedankt zeggen opgevat wordt als bitcherig.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vinden mannen wel bitchyomdat het dan nogal een publieke nee is
Joh, als die kuttroll 1 keer in een willekeurig cafe op tafel gaat staan en roept "wie wil er neuken" kan ze 3 maanden vooruit.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:49 schreef formerjellybean het volgende:
Dan hebben we wel de eerste babies in deze reeksEn dat voor mensen waarbij versieren niet zo gemakkelijk gaat.
Wat zegt die brief dan ??quote:Op zondag 29 mei 2011 20:14 schreef heloef het volgende:
Ik lig hier in een deuk ik kreeg net een brief van het Ministerie van Defensie.
18 geworden zeker? Dat je opgeroepen kunt worden ivm dienstplicht bij oorlog?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:14 schreef heloef het volgende:
Why?!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:14 schreef heloef het volgende:
Behoorlijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:15 schreef greatjob het volgende:
Hoe kieskeurig zijn jullie voor een relatie (qua persoonlijkheid)?
Intelligente mannen zitten sowieso niet op jou te wachtenquote:Op zondag 29 mei 2011 19:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee hoor. Intelligente redelijkuitziende mannen zitten niet op dat soort vragen te wachten.
Best wel.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:15 schreef greatjob het volgende:
Scientologyquote:Op zondag 29 mei 2011 20:03 schreef Waaghals het volgende:
[..]
in dierenwereld is het normaal om het op te eten
en waarschijnlijk ergens ter wereld zal er wel een stam rondlopen die het een delicatesse vindt
quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
18 geworden zeker? Dat je opgeroepen kunt worden ivm dienstplicht bij oorlog?
Wat MeroViglia zegt. Ik kreeg toch even een hartverzakking toen ik hem las want ze zeggen eerst dat je bent ingeschreven en daarna pas dat de dienstplicht niet meer geldt.quote:
Heel erg. Ik ben geen makkelijke persoon om mee samen te leven en ben dus erg picky.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:15 schreef greatjob het volgende:
Komt me bekend voorquote:Op zondag 29 mei 2011 20:06 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik heb een keer een klap gekregen, toen een vriend van mij een vrouw in de bips kneep en zij dacht dat ik het was![]()
Maar dat is heulemaal niet erg.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Komt me bekend voor
Vervolgens moest haar vriendin dan als "wraak" mij maar in m'n kont knijpen
Boerkajagen zal je bedoelen een potje Wie ben ik zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:18 schreef Waaghals het volgende:
heloef, we verwachten wel een kaartje uit afghanistan he
daar kun je nog eens ouwerwets rokkenjagen
I beg to differ!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:19 schreef Waaghals het volgende:
hoe ouder je wordt, hoe minder kieskeurig
Toch wel een belangrijk punt voor het langer met elkaar uithoudenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:15 schreef greatjob het volgende:
Grootste criterium is eigenlijk dat ze open-minded is... en daarmee blijk ik automatisch al behoorlijk kritisch.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:15 schreef greatjob het volgende:
Nou de meeste jongens van mijn leeftijd zijn ook niet heel kieskeurig.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:19 schreef Waaghals het volgende:
je bent gewoon nog niet oud genoeg zekerquote:
Stoere mannen kun je niet mee bekvechten; die hebben namelijk vaak geen argumenten en lopen dan weg; of ze worden fysiek.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:20 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet het niet ergens ga ik misschien raar klinken maar ik wil een stoere man waar ik mee kan bekvechten
Is toch niet zo raar? Je wil geen ja-knikker en wellicht iemand die door zo nu en dan wat dwars te liggen (wel op een normale manier) misschien nog meer uit je haalt, als een soort uitdaging.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:20 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet het niet ergens ga ik misschien raar klinken maar ik wil een stoere man waar ik mee kan bekvechten
Wel ja help mijn droom aan diggelen jaquote:Op zondag 29 mei 2011 20:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Stoere mannen kun je niet mee bekvechten; die hebben namelijk vaak geen argumenten en lopen dan weg; of ze worden fysiek.
Dan moet je een intelligente en stoere man vinden want met alleen stoer kan je niet goed praten.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:20 schreef formerjellybean het volgende:
Join the club, op liefdesgebeied is nooit een van mijn dromen uitgekomen.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wel ja help mijn droom aan diggelen ja
Ik ga alleen een discussie aan met een bitch... maar blijkbaar zijn je argumenten ook al vrij snel opquote:Op zondag 29 mei 2011 20:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Eerder het tegenovergestelde. Aangezien je dan steeds beter weet wat je wilt.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:19 schreef Waaghals het volgende:
Precies.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Eerder het tegenovergestelde. Aangezien je dan steeds beter weet wat je wilt.
Het hangt van jouw definitie van een stoere man af.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
en als ie van zichzelf nogal apart isquote:Op zondag 29 mei 2011 20:24 schreef formerjellybean het volgende:
Een zelfverzekerde man , die zichzelf durft te zijn
Dank je , je hebt mijn droom geredquote:Op zondag 29 mei 2011 20:26 schreef greatjob het volgende:
[..]
Het hangt van jouw definitie van een stoere man af.
Als het iemand is die zelfvertrouwen heeft en tegengas durft te geven, hoeft dit niet de droom om zeep te helpen. Als je een spierbundel die leeft op testosteron wilt kan dit moeilijker worden
Ik heb een paar vrienden van me op de uni, waarvan sommige bijna 200 KG kunnen bankdrukken... ik weet alleen niet of die nou onder de stoere mannen vallenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:26 schreef greatjob het volgende:
[..]
Als het iemand is die zelfvertrouwen heeft en tegengas durft te geven, hoeft dit niet de droom om zeep te helpen. Als je een spierbundel die leeft op testosteron wilt kan dit moeilijker worden
wat een onzin, ik ben beidenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:26 schreef greatjob het volgende:
[..]
Als het iemand is die zelfvertrouwen heeft en tegengas durft te geven, hoeft dit niet de droom om zeep te helpen. Als je een spierbundel wilt die op testosteron leeft kan dit moeilijker worden
De term 'stoer' is nogal breed interpreteerbaar.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb een paar vrienden van me op de uni, waarvan sommige bijna 200 KG kunnen bankdrukken... ik weet alleen niet of die nou onder de stoere mannen vallen.
Tenzij je voldoe aan het plaatje waar dit topic ooit voor gemaakt is...quote:Op zondag 29 mei 2011 20:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eerder het tegenovergestelde. Aangezien je dan steeds beter weet wat je wilt.
Ergens denk ik dat dat het wel samenvatquote:Op zondag 29 mei 2011 20:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je zoekt een stoere massochist die graag bekvecht terwijl je hem probeert te temmen?
Hoe weet jij dat?quote:
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:32 schreef greatjob het volgende:
ik geef supersoep toch gelijk bij nader inzien
Da's wel een beetje waar ja. Je moet wel wat ervaringen opbouwen om in elk geval te weten wat je niét wilt. Waardoor het steeds makkelijker wordt om te bepalen wat je dan wél wilt.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Tenzij je voldoe aan het plaatje waar dit topic ooit voor gemaakt is...
Ja die wilde ik net quoten, want Catbert enzo gebruiken die veel.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:31 schreef Supersoep het volgende:
is de stoerste smiley, jongens.
Mits goed gebruikt.
Neequote:
Dan moet je leren een andere manier van bitchy zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 20:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat dat het wel samenvat
Dat zeg jij, ik ben stoer genoeg om daar anders over te denkenquote:
Je zegt net dat je niet stoer bent, wat is het nou?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zeg jij, ik ben stoer genoeg om daar anders over te denken
Je spreekt jezelf wel een beetje tegen.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zeg jij, ik ben stoer genoeg om daar anders over te denken
Nee hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 20:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf wel een beetje tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |