Ja, Dat is een kleine eigenschap maar ik wil graag met meerdere eigenschappen het exacter kunnen weten. licht/donker lijkt me meer op de gok.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:32 schreef Sam-x het volgende:
Donker: man
Licht: Vrouw
...of was het nu omgedraaid
Dat weet ik dus niet, ik ben geen kenner.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:44 schreef deadly_kiss het volgende:
dit kan je toch pas zien als de snaveltjes/kammetjes gaan vormen?
Als ik bedenk dat ze eendagskuikens al kunnen scheiden selecteren, dan denk ik dat je het op een andere manier ook moet kunnen zienquote:Op zondag 29 mei 2011 14:44 schreef deadly_kiss het volgende:
dit kan je toch pas zien als de snaveltjes/kammetjes gaan vormen?
Ja indd dat denk ik ookquote:Op zondag 29 mei 2011 14:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik bedenk dat ze eendagskuikens al kunnen scheiden selecteren, dan denk ik dat je het op een andere manier ook moet kunnen zien
Ja kippen hebben een cloaca dat klopt, daar heb ik ook iets over gelezen.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:50 schreef Specularium het volgende:
Kippen hebben toch een cloaca ofzo?
Kut en kont in 1.
Ik dacht vroeger dat eieren niet werden uitgepoept. Blijkt het wel zo te zijn voor de helft.
Daar hebben ze een naam voor, maar ik kan er even niet opkomen.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:59 schreef Bobdew het volgende:
[..]
Ja kippen hebben een cloaca dat klopt, daar heb ik ook iets over gelezen.
Zou je dus aan de cloaca kunnen zien of het een mannetje of een vrouwtje is?
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:59 schreef Bobdew het volgende:
[..]
Ja kippen hebben een cloaca dat klopt, daar heb ik ook iets over gelezen.
Zou je dus aan de cloaca kunnen zien of het een mannetje of een vrouwtje is?
Dankjewel, dat is een goede test.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:02 schreef Resistor het volgende:
http://patskippen.blogspo(...)is-van-de-veren.html
Bij het filmpje vanaf 3m30
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |