quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:08 schreef Sersjee het volgende:
Er is nu een docu over Queen op BBC2. Ik mis Hans.
deze ookquote:
Ik moet alleen nog de begrafenisplaat en dan heb ik de lijst voor de 30 dagen af. Ik begin morgen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:48 schreef borisz het volgende:
Dag 4: een nummer kiezen waar ik droevig van wordt...
Heb geen idee wat ik moet kiezen Heb twee nummers maar die bewaar ik voor andere dagen.
Die is dus een stuk makkelijkerquote:Op zondag 29 mei 2011 23:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog de begrafenisplaat en dan heb ik de lijst voor de 30 dagen af. Ik begin morgen.
Daar heb ik er tonnen van, alleen er aan denken brengt de waterlanders al naar boven...quote:Op zondag 29 mei 2011 23:48 schreef borisz het volgende:
Dag 4: een nummer kiezen waar ik droevig van wordt...
Heb geen idee wat ik moet kiezen Heb twee nummers maar die bewaar ik voor andere dagen.
Ja, dies ook mooi!quote:Op maandag 30 mei 2011 00:02 schreef borisz het volgende:
Gekozen voor. Andere nummers die op dag 4 zouden kunnen passen horen meer bij andere dagen.
![]()
Ik word niet zo gouw droevig van muziek, zelfs niet als ik een pallet Johan Derksen platen opzet.
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dies ook mooi!![]()
![]()
Hoe kom je eigenlijk op het idee om zo'n lijst te maken?
Kwam van Venemaquote:Op maandag 30 mei 2011 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dies ook mooi!![]()
![]()
Hoe kom je eigenlijk op het idee om zo'n lijst te maken?
Dat soort dingen vind ik ook tof om aan mee te doen!!quote:Op maandag 30 mei 2011 00:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Kwam van Venema. Ik zocht eens door en het blijkt nogal groot te zijn.
Dit vind ik leuk om aan mee te doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |