abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97674058
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:28 schreef Lord Katundro het volgende:
Kleine rode kittens! O+ Leuk :D

Zijn ze allemaal al gereserveerd? :? :@ :)
Nee geen van allen zijn ze gereserveerd.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 23:25:42 #127
4162 Lord Katundro
Jabba&Scully
pi_97679753
Echt, ik ben aan het nadenken of ik 1 van je kittens een goed tehuis kan geven :) .

Ik vraag me echter af of een 11-jarig katertje en een 11-jarig poesje, broertje en zusje, het zouden accepteren als er een nieuw katertje/poesje in hun leefomgeving geïntroduceerd zou worden...

Ik vrees dat dat helaas niet goed gaat komen, hoe spijtig het ook is...
I am happy
  zaterdag 4 juni 2011 @ 07:54:41 #128
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_97688640
Als je er dan 2 adopteert spelen ze samen en laten de oudere katten (misschien) met rust. Mijn oudjes vinden het trouwens niet erg. De poes verzorgt ze en de kater speelt af en toe mee. Of hij laat zich gebruiken als kruik.
pi_97688671
De katten van mijn ouders (hoewel daar altijd wel in de tussentijd katten bij werden geïntroduceerd) vonden het op 15 jarige leeftijd ook geen probleem om er een nieuwelingetje bij te verwelkomen.

De een negeerde ze, de ander verzorgde ze, de ander speelde met ze.. en ga zo maar door. :)

Denk wel dat het leuker is voor het kleintje als je er dan 2 neemt :)
pi_97700907
Ik heb besloten om geen van de kittens van Oognip te nemen, hoe lief ik ze ook vind O+ in plaats daarvan ga ik maandag zelf het DOC bellen en me opgeven als kittenmama O+ *O*
♥ scars make us who we are ♥
pi_97707472
Alle kittens zijn nog vrij. Het gaat erg goed met ze, vandaag zijn ze ook eindelijk goed aangekomen *O*
Hieronder een foto- en filmpjesspam

Muis loopt over Moon heen

Moon slapen

Noah flesje drinken

Shadow: "mag ik ook mama?" :P

Dan maar spelen met Sterre

Van flesje drinken word je moe!

Shadow O+

Sterre drinken
Pingoo en Moon
(krijg het filmpje niet gedraaid) Sterre gromt altijd als ze met dit rode balletje speelt _O- helaas voor haar heb ik hem gister opgezogen :X

Noah is een kleine viezerik. Hij kwam net op schoot en liet op mijn arm een bruine vlek achter :X vervolgens ga ik hem onderzoeken waar ie nog meer stront heeft want hij stinkt behoorlijk... Zit het in zijn snorharen en oren _O-
pi_97734888
O'jee Moon heeft iets ontdekt :') Ze komen al een aantal dagen op het balkon, maar toen ik vandaag naar buiten keek zat Moon opeens boven in het net _O- nooit bij stil gestaan dat die kleintjes zo licht zijn dat ze helemaal naar boven kunnen lopen :X
pi_97735298
die moon _O_
pi_97737403
O+ lieffffff
  zondag 5 juni 2011 @ 18:11:00 #135
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97746165
Bedankt voor de DM :D

Mooi hoor! Leuke nieuwelingetjes zie ik *O*.

Wat een poepjes! O+

* CantFazeMe op topic volgen ramt! :D
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_97748556
Shadow en Noah zijn 20 gram afgevallen en ze hebben nu diarree. Noah moet elk uur naar de kattenbak dus hij loopt leeg. Nu naar de dierenarts.
  zondag 5 juni 2011 @ 18:58:39 #137
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_97748721
Sterkte... Arme kleintjes... -O-
pi_97753452
Arme kleintjes inderdaad...
Ze zitten allemaal aan de antibiotica voor 8 dagen lang, 2x per dag. Ze krijgen andere brokken en ander vlees en extra bijvoeding.
Noah heeft nu al 3x op de bak gezeten maar nu lukt het elke keer niet ;(
pi_97756474
Ze zijn wel allemaal superschattig O+

Moon klom in mijn broek vandaag, en ik kreeg kopjes van Sterre O+

Zijn er niet nog Fok! mensen die een superschattig katje willen O-)
pi_97757802
Ach die arme kleintjes.
Hopelijk knappen ze snel op
  maandag 6 juni 2011 @ 11:11:27 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_97778435
Wat grappig, ik had vorige week juist gemaild naar de opvang in Enschede om informatie over wat poesjes en heb nog steeds geen reactie terug gehad.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_97778712
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:11 schreef Troel het volgende:
Wat grappig, ik had vorige week juist gemaild naar de opvang in Enschede om informatie over wat poesjes en heb nog steeds geen reactie terug gehad.
Het asiel is heel slecht te bereiken in Enschede. Je kunt beter bellen (of mij vragen :P)
pi_97778956
Ik kom me hier melden, na een standje van Oognip :@ , ik ben blij dat het weer iets beter gaat met ze en zal me in het vervolg dagelijks melden :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_97779114
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:27 schreef indaha het volgende:
Ik kom me hier melden, na een standje van Oognip :@ , ik ben blij dat het weer iets beter gaat met ze en zal me in het vervolg dagelijks melden :P
:@ zo bedoelde ik het helemaal niet :@

Maar goed. De kittens zijn allemaal goed aangekomen wat ik totaal niet had verwacht na de leegloop van gister. Moon heeft geen diarree en is al 730 gram :o klein dikzakje :D
pi_97779153
Maar ik mag eigenlijk niet teveel kijken naar Noah en Moon, want dan kom ik te zeer in de verleiding, ik heb een zwak voor rode katers sinds ik er jaren geleden een op jonge leeftijd ben kwijtgeraakt -O-
pi_97779179
Enne Oognip , een :* want ik wist niet hoe dat moest in DM
pi_97779298
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:32 schreef indaha het volgende:
Maar ik mag eigenlijk niet teveel kijken naar Noah en Moon, want dan kom ik te zeer in de verleiding, ik heb een zwak voor rode katers sinds ik er jaren geleden een op jonge leeftijd ben kwijtgeraakt -O-
O'ja dan kan ik me goed voorstellen dat je een zwak voor ze hebt. Het valt mij op dat vaak rode katers ontzettend lief en knuffelig zijn. Noah en Moon zijn ook wel echt heeel leuk O+
pi_97779419
Dat klopt, bij ons zijn alle katers wel redelijk knuffelig op zijn tijd, maar gaan ze altijd bij mijn man op schoot liggen die heeft langere benen dus een groter schootoppervlak :P en die rooie was echt mijn kat die liep overal achter me aan, ik mis dat nu nog terwijl het al 20 jaar geleden is. -O-
pi_97779463
Maar dat wil dus ook niet zeggen dat als ik nu een rode kater zou nemen dat deze hetzelfde zou zijn, waarschijnlijk gaat die ook weer bij mijn man liggen :P
pi_97782618
Noah

Moon

Shadow
Ik snap deze foto niet :') die pootjes :?

Kittens spelen met krabton :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')