Welke van die twee is het katertje dat bij jou op schoot lag?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:34 schreef Oognip het volgende:
Ik heb zojuist Noah en Maan een flesje melk gegevenNiet omdat ze het nodig hebben, maar omdat ze nog heel erg zuigbehoefte hebben en het erg lekker vinden. Noah ligt nu knock-out naast me
Shadow had na een paar likjes genoeg en Sterre ligt nog te slapen dus die is zo aan de beurt
Noahquote:Op maandag 30 mei 2011 21:35 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Welke van die twee is het katertje dat bij jou op schoot lag?
Ja ik heb vroeger ook een rooie gehad, zo liefquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:45 schreef baniekje het volgende:
Oh, wat een druifjes!![]()
![]()
![]()
Ik wil nog graag een rooie maar 7 katten is al veel he...
Ik vind Noah en Moon erg leuk! De andere 2 ook maar rood heeft een voorkeur.![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:02 schreef Mama_Mia het volgende:
IK WIL EEN ROOIE
Dat je het ff weet.
Ik wil het rooie schootkatertje
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik dacht dat Mama Mia Noah wildequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:50 schreef Oognip het volgende:
Noah is trouwens nog gewoon vrijdus dat jullie weten dat dit ventje nog wel zoekt naar een leuk huisje
Zolang niks zeker is, kan ik er geen rekening mee houden of iig wil ik dat niet. Als ze 6 weken zijn komen ze op de site dus m_m heef tot die tijd om na te denken. Ik wil niet dat de kansen op eem huisje voor de kleintjes worden verkleind door onzekerheid.quote:
Nou voor jou is het juist gemakkelijk, tegen de tijd dat ze groot genoeg zijn laat je Sterre een dagje bij jou proberen dan zie je vanzelf of het gaatquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:14 schreef Mama_Mia het volgende:
Mama_Mia wil ze allemaal wel
ik vind Noah best een schatje, maar ik vind Sterre eigenlijk nog veel leukerik weet alleen niet hoe goed het gaat, twee poezen samen?
Ja maar dat wil Oognip niet en dat snap ik ook wel, de kittens zijn haar verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou voor jou is het juist gemakkelijk, tegen de tijd dat ze groot genoeg zijn laat je Sterre een dagje bij jou proberen dan zie je vanzelf of het gaat
Kan ik me ook wel indenken, maar misschien kun je Oognip op de koffie vragen en appeltaart geven en dat ze dan de kleine Sterre toevallig even meeneemtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:24 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja maar dat wil Oognip niet en dat snap ik ook wel, de kittens zijn haar verantwoordelijkheid
Hier ga ik niet aan beginnen. Het DOC zou dat niet goed vinden, maar buiten dat blijft het kitten mijn verantwoordelijkheid zolang er niet getekend is voor het kitten en het hier nog rondloopt. Stel dat Rhana (kat van m_m) heel boos wordt, het kitten verwond en ik ermee naar de dierenarts moet, dan zal ik moeten verklaren hoe dit gekomen is en dan heb ik een probleem.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou voor jou is het juist gemakkelijk, tegen de tijd dat ze groot genoeg zijn laat je Sterre een dagje bij jou proberen dan zie je vanzelf of het gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |