abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97453165
Hallo Allemaal

Mijn zus en haar vriend gaan trouwen. ze zijn al meer dan 10 jaar samen en hebben dus al een voledig ingericht huis. ze houden van modern en luxe en houden niet van prulletjes. Ik ben getuige en ben ik opzoek naar het perfecte kado. Maar aangezien ik een net afgestudeerd iemand met niet erg veel inkomsten ben, heb ik geen idee wat ik moet geven! Het kado moet zo goedkoop mogelijk het liefst, en ik kan echt niet hoger dan 50 euro gaan.
Heeft iemand misschien een idee of een geweldige tip die mij iets verder kan helpen?

Alvast bedankt!
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
Albert Einstein
  zondag 29 mei 2011 @ 13:05:20 #2
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_97453234
Alsof wij dat kunnen bepalen wat het perfecte cadeau voor een onbekende
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_97453337
Koop een sexpakket voor man en vrouw
pi_97453375
nou aangezien ik niets weet te verzinnen, is alles wat maar meer in de buurt komt van een geschikt kado al redelijk perfect.
Albert Einstein
  zondag 29 mei 2011 @ 13:11:52 #5
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_97453464
Ontspannend resort tripje voor twee?

Hun ergens lekker uit eten laten gaan, maar wel iets nieuws en aparts? (Dus geen chinees ofsow, misschien zo iets als dat eating in the dark?)

Een mooie foto van de twee van de bruiloft laten inlijsten?
pi_97453563
http://www.witte-duiven.nl/

Kun je niet samen doen met ''de andere getuige''?
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  zondag 29 mei 2011 @ 13:15:11 #7
343569 PanicQueen
Zo. En nu koffie
pi_97453586
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:11 schreef Bienelientjee het volgende:
Ontspannend resort tripje voor twee?

Hun ergens lekker uit eten laten gaan, maar wel iets nieuws en aparts? (Dus geen chinees ofsow, misschien zo iets als dat eating in the dark?)

Een mooie foto van de twee van de bruiloft laten inlijsten?
http://www.giftfor2.nl/cadeau/Eropuit-voor-2.aspx?page=1
pi_97454390
een uitje cadeau doen? Een ballonvaart, naar een valkenier, verwendag
pi_97454670
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:40 schreef san-34 het volgende:
een uitje cadeau doen? Een ballonvaart, naar een valkenier, verwendag
Voor 50 euro een ballonvaart??
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_97456387
erg bedankt voor de tips tot nu toe!
ik zat zelf ook al te denken aan het geven van een uitje. maar ze ondernemen al veel zelf.
Maar ik denk toch ook dat ik daar op uitkom. Een ballonvaart hebben ze al eens gedaan, en denk ook idd niet dat dat me lukt voor 50 euro :P
De andere getuige is de vader van me (bijna) zwager. hij en zijn vrouw hebben zelf al iets.
Ik geef ook liever een kado alleen denk ik.
Albert Einstein
pi_97464076
een foto van hun bruiloft op canvas?
nieuw naambordje voor bij de voordeur?
pi_97475404
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:48 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Voor 50 euro een ballonvaart??
sorry ik bedoelde een cadeaubon voor een ballonvaart, die heb je vanaf 50 euro(en je kan ev met anderen afspreken dat zij er ook 1 geven zodat ze zelf niks meer hoeven bij te leggen)
pi_97475451
Heb je een romantische pannenkoekenboot in de buurt?
pi_97478287
Meestal doen wij iets samen met de familie. Dan heb je wat meer input en ideeën en een wat groter budget.
Je zou ze een
- dinerbon;
- High Tea;
- saunabon;
- barbecue;
- geld in een envelop;
kunnen geven. Misschien wat afgezaagd/weinig origineel, maar met ¤50 kom je ook niet zo ver ;) Als vriendlief en ik iets alleen doen, doen we meestal ¤50 in een envelop. Eerlijk gezegd zouden wij ook het liefste geld krijgen (staat er geen cadeautip op de trouwkaart?), om een gedeelte van de bruiloft van te betalen ;)
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2011 @ 08:15:53 #15
34726 Fratz
Max
pi_97529180
Wat dacht je van zo'n digitale fotolijst waar je dan zelf leuke foto's opzet van je zus en haar (bijna) man door de jaren heen?
En wat net iemand al eerder zei, een foto op canvas, of een foto die je in de tuin kunt ophangen.

Vond het wel grappig om je oproepje te lezen. Ik ben de getuige van mijn broer, zij zijn al 15 jaar bij elkaar en hebben ook alles al. Gelukkig heb ik wat meer geld te besteden maar een goed cadeau voor hun is nog steeds moeilijk :)
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 31 mei 2011 @ 08:41:09 #16
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_97529466
Bij de Hema heb je wel van die Lekkerweg gevallen voor niet al te hoge prijsjes.
http://hema.nl/nl-nl/winkel/lekker%20weg.aspx?navmethod=menu

Dat zijn dus bonnen om ergens iets te eten of te overnachten of welnessbonnen etc.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_97531901
Ik zou iets van een High-Tea regelen O+ of een uitgebreide lunch in de stad waar ze wonen op een fijn terras :)
Ja doei.
pi_97532494
Neem gewoon de cadeautip die geheid op de uitnodiging staat letterlijk en geef ze een sealtje met sos. Dat moet makkelijk lukken voor 50 euro, me dunkt :7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')