Is gewoon een mooie jasquote:
Haal 'm liever meteen in de winkel. Kan ik 'm ook meteen passen en zo.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)kooppunten+nickelson
Maar waarom wil je hem niet via de wehkamp? net zo handig toch
de wehkamp bezorgt de volgende dag en dan kan je ook passenquote:Op zondag 29 mei 2011 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Haal 'm liever meteen in de winkel. Kan ik 'm ook meteen passen en zo.
Dan moet ik 'm weer terugsturen en zo. Ik rijd liever even naar 'n winkel, zodat ik daar verschillende maten van de jas kan passen.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de wehkamp bezorgt de volgende dag en dan kan je ook passen
als het niet past stuur je het terug en betaal je geloof ik niets
Niet dat ik je perse aan de wehkamp wil hebben hoor maar alleen al het topic aan maken en uitzoeken waar je de jas kunt kopen is al 100 keer meer moeite dan bestellen
als je wil komen ze hem zelfs bij je halenquote:Op zondag 29 mei 2011 12:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moet ik 'm weer terugsturen en zo. Ik rijd liever even naar 'n winkel, zodat ik daar verschillende maten van de jas kan passen.
Dat Google-linkje. Daar heb je geen ruk aan.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je wil komen ze hem zelfs bij je halen
maar goed, je hebt de verkoopadressen nu dus opgelost
Wat wil je dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat Google-linkje. Daar heb je geen ruk aan.
Een beetje aangebrand? Als ze 'm in Schubbenkuttenveen bij de V&D hebben, hebben ze 'm Slikkerbeek ook wel bij de V&D. Ik vraag gewoon naar winkels waar ze dit verkopen en niet naar nutteloze linkjes of gezeik over Wehkamp.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat wil je dan?
Dat iedereen gaat zeggen ja hier in schubbenkuttenveen hebben ze hem bij de V&D? dat werkt toch niet
Kijk gewoon waar ze dat merk bij jou in de buurt hebben, bel de winkel of ze die jas hebben en opgelost
of hey! goed idee! bestel hem bij de freaking wehkamp!
Ja ik raak altijd geïrriteerd als mensen nog te dom zijn om voor de duivel te dansenquote:Op zondag 29 mei 2011 13:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een beetje aangebrand? Als ze 'm in Schubbenkuttenveen bij de V&D hebben, hebben ze 'm Slikkerbeek ook wel bij de V&D. Ik vraag gewoon naar winkels waar ze dit verkopen en niet naar nutteloze linkjes of gezeik over Wehkamp.
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:17 schreef Physics het volgende:
Wat een lelijke jas zeg, al helemaal grappig dat er "Premium" op de rug staat. Staat vast leuk bij een naamketting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |