Wat een onzin. TS waarom draag je niet gewoon wat je zelf leuk vind?!quote:Anyway, ik denk dat het gewoon afhangt van hoe die korte broek eruit ziet, ook qua kleur en stof enzo... en wat je daarboven weer draagt.
inderdaad. Vind jij het wel staan onder je korte broek?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat een onzin. TS waarom draag je niet gewoon wat je zelf leuk vind?!
Wat boeit het nou wat een ander er van vindt!?
Uiteraard moet TS gewoon dragen wat hij/zij zelf leuk vindt, geen discussie over mogelijk en ik zou ook nooit iets anders beweren...quote:Op zondag 29 mei 2011 12:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat een onzin. TS waarom draag je niet gewoon wat je zelf leuk vind?!
Wat boeit het nou wat een ander er van vindt!?
.... maar hoe laat ik dan mijn vers geschoren benen aan de wereld zien als ik geen korte broeken mag dragen....!?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:52 schreef Maatie het volgende:
Onder een korte broek kan je beter geen hoge schoenen dragen. Een echte man draagt echter geen korte broeken.
Vers geschoren benen laat je alleen zien in combinatie met een racefiets en wielrenkleding.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:53 schreef Yi-Long het volgende:
... maar hoe laat ik dan mijn vers geschoren benen aan de wereld zien als ik geen korte broeken mag dragen....!?
Met zomerse temperaturen van boven de 35 graden, mogen echte mannen best korte broeken dragen.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:52 schreef Maatie het volgende:
Een echte man draagt echter geen korte broeken.
Er zijn mannen die er bewust voor kiezen dat nooit te doen behalve thuis.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met zomerse temperaturen van boven de 35 graden, mogen echte mannen best korte broeken dragen.
Moeten ze helemaal zelf wetenquote:Op zondag 29 mei 2011 12:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zijn mannen die er bewust voor kiezen dat nooit te doen behalve thuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |