Heb je ze wel eerst gedownload/geïnstalleerd? Zo ja, dan staan ze in het CASES menu (1e optie na pijltje omlaag) maar ze komen ook gewoon voorbij tijdens het spel. Dus A Slip of the Tongue tijdens de Traffic desk en The Naked City tijdens de Vice desk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:37 schreef Stuurver het volgende:
Hoe weet je of DLC correct werkt? ben pas net begonnen met het spel maar heb Rockstar pas gekocht
Idd alleen dan zonder dat je het echt kan bewijzenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:50 schreef Burrito het volgende:
So true!![]()
Dat doubt is gewoon beschuldigen imo
free roam in de cases kiezen.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
Maar hoe doe je die streetcrimes nadat je het spel hebt uitgespeeld?
Maar dan krijg ik er wie ik al gehad heb? Of heb je ze dan al allemaal gedaan in die desk?quote:
Maakt niet uit, je komt er toch welquote:Op zondag 5 juni 2011 23:17 schreef Stuurver het volgende:
Hoe verloopt een case nou als je alle vragen verprutst? vind het echt raar dat je niet game-over kan gaan of een slecht einde kan krijgen
Je krijgt een slecht einde als je de verkeerde persoon beschuldigt.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:17 schreef Stuurver het volgende:
Hoe verloopt een case nou als je alle vragen verprutst? vind het echt raar dat je niet game-over kan gaan of een slecht einde kan krijgen
Het simpele "cijfer van 1 tot 10"-werk vind ik wat te simpelquote:Op zondag 5 juni 2011 23:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je krijgt een slecht einde als je de verkeerde persoon beschuldigt.
Verder word je prestatie natuurlijk gemeten door de sterren die je aan het eind van elke case krijgt.
LA Noire is qua gameplay ook heel simpel. Daarom spreekt het ook niet-gamers aan.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het simpele "cijfer van 1 tot 10"-werk vind ik wat te simpel
Ook daarom ging het mijn halverwege tegen staan het spelen van de game.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je komt er toch wel
Het had zoveel meer diepgang aan het spel gegeven als je beschuldigingen en beslissingen werkelijk invloed hadden op het verdere verloop.
ik vraag me af of iemand al een 100% unbecoming run heeft gehad?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je krijgt een slecht einde als je de verkeerde persoon beschuldigt.
Verder word je prestatie natuurlijk gemeten door de sterren die je aan het eind van elke case krijgt.
In de map kun je zien welke cases je al hebt gedaan. Witte heb je al gedaan, de rode moeten nog. Bovendien zijn de street crimes ook verdeeld over de verschillende desks:quote:Op zondag 5 juni 2011 23:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik er wie ik al gehad heb? Of heb je ze dan al allemaal gedaan in die desk?
Die eeuwige afgefikte huizen tegen het eindequote:Op maandag 6 juni 2011 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook daarom ging het mijn halverwege tegen staan het spelen van de game.
Tijdens traffic was ik nog heel fanatiek aan het spelen en genoot ik er echt van maar toen ik doorkeeg dat ik ook zonder straf de verkeerde in de bak kon of zelfs moest gooien ben ik echt snel door de game heen gegaan. Gewoon omdat je het toch niet fout kon doen. Erg jammer want dat maakt het saai. Ik bedoel waarom zou je opzoek gaan naar clues en het juiste antwoord als je weet dat het toch wel goed gaat komen. En die sterren had ik in het begin zelfs nog niet eens opgelet.
Daar is een aparte optie voor. Niet dat er veel te doen is, maar het kan wel degelijk (met day-night-cycle).quote:Op maandag 6 juni 2011 00:53 schreef Stokstaart het volgende:
Viel me zwaar tegen. Vooral het feit dat je nauwelijks kunt freeroamen
Gister de laatste zaak van Vice gehad, met de schutter op het dak. Ik werd tot drie keer dood geschoten, en toen ik kreeg ik zelfs de vraag of ik het schiet stukje over wou slaan.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je komt er toch wel
Dat free-roamen vond ik perfect!quote:Op maandag 6 juni 2011 00:53 schreef Stokstaart het volgende:
Viel me zwaar tegen. Vooral het feit dat je nauwelijks kunt freeroamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |