Ik heb de game al dagen niet meer aangeraakt.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:07 schreef SoldMayor het volgende:
Ik weet niet wat het is met deze game.
Ik vind het echt ontzettend vet. En alles heeft zo'n mooi detail.![]()
Maar als ik een case gedaan heb dan stop ik er gewoon weer een tijdje mee.
Bij GTA IV en RDR kon ik echt uren achter elkaar doorspelen. Hier niet.
Ik heb precies hetzelfde, maar ik vind het geen slecht ietsquote:Op zondag 29 mei 2011 02:07 schreef SoldMayor het volgende:
Je kunt via het menu EXTRAS (2 opties naar beneden in hoofdmenu) de vehicle gallery openen, dan kun je de namen en een silhouet bekijken van de auto's die je mist.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik moet er nog 6. Heb alleen geen idee welke het zijn, random cars instappen is zo vermoeiend![]()
[ afbeelding ]
Polar Bear Ice-truck moet ik ook nog, maar die andere 5.
En ik mis deze trophy nog (heb werkelijk geen idee welk wapen ik mis)
Roscoe And Friends:
Kill at least one bad guy with every gun.
Lead foot heb ik wel op de PS3 unlocked maar die staat nog in het grijs op de Social Club.
Ze sponsorden LA Confidential (die veel gelijkenissen vertoont met LA Noire; Mickey Cohen, de setting, de tijd, de decors, de kostuums, de auto's, eigenlijk gewoon de hele sfeer) en The Black Dahlia, welke gaat over de Homicide storyline.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:53 schreef nwilke het volgende:
Gisteren gooiden ze er trouwens flink wat reclame tegen aan. In de rust van de champions league finale zag ik het spel voorbij komen en later op rtl 7 waar ze een film sponsorden.
Er werd trouwens ook al reclame gemaakt voor call of duty mw 3 die pas in november uit komt.
Vind het tot nu toe nog steeds een goed spel alleen tegen het eind begint het wel wat eentonig te worden inderdaad, zit nu bij vice.
40,- (tijdelijk) vond ik een koopje voor zo'n spel. Denk niet dat er een prijsverlaging in zicht is.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:13 schreef feesbeeest het volgende:
Game is zijn geld duidelijk waard?
Prijs verlaging in zicht?
Dit dus... om een voorbeeld te noemen, random politieachtervolging bij snelheidsovertredingen ofzo.. gewoon, de kleine dingetjes.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:12 schreef Young_David het volgende:
Zit alweer op disc 3. Gaat enorm hard. Volgens mij zat er meer gameplay in GTA IV en Red Dead Redemption. Maar het is wel een toffe game, ik heb alleen de hele tijd het idee dat er zoveel meer in had kunnen zitten. Wellicht in deel 2
Ik heb me er nu ruim een week prima mee vermaakt. Nadat ik hem vrijdagavond heb kunnen spelen heb ik elke dag denk ik een uur of 2 gespeeld, elke keer 1 of 2 cases gedaan. Nu ben ik alle street crimes achter elkaar aan het doen, en de collectables aan het verzamelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:13 schreef feesbeeest het volgende:
Game is zijn geld duidelijk waard?
Prijs verlaging in zicht?
Heb je de Colt M1917l ook in je handen gehad? Deze krijg je alleen tijdens de case ''Armed and Dangerous'' door te switchen (LB of L1) wanneer je de missie begint met een primaire wapen (shotgun). Dit is iets wat ik in eerste instantie ook over het hoofd zag.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:04 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Het zou inderdaad handig zijn als je in je status kon zien welk wapen je nog niet gebruikt hebt. Ik vermoed in mijn geval de vlammenwerper nog, die heb ik helemaal gemist
Dan zal ik die inderdaad gemist hebben, thanks!quote:Op zondag 29 mei 2011 13:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je de Colt M1917l ook in je handen gehad? Deze krijg je alleen tijdens de case ''Armed and Dangerous'' door te switchen (LB of L1) wanneer je de missie begint met een primaire wapen (shotgun). Dit is iets wat ik in eerste instantie ook over het hoofd zag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:55 schreef Rijstbal het volgende:
Gisteren de laatste case van homicide uitgespeeld. Alleen het einde volgde ik niet echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je de Colt M1917l ook in je handen gehad? Deze krijg je alleen tijdens de case ''Armed and Dangerous'' door te switchen (LB of L1) wanneer je de missie begint met een primaire wapen (shotgun). Dit is iets wat ik in eerste instantie ook over het hoofd zag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
Bochten etc. krijg ik niet gecontroleerd, moet ik er wel bijzeggen dat ik normaal ook niet gewend ben om zo met de controller om te gaan.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:58 schreef Nielsch het volgende:
rijden gaat toch prima, ik snap die mensen die er moeite mee hebben echt niet... goed, soms bots je in een achtervolging wel eens ergens tegenaan, maar verder gaat het altijd prima...
Overall progress is 100%...quote:Op zondag 29 mei 2011 14:12 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
100%![]()
[ afbeelding ]
Ook platinum op de PS3, maar niet op rockstar social![]()
(lead foot throphy pakt ie niet)
Ik heb de platinum throphy gehaald maar ik sta nog maar op 77% van de throphies op de PS3. Ik mis alleen nog de DLC-thropies en die zijn onhaalbaar omdat de store nog steeds down isquote:Op zondag 29 mei 2011 18:23 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Overall progress is 100%...
Heb je ook alle trophies
Lead foot duurt eenn tijd voor ie em heeft.
Duurde bij mij ook een lange (dag of 2) tijd
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:39 schreef Nielsch het volgende:
Waarom vindt iedereen Vice zo stom? Ik vind het de beste verhaallijn tot nu toe. Homicide vond ik juist stom;Snap ik ook niet, ik vond Vice tof. Homicide was veel herhaling en de Vice missie's zijn wat leuker en afwisselender van opzet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de stem van Mervin de bookmaker is gewoon![]()
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Dat de stick gevoelig is, is juist goed. Anders kon je nauwelijks snelle manoeuvres doen. En verder hoef je natuurlijk de stick niet helemaal naar links of helemaal naar rechts te bewegen, dat is het mooie van een analoge stick.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:57 schreef megamandy het volgende:
Het rijden iss zo irritant, de stick is veel te gevoelig op hoge snelheden. En als je in een achtervolging zit moet je wel snel rijden om je verdachte niet te verliezen, blegh.
Gebruik je de handrem wel?quote:Bochten etc. krijg ik niet gecontroleerd
Respect! Ik ben er nog niet, wel bijna 100% maar nog lang niet platinum. Hoop cases opnieuw doen voor 5 sterren en een paar auto's zoeken die alleen in bepaalde missies er zijn. Wel net alle 50 reels gevonden, best saai klusjequote:Op zondag 29 mei 2011 14:12 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
100%![]()
[ afbeelding ]
Ook platinum op de PS3, maar niet op rockstar social![]()
(lead foot throphy pakt ie niet)
50 stuks valt toch best mee? In Mafia moest je 160 posters vinden dat is pas saai.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:31 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Respect! Ik ben er nog niet, wel bijna 100% maar nog lang niet platinum. Hoop cases opnieuw doen voor 5 sterren en een paar auto's zoeken die alleen in bepaalde missies er zijn. Wel net alle 50 reels gevonden, best saai klusje
ik heb ook precies het zelfde.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:07 schreef SoldMayor het volgende:
Mee eens. Ben er net doorheen.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, ik vond Vice tof. Homicide was veel herhaling en de Vice missie's zijn wat leuker en afwisselender van opzet.
En de stem van Mervin de bookmaker is gewoon![]()
Neuhquote:Op zondag 29 mei 2011 19:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat de stick gevoelig is, is juist goed. Anders kon je nauwelijks snelle manoeuvres doen. En verder hoef je natuurlijk de stick niet helemaal naar links of helemaal naar rechts te bewegen, dat is het mooie van een analoge stick.
[..]
Gebruik je de handrem wel?
Lol, waar ben je geweest dan? In de grote steden hebben ze hem vast op voorraad.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:25 schreef Burrito het volgende:
4 winkels geweest vandaag, uitverkocht![]()
Morgen maar dan
Moet er ook nog een paarquote:Op zondag 29 mei 2011 19:31 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Respect! Ik ben er nog niet, wel bijna 100% maar nog lang niet platinum. Hoop cases opnieuw doen voor 5 sterren en een paar auto's zoeken die alleen in bepaalde missies er zijn. Wel net alle 50 reels gevonden, best saai klusje
http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=311616quote:Op zondag 29 mei 2011 21:44 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Moet er ook nog een paar
2door
1. Buick Business Coupe
5. Buick 2DR Sedanette
6. Chevrolete Fleetmaster 2DR
7. Chevrolete Styeline
13. Packard Custom
14. Desoto 2DR Custom
16. Ford Business Coupe
17. Ford Tudor Convertible
4door
5. Chevrolet Sedan
11. Frazer Manhattan
police
7. International Police Wagon
- At roadblocks, or during the Reefer Madness mission
service
1. International KB8
Amsterdam Osdorpquote:Op zondag 29 mei 2011 20:26 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lol, waar ben je geweest dan? In de grote steden hebben ze hem vast op voorraad.
Die International Police Wagon heb ik gepakt bij een van die street crimes, "Bank Job" geloof ik, iig een bankoverval. Zodra die missie begint knal je de mannen die buiten staan neer. Rechts van je staat zo'n auto. Er even in zitten is al genoegquote:Op zondag 29 mei 2011 21:44 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Moet er ook nog een paar
2door
1. Buick Business Coupe
5. Buick 2DR Sedanette
7. Chevrolete Styeline
13. Packard Custom
14. Desoto 2DR Custom
16. Ford Business Coupe
4door
5. Chevrolet Sedan
11. Frazer Manhattan
police
Packard custom kan je bij de Instaheat-fabriek vinden.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:44 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Moet er ook nog een paar
2door
1. Buick Business Coupe
5. Buick 2DR Sedanette
7. Chevrolete Styeline
13. Packard Custom
14. Desoto 2DR Custom
16. Ford Business Coupe
4door
5. Chevrolet Sedan
11. Frazer Manhattan
police
AH .... dan doe ik die case nog een keer.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:25 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Die International Police Wagon heb ik gepakt bij een van die street crimes, "Bank Job" geloof ik, iig een bankoverval. Zodra die missie begint knal je de mannen die buiten staan neer. Rechts van je staat zo'n auto. Er even in zitten is al genoeg
Dat zeiden Team Bondi en Rockstar zelfquote:Op zondag 29 mei 2011 23:11 schreef Tijn het volgende:
Wie zei er trouwens dat ze geen RAGE gebruiken? Want dat ze dat wel doen, blijkt uit de credits.
Nou, dat lijkt me echt dikke onzin dan. Sowieso ziet en voelt het allemaal erg RAGE-achtig, ook is er in de credits een heel blok gewijd aan het RAGE-team van Rockstar.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zeiden Team Bondi en Rockstar zelf.
Wat is rage dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:11 schreef Tijn het volgende:
Wie zei er trouwens dat ze geen RAGE gebruiken? Want dat ze dat wel doen, blijkt uit de credits.
Aah thanksquote:Op maandag 30 mei 2011 08:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
De engine van Rockstar, die ze ook in GTA en RDR gebruiken.
Geniaal spel idd! Echt een spel voor mij lekker rustig doorspelenquote:Op maandag 30 mei 2011 04:41 schreef Insane- het volgende:
Wat een kutspel is dit... Al de zoveelste nacht dat ik nu pas mijn bed in lig door La Noire...
De AI probeert dan naar rechts te gaan, maar op kruispunten blijven ze vaak gewoon links staan/rijdenquote:Op maandag 30 mei 2011 08:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aah thanks.
By the way, merkt iemand effect of de sirene nou aan staat of niet? Ik doe de sirene aan dan verwacht ik dat iedereen aan de kant gaat en niet mij nog gaat snijden etc.
Idd, dus niet teveel rechts gaan rijden als je de sirene aanhebtquote:Op maandag 30 mei 2011 08:31 schreef AQuila360 het volgende:
En als je zelf op de rechterbaan bent dan willen ze van links ook nog naar rechts![]()
Dat ondervragen is soms net russisch roulette. Kies A X of Y en je hoort meteen of er een kogel in het magazijn zatquote:Op maandag 30 mei 2011 08:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geniaal spel idd! Echt een spel voor mij lekker rustig doorspelen
Wat vinden jullie van dat ondervragen eigenlijk? Want dat vind ik niet echt tof eerlijk gezegd.
Het hele spel draait zowat om die ondervragingen. En jij vindt het een geniaal spel maar dat niet tot?quote:Op maandag 30 mei 2011 08:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geniaal spel idd! Echt een spel voor mij lekker rustig doorspelen
Wat vinden jullie van dat ondervragen eigenlijk? Want dat vind ik niet echt tof eerlijk gezegd.
Ik vind het niet echt goed werken nee. Maar ook niet vervelend ofzo.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het hele spel draait zowat om die ondervragingen. En jij vindt het een geniaal spel maar dat niet tot?
Voelt en zag er inderdaad uit als RAGE, denk een mix van RAGE en een engine van Team Bondi. Euphoria in ieder geval niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me echt dikke onzin dan. Sowieso ziet en voelt het allemaal erg RAGE-achtig, ook is er in de credits een heel blok gewijd aan het RAGE-team van Rockstar.
Join the clubquote:Op maandag 30 mei 2011 14:23 schreef AQuila360 het volgende:
Net The Golden Buttfly case helemaal verkloot
Sirene aan = linker baan rijdenquote:Op maandag 30 mei 2011 08:35 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Idd, dus niet teveel rechts gaan rijden als je de sirene aanhebt.
Hehehe, 2 keer gespeeld, twee keer verklootquote:Op maandag 30 mei 2011 14:23 schreef AQuila360 het volgende:
Wat?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:49 schreef Young_David het volgende:
[..]
Hehehe, 2 keer gespeeld, twee keer verkloot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2011 14:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat?Hoe kun je het de tweede keer nou fout doen?
Alsof je elke keer met een notitieblokje opschrijft wat goed en fout wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Same, snapte ook niet echt wat ik anders had moeten doen tijdens de overhoringen of wat dan ook.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:23 schreef AQuila360 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Denk het niet want, bij the red lipstick murder was het volgens mij, kon ik kiezen tussen een overhoring op het politiebureau of een andere locatie. Ik koos voor de andere locatie en loste daar de zaak meteen op, kreeg toch 4 sterren terwijl ik niet alles goed beantwoord had.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:06 schreef AQuila360 het volgende:
Maar is het ook zo dat als je nog naar Locatie A en B kunt en je gaat naar A en daar is dan ook de dader dat je dan ook een lagere beoordeling krijgt omdat je niet bij B bent geweest?
Omdat dat soms onder aan bij die opmerking staat van als je daar en daar nog was geweest dan had je nog iets kunnen doen?
Dat zou wel lame zijn.
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Same, snapte ook niet echt wat ik anders had moeten doen tijdens de overhoringen of wat dan ook.Raar stukje idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf er ook bij dat dat overhoren best kut is want heel vaak is het ook niet echt duidelijk wat nu precies de vraag is of welk ding je moet weerleggen. Maarja nu boeit het me niet meer zo als ik vragen fout heb.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ja bij die case had ik ook bij een iemand nul vragen goedquote:Op maandag 30 mei 2011 19:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Raar stukje idd! Ik blijf er ook bij dat dat overhoren best kut is want heel vaak is het ook niet echt duidelijk wat nu precies de vraag is of welk ding je moet weerleggen. Maarja nu boeit het me niet meer zo als ik vragen fout heb.
Theoretisch wel ja, maar soms dan denk ik waarom zou je daarover liegen en dan klik ik dus alsnog verkeerd.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:14 schreef feesbeeest het volgende:
Is het duidelijk te merken als iemand liegt?
VB:
Opzichtig met ogen wegkijken etc.
Klopt.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Theoretisch wel ja, maar soms dan denk ik waarom zou je daarover liegen en dan klik ik dus alsnog verkeerd.
Doe je het wel met de goede stick? Het is namelijk niet erg moeilijk. Gewoon blijven lopen en een beetje bijsturen af en toe.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:35 schreef speknek het volgende:
Ik snap dat evenwichtsbalk lopen niet. Als ik corrigeer val ik.
klopt, en heb je het indiana jones stukje al gehad?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:29 schreef speknek het volgende:
Mja ik kwam erachter dat je heel zachtjes moet lopen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Same, snapte ook niet echt wat ik anders had moeten doen tijdens de overhoringen of wat dan ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:38 schreef Necrodeath het volgende:
[..]Te simpel, daar denk ik niet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Valt mee hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:15 schreef Captainp00face het volgende:
Wow, ik heb gewoon iemand doodgereden?! Een hele prestatie in dit spel, niet?
hoe weet je of ze echt dood zijn? ik krijg altijd alleen maar die waarschuwing dat ik geen mensen mag aanrijden. Maar het is ook gewoon achterlijk dat die mensen niet aan de kant gaan als ik de sirene aan heb.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:15 schreef Captainp00face het volgende:
Wow, ik heb gewoon iemand doodgereden?! Een hele prestatie in dit spel, niet?
Jawel want je zei dat hij aan beide kon worden gelinkt.quote:
[ Bericht 5% gewijzigd door AQuila360 op 31-05-2011 08:47:09 ]Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Dan liggen ze plat op de grond in een plas bloedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoe weet je of ze echt dood zijn? ik krijg altijd alleen maar die waarschuwing dat ik geen mensen mag aanrijden. Maar het is ook gewoon achterlijk dat die mensen niet aan de kant gaan als ik de sirene aan heb.
Klopt!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:56 schreef Mani89 het volgende:
Soms zijn de bewijzen die je aan moet voeren om een leugen te bewijzen erg krom.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel want je zei dat hij aan beide kon worden gelinkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:36 schreef megamandy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de sfeer is zo tof
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Nu nog wel ja. Hoe verde je komt hoe minder hij wordt helaasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
spel gekocht en vind hem erg vermakelijk
Vind je? Hoezo dat?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:06 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nu nog wel ja. Hoe verde je komt hoe minder hij wordt helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
Ik zit bij de 3e missie van het volgende departement, en inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:42 schreef Rijstbal het volgende:
Pff ik vind het een beetje saai wordenHet verhaal spreekt me minder aan nu ik bij Vice ben.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:51 schreef RingBewoner het volgende:
The Quarter Moon MurdersOok net gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke afsluiter nu door met Vice!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Dat vind ik niet, hoor!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:06 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nu nog wel ja. Hoe verde je komt hoe minder hij wordt helaas
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:51 schreef RingBewoner het volgende:
The Quarter Moon MurdersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar ook daarna trouwens . Ik heb het spel al twee dagen niet meer gespeeld puur omdat ik gewoon niet leuk vind welke kant het verhaal opgaat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:42 schreef Rijstbal het volgende:
Pff ik vind het een beetje saai wordenHet verhaal spreekt me minder aan nu ik bij Vice ben.
Er komt nog wel wat DLC dat lijkt me wel tof opzich. Ik hoop dat je gewoon een losse case a 100 - 200 points kan kopen ofzo.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:44 schreef Moro het volgende:
Pest is wel dat het replay gehalte gewoon laag is, ik doe nu wat cases over voor 5 sterren terwijl ik een serie volg. Ben er eigenlijk nog niet over uit of ik hem houd of doorverkoop.
SPOILER: einde van viceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:21 schreef pugehenis het volgende:
Ik vond vice juist een leuke afwisseling.
Wat ik wel naar vondSPOILER: einde van viceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Ja, denk het wel. Al weet ik wel dat ik nooit meer een R* game ga preorderen, nu extra veel betaald voor die DLC die:quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:48 schreef AQuila360 het volgende:
DLC-plannen voor L.A. Noire
Iemand die zo'n pass gaat kopen?
Wutquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:24 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
1) Ik nog niet heb kunnen downloaden sinds de release
Ik ga die pass zeker kopen, maar wat ik niet helemaal begrijp: als ik nu de pass koop, mag ik dan straks ook die laatste twee cases downloaden of geldt dat alleen als je de pass later koopt (wanneer die DLC uit is)?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:48 schreef AQuila360 het volgende:
DLC-plannen voor L.A. Noire
Iemand die zo'n pass gaat kopen?
PS3 hè. Kan die pre-order bonus niet downloaden omdat dat via de Store moet, en die is nog down.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
WutWaarom niet?
Ik loop gewoon rond in m'n gedownloade Broderick pakkie, anders!
Nee, als je nu die pass koopt dan krijg je al die content die je daar ziet. Dus ook die cases die nog niet uitgekomen zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ga die pass zeker kopen, maar wat ik niet helemaal begrijp: als ik nu de pass koop, mag ik dan straks ook die laatste twee cases downloaden of geldt dat alleen als je de pass later koopt (wanneer die DLC uit is)?
Jezus, nog steedsquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:38 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
PS3 hè. Kan die pre-order bonus niet downloaden omdat dat via de Store moet, en die is nog down.
Ja, online gamen is gewoon mogelijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jezus, nog steedsIk dacht dat PSN inmiddels weer gewoon up was en draaide als vanouds
Bizar. Hoe lang duurt dat nu al? 2 maanden ofzo?quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:50 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, online gamen is gewoon mogelijkMaar games kopen of codes inwisselen via de PSN Store nog niet.
Poeh, weet het niet meer eigenlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bizar. Hoe lang duurt dat nu al? 2 maanden ofzo?
Rockstar zal wel blij met Sony zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:44 schreef Roces18 het volgende:
Download before 14 juni voor iets extra's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x10000
Wedden dat die PSN store dan nog niet eens open is
In het menu moet je van Resume naar Cases gaan, daar kun je de optie free-roam kiezen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens je kon toch free roamen nadat je de game uitgespeeld had ?
Waarom begint het spel bij mij dan als ik op resume klik alla gta weer bij de laatste missie ?
Bij RDR is alles beter geregeldquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmmn okay bedankt bij RDR is dat dan beter gereld .
SPOILER: eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
Ik heb zo'n PSN Card gekocht van 20 euro. Zeg maar prepaid tegoed. De meeste speelgoed/gamewinkels hebben die wel. Ook bol.com of direct in je mailbox op psncode.nl.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:41 schreef abruzzese het volgende:
L.A. Noire Rockstar Pass voor de Playstation 3 is leuk bedoeld maar hoe koop je zo,n pass eigelijk ????
Met een creditcard ???
Heb ik helemaal niet en wil ik zeker niet , klote creditcard .
Hoe kom ik aan L.A. Noire Rockstar Pass ????
Playstation store via creditcard is toch zo onveilig en vooral met die Hackers van vandaag .
Uhm nee, volgens mij is credit card of zo'n voucher de enige manier om te betalen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:42 schreef abruzzese het volgende:
Een psn Card kost ¤20,00 en ik gebruik de resterende ¤10,00 toch niet .
Ik download nooit DLC PS3 of Playstation store , alleen nu met L.A.Noire is voor mij een uitzondering .
Toch zou ik deze Rockstar pass korting graag willen gebruiken vanwege die DLC , is er dan geen andere mogelijkheid ?
3 stuksquote:Op donderdag 2 juni 2011 07:32 schreef Hyman het volgende:
Lol, heb je voor de 360 verschillende dvd's?
Als je gewoon het verhaal doorspeelt, valt het inderdaad wel mee. Maar als je losse cases gaat spelen, is het wel irritant.quote:
Als je de storyline speelt, komen de DLC cases daar op het juiste moment tussen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:29 schreef pugehenis het volgende:
al die dlc speelt zich dan niet chronologisch af, dat is dan wel weer enigszins jammer gezien het einde van het spel.
Over welke case heb je het nou?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:41 schreef Stuurver het volgende:
Ik hoor dat die Consul case maar 10 minuten lang is
Net ook A Slip of the Tongue gespeeld...quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Over welke case heb je het nou?
Ik heb gisteren A Slip Of The Tongue en The Naked City gespeeld, die zijn allebei ongeveer een uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Consul's carquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Over welke case heb je het nou?
Ik heb gisteren A Slip Of The Tongue en The Naked City gespeeld, die zijn allebei ongeveer een uur.
Zo dacht ik het ook te gaan uitspelen, maar ik had 34/40 streetcrimes. Terwijl ik echt elke streetcrime die omgeroepen werd beantwoorde. Nu heb ik geen zin om het spel er weer in te doen voor die paar streetcrimes.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:46 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Uitgespeeld, tenminste de street crimes en cases. De rest duurt me te lang.
Toch zijn die streetcrimes best leukquote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:05 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Zo dacht ik het ook te gaan uitspelen, maar ik had 34/40 streetcrimes. Terwijl ik echt elke streetcrime die omgeroepen werd beantwoorde. Nu heb ik geen zin om het spel er weer in te doen voor die paar streetcrimes.
Sommige crimes zijn alleen 's avonds of 's nachts te spelen. In Free roam zit een dag/nacht cyclus dus gewoon even rondrijden (toch even wat film reels zoeken?) en dan zie je ze vanzelf verschijnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:05 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Zo dacht ik het ook te gaan uitspelen, maar ik had 34/40 streetcrimes. Terwijl ik echt elke streetcrime die omgeroepen werd beantwoorde. Nu heb ik geen zin om het spel er weer in te doen voor die paar streetcrimes.
Een spel hoeft toch ook niet moeilijk te zijn?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 07:22 schreef Burrito het volgende:
Ik heb best veel van die vragen fout maar het schijnt niet uit te maken. Ik kom uiteindelijk toch wel bij een dader uit. Dit is gelijk ook mijn probleem met dit spel, waar zit de moeilijkheid in? Ik heb een paar keer gefaald door een vluchtende auto oid niet in te halen maar verder zit er volgens mij geen skill factor in deze game?
Ja, ze zelf zoeken is een behoorlijke opgave. Je moet zoeken naar gouden filmblikken, maar ze liggen echt op plekken waar je nooit komt. Heb er maar een enkele gevonden vlak bij een case locatie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:45 schreef AQuila360 het volgende:
Over die film reels gesproken die heb ik nog geen een gevonden. Hoe zie je die?
Gewoon quit en dan weer resume dan ga je naar je vorige savepoint terug en dat is nooit heel ver.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:08 schreef zeebeschuit het volgende:
Mijn assistent bij homicide zit vast bij belmont school. Staat tegen een boom aan op een verhoging. Heb al alles geprobeerd om hem er vanaf te krijgen maar hij kan niet meer vooruit. Met auto er tegenaan rijden of tegen m praten vanuit diverse hoeken maakt niks meer uit.
RotbugDenk dat ik 't hele level maar opnieuw moet spelen want kan niet zonder hem naar central neem ik aan?
Hoofdmenu -> Extras, daar kan je zien welke je hebt unlocked en welke je nog moetquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:21 schreef Ixnay het volgende:
Kun je niet ergens zien welke auto's je al gehad hebt, dat zoekt wat makkelijker?
Gebeurde me laatst ook in free roam, ik besloot hem maar daar vast te laten zitten en te vertrekken. Je raadt nooit wat er gebeurdequote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:08 schreef zeebeschuit het volgende:
Mijn assistent bij homicide zit vast bij belmont school. Staat tegen een boom aan op een verhoging. Heb al alles geprobeerd om hem er vanaf te krijgen maar hij kan niet meer vooruit. Met auto er tegenaan rijden of tegen m praten vanuit diverse hoeken maakt niks meer uit.
RotbugDenk dat ik 't hele level maar opnieuw moet spelen want kan niet zonder hem naar central neem ik aan?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:56 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Gebeurde me laatst ook in free roam, ik besloot hem maar daar vast te laten zitten en te vertrekken. Je raadt nooit wat er gebeurde
Op een gegeven moment wordt hij gebracht door een politie wagen en maakt hij de opmerking dat het zonde is van het geld om een patrolman om een lift te moeten vragen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:57 schreef maniack28 het volgende:
Laatste case:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door DennisDeBengel op 05-06-2011 09:53:42 ]
Het spel (En met name het verhoren) rammelt aan alle kanten maar omdat het niet echt uitmaakt of je het goed of slecht doet daarmee maakt dat niet veel uit en is het door de rest wel weer superquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:52 schreef -Dries- het volgende:
Pff ben wel klaar met de game eerlijk gezegd.. Eerste zaak van Vice gedaan en ik wou iemand interrogaten, maar geen enkele truth, doubt of lie was correct. Wat bleek? Ik had eerst naar een andere dude moeten gaan. Zo kon ik wel bewijs krijgen dat die eerste persoon loog. WTF? Dus in feite wordt de speler gestraft omdat hij toevallig eerst naar suspect A ging ipv suspect B. En die homicide missies waren ook zo vervelend als de pest...
Jammer, het spel begon wel écht heel goed.
Ben nog niet klaarquote:
Klopt ook wel ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vond Traffic het best gewoon zonder groot achtegrond verhaal lekker zaken oplossen.
Daarna wordt je zelf en in het verhaal veel te veel gestuurd naar iets wat ik helemaal niet wil.
Verhaal technisch verplicht de verkeerde oppakken en meer van dat soort dingen.
Mooi! Tip: Doe alle streetcrimes gelijk en niet als je het spel heb uitgespeeld. Scheelt je ook weer wat. Enne handig soms is om je partner te laten rijden door driehoek ingedrukt te houden bij een auto. Dan kan je bv. door de clues gaan of gewoon tijd besparen door zelf te rijden (skippen kan met X).quote:
Heb je ze wel eerst gedownload/geïnstalleerd? Zo ja, dan staan ze in het CASES menu (1e optie na pijltje omlaag) maar ze komen ook gewoon voorbij tijdens het spel. Dus A Slip of the Tongue tijdens de Traffic desk en The Naked City tijdens de Vice desk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:37 schreef Stuurver het volgende:
Hoe weet je of DLC correct werkt? ben pas net begonnen met het spel maar heb Rockstar pas gekocht
Idd alleen dan zonder dat je het echt kan bewijzenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:50 schreef Burrito het volgende:
So true!![]()
Dat doubt is gewoon beschuldigen imo
free roam in de cases kiezen.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
Maar hoe doe je die streetcrimes nadat je het spel hebt uitgespeeld?
Maar dan krijg ik er wie ik al gehad heb? Of heb je ze dan al allemaal gedaan in die desk?quote:
Maakt niet uit, je komt er toch welquote:Op zondag 5 juni 2011 23:17 schreef Stuurver het volgende:
Hoe verloopt een case nou als je alle vragen verprutst? vind het echt raar dat je niet game-over kan gaan of een slecht einde kan krijgen
Je krijgt een slecht einde als je de verkeerde persoon beschuldigt.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:17 schreef Stuurver het volgende:
Hoe verloopt een case nou als je alle vragen verprutst? vind het echt raar dat je niet game-over kan gaan of een slecht einde kan krijgen
Het simpele "cijfer van 1 tot 10"-werk vind ik wat te simpelquote:Op zondag 5 juni 2011 23:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je krijgt een slecht einde als je de verkeerde persoon beschuldigt.
Verder word je prestatie natuurlijk gemeten door de sterren die je aan het eind van elke case krijgt.
LA Noire is qua gameplay ook heel simpel. Daarom spreekt het ook niet-gamers aan.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het simpele "cijfer van 1 tot 10"-werk vind ik wat te simpel
Ook daarom ging het mijn halverwege tegen staan het spelen van de game.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je komt er toch wel
Het had zoveel meer diepgang aan het spel gegeven als je beschuldigingen en beslissingen werkelijk invloed hadden op het verdere verloop.
ik vraag me af of iemand al een 100% unbecoming run heeft gehad?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je krijgt een slecht einde als je de verkeerde persoon beschuldigt.
Verder word je prestatie natuurlijk gemeten door de sterren die je aan het eind van elke case krijgt.
In de map kun je zien welke cases je al hebt gedaan. Witte heb je al gedaan, de rode moeten nog. Bovendien zijn de street crimes ook verdeeld over de verschillende desks:quote:Op zondag 5 juni 2011 23:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik er wie ik al gehad heb? Of heb je ze dan al allemaal gedaan in die desk?
Die eeuwige afgefikte huizen tegen het eindequote:Op maandag 6 juni 2011 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook daarom ging het mijn halverwege tegen staan het spelen van de game.
Tijdens traffic was ik nog heel fanatiek aan het spelen en genoot ik er echt van maar toen ik doorkeeg dat ik ook zonder straf de verkeerde in de bak kon of zelfs moest gooien ben ik echt snel door de game heen gegaan. Gewoon omdat je het toch niet fout kon doen. Erg jammer want dat maakt het saai. Ik bedoel waarom zou je opzoek gaan naar clues en het juiste antwoord als je weet dat het toch wel goed gaat komen. En die sterren had ik in het begin zelfs nog niet eens opgelet.
Daar is een aparte optie voor. Niet dat er veel te doen is, maar het kan wel degelijk (met day-night-cycle).quote:Op maandag 6 juni 2011 00:53 schreef Stokstaart het volgende:
Viel me zwaar tegen. Vooral het feit dat je nauwelijks kunt freeroamen
Gister de laatste zaak van Vice gehad, met de schutter op het dak. Ik werd tot drie keer dood geschoten, en toen ik kreeg ik zelfs de vraag of ik het schiet stukje over wou slaan.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je komt er toch wel
Dat free-roamen vond ik perfect!quote:Op maandag 6 juni 2011 00:53 schreef Stokstaart het volgende:
Viel me zwaar tegen. Vooral het feit dat je nauwelijks kunt freeroamen
Bedankt! Zal straks even kijken want gister deed ik die van traffic en had ik gewoon weer dezelfde en daarna telde ze ook niet mee omdat het op 25/40 bleef staan.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:41 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
In de map kun je zien welke cases je al hebt gedaan. Witte heb je al gedaan, de rode moeten nog. Bovendien zijn de street crimes ook verdeeld over de verschillende desks:
1. Traffic: 12
2. Homicide: 13
3. Vice: 10
4. Arson: 5
Het gekke is dat je, als je aan het freeroamen bent via een bepaalde desk, dat je niet alle street crimes te zien krijgt. Ik vermoed dat dit te maken heeft met het tijdstip van de dag: dat de ene groep street crimes alleen 's avonds of 's nachts is te voltooien.
Ook kun je in de Social Club (http://socialclub.rockstargames.com) zien welke je nog moet via de Checklist.
Check even youtube heb ik ook 2 gedaan omdat ik een filmpje gemist heb.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:32 schreef Stuurver het volgende:
Ik heb die flashback voor de laatste vice case gemist, wat gebeurde er?
Het is nooit ingewikkeld omdat je eigenlijk niet zelf hoeft na te denkenquote:Op maandag 6 juni 2011 11:34 schreef Kuukske het volgende:
Tof spel. Ware het niet dat ik Arson veuls te ingewikkeld vond worden.
Maar goed, binnenkort begin ik nog wel een keertje opnieuw denk ik.. Of in ieder geval een beetje freewheelen. Ik heb nog een hoop streetcrimes open staan en moet nog eens kijken of ik wat landmarks kan vinden.
Mee eens. Homicide vind ik gauw (te) eentonig worden. Je pakt telkens daders op en telkens wordt daarna een bijna identieke moord gepleegd. De laatste missie van Homicide vond ik dan wel weer goed geslaagd!quote:Op maandag 6 juni 2011 14:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is nooit ingewikkeld omdat je eigenlijk niet zelf hoeft na te denken![]()
Maar Arson vond ik wel een tof verhaal hebben waarin je toch al zelf wel wat kunt bedenken.
GTA vond ik niet zo heel tof en RDR nog niet gedaan helaas.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:15 schreef Young_David het volgende:
Nadat ik het uitgespeeld heb heb ik een beetje dubbel gevoel bij dit spel. Aan de ene kant is het hartstikke leuk, aan de andere kant heel lineair en eentonig. Dit spel heeft voornamelijk veel potentie.
De technieken voor ondervragen en het gebruik van acteurs passen veel beter in RPG's. Als dit soort animaties in Fallout, Mass Effect of Elder Scrolls zouden zitten ...![]()
Maar GTAIV en RRR waren allebei stukken beter.
Qua tijd durf ik niet te zeggen, maar je moet toch e.e.a. doen hoor. Wat crime scenes bezoeken, buurtonderzoek, brandweerkazerne bezoeken maar het loopt op een gegeven moment wel door in het einde van het verhaal.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:14 schreef Stuurver het volgende:
Hoe lang zijn de laatste drie Arson cases?
Het verhaal en de missies vond ik ook niet heel erg leuk, als sandbox vond ik GTA dan wel weer leukquote:Op maandag 6 juni 2011 16:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
GTA vond ik niet zo heel tof en RDR nog niet gedaan helaas.
Hoelang duurt RDR?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:05 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Qua tijd durf ik niet te zeggen, maar je moet toch e.e.a. doen hoor. Wat crime scenes bezoeken, buurtonderzoek, brandweerkazerne bezoeken maar het loopt op een gegeven moment wel door in het einde van het verhaal.
[..]
Het verhaal en de missies vond ik ook niet heel erg leuk, als sandbox vond ik GTA dan wel weer leukRDR daarentegen heb ik echt verslonden qua verhaal. Moet je zeker eens spelen! De game wordt steeds goedkoper.
Goede vraag, best lang in ieder geval. Helemaal omdat er zoveel buiten de missies om te doen is, je hebt een hoop strangers die je side quests geven die vrij lang duren en een hoop challenges. Kan je niet mijn tijd geven, de Social Club stats hebben al een tijdje niet meer gesynchroniseerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat je niet meer Traffic zaken hebt: Phelps en Benkowsky waren een goed team, daar had veel meer ingezeten. Wat betreft Vice en Arson weet ik het nog niet, moet ik nog achterkomen."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:24 schreef Sabata het volgende:
Ik ben nu bezig met de laatste Homicide case, en je kunt heel goed zien dat Rockstar het oeuvre van James Ellroy als uitgangspunt had. The Black Dahlia is natuurlijk een weggevertje en Captain Donnely is bijna sprekend Dudley Smith uit LA Confidential (tot en met het accent uit de film aan toe). De Homicide Desk vind ik niet zo geweldig, iets te cliché.Ik vond die guy uit je spoiler juist tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat je niet meer Traffic zaken hebt: Phelps en Benkowsky waren een goed team, daar had veel meer ingezeten. Wat betreft Vice en Arson weet ik het nog niet, moet ik nog achterkomen.![]()
Dat je een partner bij je had maakte het wel veel toffer.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Ja dat dacht ik al, maar soms beweegt de persoon heel af en toe met zn ogen. Het is best frustrerend als het elke keer niet luktquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:58 schreef Divje het volgende:
Als de ogen niet bewegen is het meestal Truth, als de persoon die je ondervraagt vaak om zich heen kijkt of heel zelfverzekerd kijkt kies ik altijd Doubt. Behalve als ik echt iets kan bewijzen, dan kies ik Lie(Dan maak ik nog wel eens een foutje maarja, hoort erbij
)
Het werkt ook gewoon niet goed dus ik zou me niet te druk makenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:02 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, maar soms beweegt de persoon heel af en toe met zn ogen. Het is best frustrerend als het elke keer niet lukt
Ik zal t straks nog wel eens proberen.
Ja echt he, zelfs een getuige die niks te verliezen heeft en gewoon zijn verhaal geeft gaat zitten liegenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het werkt ook gewoon niet goed dus ik zou me niet te druk maken
Bijna iedereen liegt ook, ook diegene die er eigenlijk niets mee te maken hebben gaan om rare redenen zitten liegen![]()
Mwoah, in principe maakt het inderdaad niet veel uit. Maar het is toch wel leuker als je het goed hebt. Mocht ik ooit voor de platinum trophie gaan, zullen dit soort dingen ook wel uit maken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het werkt ook gewoon niet goed dus ik zou me niet te druk maken
Bijna iedereen liegt ook, ook diegene die er eigenlijk niets mee te maken hebben gaan om rare redenen zitten liegen![]()
Het doet me denken aan het boek dat ik ooit las van de bedenker van de serie The Wire. Die serie is gebaseerd op zijn ervaring als journalist bij de politie van Baltimore, en die staan dus in dat boek (Homicide). Daarin beschrijft hij hoe het gaat bij een moordzaak (en die zijn er heel veel daar): 'the routine is: everybody lies.' Iedereen heeft wel iets te verliezen of is bang om iets te verliezen of bang voor de repercussies etc. Nou vind ik dat in dat boek geloofwaardiger dan in LA Noire waar barkeepers menen te moeten liegen over routinezaken. Ik ben natuurlijk gewoon gefrustreerd dat het me vaak niet lukt om het juiste antwoord aan te wijzen.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Theoretisch wel ja, maar soms dan denk ik waarom zou je daarover liegen en dan klik ik dus alsnog verkeerd.
Nee, het Hollywoodland-teken is geen landmark en de grijsgekleurde wegen kun je niet betreden. Hier staan alle landmarks, mocht je dit willen weten...quote:Op maandag 20 juni 2011 13:21 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo,
ik heb een vraag over het spel LA Noire. Ik weet dat er al een topic over is, maar kon hem even niet meer vinden. Als iemand mijn vraag kan beantwoorden, kan dit topic dan ook meteen weg.
Mijn vraag is:
- In LA Noire zie je op de map een aantal wegen, maar kun je er niet komen. Dan heb ik het vooral over het stukje bij Hollywood. Er is daar een weg die een heuvel op gaat, maar aan het einde van de weg zie je een blokkade. Op de map zie je nog wel dat die weg best lang doorgaat, met veel andere wegen die er uit voortkomen. Volgens mij gaat deze weg ook langs het Hollywood teken.
Ik wil nu weten of het mogelijk is deze geblokkeerde wegen open te spelen o.i.d. want zou leuk zijn als je ook een stukje natuur bij krijgt, i.p.v. alleen het stedelijke gebied van LA.
Ik rijd ook heel vaak langs het Hollywood teken, want dit is volgens mij ook een landmark. Alleen het wordt nooit geregistreerd. Moet ik hiervoor misschien die weg nemen waar ik het over had?
Ik bedoel de volgende weg, het stukje weg tussen de 2 groene puntjes kun je nog rijden, maar aan het einde van de laatste punt is het geblokkeerd.
Negeer het andere groene puntje op de kaart.
[ afbeelding ]
Ik volg de topic niet echt (meer), maar is deze al voorbijgekomen?quote:
Ghahah die kende ik nog niet. Wel erg goed gedaan!quote:Op maandag 20 juni 2011 18:35 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Ik volg de topic niet echt (meer), maar is deze al voorbijgekomen?
http://www.funnyordie.com(...)list=featured_videos
Vond 'em wel geinig
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:35 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Ik volg de topic niet echt (meer), maar is deze al voorbijgekomen?
http://www.funnyordie.com(...)list=featured_videos
Vond 'em wel geinig
Vandaag dus.. althans, zo beloven ze het. Hier in de NL Playstation Store nog niks iig. In de in-game store nog altijd "coming soon". Geen idee wanneer ze dat normaal toevoegen, maar ik dacht dat die PS Store update altijd eens per week was.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Morgen nieuwe case beschikbaar als DLC ('Nicholson Electroplating').
SPOILER: Over de Nicholson Electroplating caseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Nice! Straks even spelenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Morgen nieuwe case beschikbaar als DLC ('Nicholson Electroplating').
De tech (motionscan) wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:24 schreef Ixnay het volgende:
Zo de game is nu een tijdje uit.
De vraag: Was het de hype waard?
Toch vind ik het wel meer dan grappig hoor. Nadenken, goed moeten kijken en toch een combi met wat actie. Ze moeten voor het vervolg het alleen verder uitwerken, want het is nog niet helemaal perfect. Maar het is wel veelbelovend.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De tech (motionscan) wel.
De game absoluut niet.
klopt maar een 9 op gamer.nl is echt teveel bijvoorbeeld, en het spel werd dus teveel gehyped hequote:Op donderdag 23 juni 2011 09:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel meer dan grappig hoor. Nadenken, goed moeten kijken en toch een combi met wat actie. Ze moeten voor het vervolg het alleen verder uitwerken, want het is nog niet helemaal perfect. Maar het is wel veelbelovend.
Ik vond LA Noire een geweldig spel maar die verhoortechniek vond ik dan weer niets.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:24 schreef Ixnay het volgende:
Zo de game is nu een tijdje uit.
De vraag: Was het de hype waard?
LA Noire een geweldige game vinden en het verhoren niets vinden? Dat spreekt elkaar een beetje tegen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond LA Noire een geweldig spel maar die verhoortechniek vond ik dan weer niets.
Wat was er dan geweldig aan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond LA Noire een geweldig spel maar die verhoortechniek vond ik dan weer niets.
Zou niet weten waaromquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:45 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
LA Noire een geweldige game vinden en het verhoren niets vinden? Dat spreekt elkaar een beetje tegen.
Ja moeilijk te zeggen ik denk gewoon de setting en de beleving en de toffe sfeer! De rustige gameplay beviel me ook goed. Gewoon lekker op je gemak die clues zoeken en dan weer stukje rijden met een toffe partner en het was weer eens heel iets anders. Sowieso vind ik dat soort games het tofste.quote:
http://www.eurogamer.net/(...)ain-for-la-noire-devquote:Two former Bondi staffers, speaking to Eurogamer sister site Gamesindustry.biz under condition of anonymity, claim Rockstar's relationship with Team Bondi reached such a low point during the course of the creation of 1940s crime adventure L.A. Noire that it now has "disdain" for the Australian developer.
As a result, Rockstar will not publish Team Bondi's next game, the former staff members claimed.
The explosive comments follow last month's allegations over brutal working conditions at the Australian developer, and in particular L.A. Noire writer and director Brendan McNamara's controversial management style.
"I've heard a lot about Rockstar's disdain for Team Bondi, and it has been made quite clear that they will not publish Team Bondi's next game," a source said.
"Team Bondi are trying to find another publisher for their next title, but the relationship with Rockstar has been badly damaged - Brendan treats L.A. Noire like a success due to his vision but I think Rockstar are the ones who saved the project. They continued to sink money into L.A. Noire, and their marketing was fantastic. Without their continued support, Team Bondi would have gone under several years ago."
The International Game Developers Association is investigating Team Bondi following last month's revelations.
Developers were reportedly asked to work 110-hour weeks during crunch periods, often without overtime pay. Studio boss Brendan McNamara was accused of being abusive to staff, while 130 developers have complained of being left off the game's credits.
Continued GI's sources: "Rockstar also made a huge contribution to the development; their producers were increasingly influential over the last two years of the game's development, and overruled many of the insane decisions made by Team Bondi management.
"At a lower level, Rockstar also pitched in with programmers, animators, artists, QA, etc. Part of the conflict between Team Bondi and Rockstar was due to Rockstar's frustration with Team Bondi's direction, and eventually Team Bondi's management in turn resented Rockstar for taking lots of creative control.
"It's also worth pointing out that Rockstar used to be very keen on making Team Bondi something like 'Rockstar Sydney' - the more they worked with Team Bondi management, the more they came to understand that this was a terrible idea."
Emails sent by McNamara and other Team Bondi managers to the development team, revealed today, expose the true nature of the troubled relationship between the two companies.
Hmm. Bij wie liggen de rechten? Bondi of Rockstar? Als het de laatste is vind ik het niet zo erg. Rockstar vind wel ergens een andere afdeling die het vervolg kan maken en perfectioneren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)ain-for-la-noire-dev
Case closed indeed.
Hmm. We zien wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:24 schreef Michaelvanb het volgende:
Volgens mij liggen de rechten bij team bondi...
Studio achter L.A. Noire door zonder Rockstar
Die geluidjesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:28 schreef DaFrenk het volgende:
Hier een leuk filmpje met nog meer glitches op een wat slapstick/funniest homevideo's achtige manier gemonteerd
Lukt denk ik niet echt met een game als LA Noir.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:06 schreef Michaelvanb het volgende:
Hoi,
Wij zijn opzoek naar forum vullers voor www.lanoire.nl
Het is de bedoeling dat je reageert op topics en dat je zelf topics aanmaakt.
Gewoon een beetje mee praten dus.
Je krijgt hiervoor een kleine vergoeding. PM mij
Groeten,
Michael
vergoeding voor meepraten op een forumquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:06 schreef Michaelvanb het volgende:
Hoi,
Wij zijn opzoek naar forum vullers voor www.lanoire.nl
Het is de bedoeling dat je reageert op topics en dat je zelf topics aanmaakt.
Gewoon een beetje mee praten dus.
Je krijgt hiervoor een kleine vergoeding. PM mij
Groeten,
Michael
bronquote:De Reefer Madness case is nu beschikbaar om te downloaden op Xbox Live in Noord-amerika en Europa. Deze case wordt later vandaag beschikbaar voor Playstation 3 gebruikers wanneer de PSN Store update klaar is en morgenvoeg is ie beschikbaar voor PS3 gamers in Europa. We later je meteen weten wanneer ie beschikbaar is op de PSN Store!
Reefer Madness
Wanneer een tip van een informant, Detective Cole Phelps en zijn partner Roy Earle leidt tot een lokale LA drugsdealer ontstaat een dodelijk vuurgevecht en opeens bevinden ze zich in de greep van een de grootste drugsbendes van de stad.
De DLC-case voor L.A. Noire komt uit op PlayStation Network voor 3,99 euro en op Xbox LIVE voor 320 Microsoft Points en heet Reefer Madness.
Hoe download je Reefer madness op het playstation Netwerk:
Als je geregistreerd bent op het playstation netwerk met je account, kan je scrollen naar het playstation netwerk icoon op je xmb en selecteer je playstation store. De "Reefer Madness" DLC is beschikbaar in het add-on sectie.
Hoe download je Reefer madness op het Xbox Live:
Ga naar Xbox Live Marketplace met je xbox 360 console en selecteer "Reefer Madness" vanuit het Game Add-ons Sectie van de Marketplace. Of je kan het downloaden van DLC Xbox Live Marketplace Website. Dan heb je hem als je online gaat met je Xbox 360!
Per case betalen? das wel heel matigquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
4 cases at the moment en later dit jaar zal er nog meer DLC volgen.
Tja ik wil erg graag halen maar 40,- vind ik teveel voor een singleplayer game... En hij daalt ook niet echt in prijs de laatste 3 maanden...quote:
Ja kutzooi, hopelijk wordt mijn post nog gelezenquote:Dit topic sluit automatisch over 2 posts.
Dus toch wél extra DLCquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
4 cases at the moment en later dit jaar zal er nog meer DLC volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |